See rehv polnud ka naturaalne lamell, parimatel päevadel oli vist naastrehv olnud. Mihkel sõitis SR-i avalaksul päris lamelliga ja selle muster on natuke teine. Rehvispetsid kindlasti kohe ütlevad, kas lamell ja naastrehv on sama seguga ja pidamisega betoonil. Mulle igatahes tundus, et Mihkli rehv oli palju tummisem nende pindade osas mis reaalselt vastu maad käivad. Konkreetse buumeri naastu puhul tundus, et rohkem oli sooni/vagusid.
tõesti hea lõppkiirus, antud rehvi pidamine oli üpriski hea tegelikult.
suvalise suverehviga ei oleks ligilähedalegi saanud, prooviti ka rajaslikki
aga ei olevat üldse pidamist olnud (soojaks eriti ei lastud).
Mis mulle meeldis oli juhi sõidustiil ja oskused.
nii madalat 13s aega kerge persega ja sellise rehviga pole absoluutselt mitte lihtne sõita ma arvan.
Erinevalt mõndadest teistest teadis auto omanik täpselt kuidas gaasiga ümber käia (mis sellise turbokomplektiga ei ole vist teab mis lihtne.) Usun et üsna palju hoiti end tagasi 1-3 käik ja wheelspin tundus olema täpselt paras. Auto liikus kui nool sirgelt kuigi kerge must jutt jäi väga pikalt ja iga käiguga vägagi ühtlaselt maha.
Hea näeb välja kah muidugi.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
einoh üritus oli täiesti positiivne , algul mötlesin et lähen teen möned söidud ainult,et teada saad umbkaudset aega, järgmiseks korraks peaks vähe paremad kummid alla saama ja arvan et tuleb päris hea aeg.
jama ainult see ,et arvatavasti nüüd plokikaane tihend :tagumik:.
Aga Devjonošev seletas meile Mihkliga, et Cometic ongi ülemakstud jama ja näitas mitut erinevat mis olid ribadeks ja NA mooterite omad.
Samas Cometic eeldab korralikult töödeldud pindasid, mille vahele läheb. A surface finish of 50 microinches or finer is recommended for a proper gasket seal. Anything rougher may result in gasket failure.
Kui FPR'ilt vaakumivoolik tagant ära tuleb, siis kipub jah boosti all detoneerima ja detonatsioonile ei pea mingi tihend, mingi kolb ega mingi kaas pikalt vastu.
Tihend peabki esimesena lendama, kuna see on nö kaitsmeks. Halvem ju kui lahkub kolb vms.
Jah pidasin silmas just poltide venimist aga kui asi detoneeris ka veel siis vast sõi lihtsalt raja sisse veesärgini.Poldi keermed mõõda ikkagi igaljuhul üle kui lahti võtma hakkad kunagi.
See tihend eeldab, et sa võtad oma mootori alumise otsa algosadeks, kuna silindritele vaja rõngaste pesad freesida.
Üldiselt on praegu nagu loogiline lahendus sõita ilma detonatsioonita mitte otsida tihendit mis detonatsioonile vastu peaks.
Paraku kasutades mõtlematult aiavoolikuid sellistes olulistes kohtades põhjustabki hiljem selliseid tulemusi.