ET Drag 5 seeria baierlasele

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Loomulikult ujub - kõrge ja pehme külgsein ju.

BTW Kui peaks juhtuma, et vihmaga tänaval vaja natuke sõita, siis on huvitav. Nimelt järsemast mäest ei pruugi tingimata üles saada. :)
qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas qpi »

Ette 225 liiga lai pole dragi jaoks?
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ultron »

Mul niigi mingi 1,6t raske masin, pole vast mõtet hakata pilli lõhki ajama. Waterbox mõnel üritusel võibolla kuiva võitu, siis äkki ei esimesed ei peagi burnoudi ajal :lol:
205 muidu kõige kitsam millega miilil sõitnud ja nädala võrra ka tänaval, mis on väga libe nädal minu jaoks suve kohta.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Tere, mul oli e34 all ees 225/45 r18 ja taga 28,5 x 11,5 Väga hea pidamine oli, 60 jalga 1.63 Rehvid alles ja müügis 3000.-
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ultron »

Nii slickid laupäävaks kohale ei jõudnud aga ega praeguse M5 siduriga poleks seal nendega suurt midagi vist teha ka olnud. Natuke lamelliga burnouti tehes sai sidur kohe sooja ja hakkas sõidu ajal kolmandale vahetades libisema. Nendes sõitudes kus libisemist täheldasin oli lõppkiirus 2-5km/h väiksem.
Vaatasin sachsil on olemas mingi 4 labaga on-off tüüp sidur aga sellega poodi piima järgi raske käia, talvel sõitmisest rääkimata.
ESS'il on mingi asine sidur müügis soolase hinnaga aga kui nabida ligi M5 tehase 240mm sidur ja korv, kas mõni kohalik tegelane meisterdaks sellest äkki midagi käredamat aga tänavakõlbulikku valmis ?
Btw 13,7@166 tuli lamelliga ära.
Edit:
Paar pilti stock e39 M5 Sacshi sidurist ja korvist
Pilt
Pilt
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Eeldan et hooratta pind jäi üle käimata ja ~1000km sissesõitu sidurile ka ei tehtud?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

4-labaga siduriga harjub ka kenasti linnas sõitma. Kui terve komplekti jaoks raha ei jätku, siis osta vähemalt sachs'i kange korv.
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ultron »

Sissesõit sai tehtud küll rahuliku linnasõidu näol mitusada km aga hooratas jäi tõesti üle käimata.
Selle M5 siduriga juhtus aasta tagasi CDV (clutch delay valve), 275 rehviga burni proovides sain kärssama. Lihtsalt ei teadnud et selline junn mitte-M seeria baierlastel sidurit kiiresti kokku ei lase. CDV vahelt ära oli siduriga pikaks ajaks rahu majas. Mingi kuu tagasi sai sidur lahti võetud ja pidurimeistri katted vahele lükatud lootuses et äkki piisab aga tegelikult oleks pidanud korvi kallal käima. Sachsi racing korv on tehase M5 omast peajagu üle ? Saaksin võibolla hea hinnaga uue M5 korvi, kas sellel ei anna suuremaid vedrusi vahele lükata, lamelle timmida vms ?
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Kas M'i korvi survejõudu tead?
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ultron »

eclipse kirjutas:Kas M'i korvi survejõudu tead?
Kahjuks hetkel ei leia seda numbrit. Mõlemad peaks Sachsi toodang olema.

Vaatan UUC on läinud seda teed, et 850CSi 260mm kasutusele võetud ja V8 jaoks sobivaks tehtud.
Pilt
Pilt
Pilt

Kusjuures e34 540'l on pirakam 265 mm sidur, kui 10% suurema mootoriga e39'l.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ultron »

Keegi teab kas Sachs Performance Sidurikorv 65-883082-999791 läheb hooratast muutmata üldse vahele ?
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

SACHS (ZF SRE)
883082 999791
Läbimõõt 240 mm, Tugevdatud versioon , Karakteristik M240.

Letihind 6712.-

Pane siia oma auto andmed, vaatan järgi, kas sobib või mitte.
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ultron »

1996 540i, tehase andmete järgi 210kW
Kõikide juppide tehasekoodid saat siit: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... st/browse/
Siia piiludes selguks nagu et mul 2 kuud liiga uus auto, vanematele pakub leht suuremat 265mm sidurit.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ultron »

Väike update:
Pilt
Vahepeal sai siis dragtimesis teist kohta hoitud 13,77ga aga see sõideti 3 nädalat hiljem üle. Uus aeg mida üle sõita vaja on siis 13,54 Nüüd siis peab tõsisemalt sidurikorvi peale mõtlema. Variandid on e39 M5, Sachs racing, M60 hooratas+suurem korv. Paljud käredad pillid vaatan kasutavad Sachs racingut, kalleim lahendus, võiks samas olla lollikindlaim ka.

Edit: slicki jaoks sisekummi ilmselt vaja, on kellelgi midagi pakkuda või kust võiks sobivad mõõdus saada ? recommended tube size 9.00-15/16
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

ei ole siaamaani küll lohvi vaja olnud.
Vasta