2. leht 2-st
Postitatud: 03.03.2010 20:22
Postitas sallu
aare, kui sul on midagi isikliku minu vastu, või kui millegile vihjad, siis palun PS -i. Muidu möla maha ja arene tolerantsuse suunas.
Ma räägin oma kogemusest, oli küsimus, kas kempi difriga on võimalik linnas sõita. Jah on võimalik ja väga hästi.
Sõidu oskus võiks mingitele normidele vastata.
Eeskirjade järgi tõepoolest ei ole keevis differ tavaliikluses lubatud. Aga pole ka lubatud ise paigaldatud xenonid, led pirnikesed, ise ehitatud summutid ega ka palju muud.
Postitatud: 04.03.2010 15:38
Postitas Ar21
Sõita võib igasugu X-aretustega kus iganes, teine teema kas see mõtekas on ja nagu ka eespooljuttu lausa keelatud pole.
Ei saa nagu võrrelda omavahel kokkukeevitatud diffrit custom summutitega, - xenonitega ja led tulukestega.
Pole ükski tänavaauto tehasest väljatulnud 100% blokeeritud diffriga, ei tea küll miks ?
Postitatud: 04.03.2010 16:24
Postitas sallu
Nõustun ar21 ga, aga on võimalik sõita.
Postitatud: 04.03.2010 23:22
Postitas erik
Aare kirjutas:sallu kirjutas:no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
loll jutt
pooltelgi vahetad siis kord kuus. mul läks kunagi üks differ nihu (tegin lõtke kokku liites arvutusvea) ja tekkis selline 100% lukk. Pöörates oli valus kuulata, kuidas poolteljed ja difri kinnitused raksusid.
Ma arvan, et sa ei saavutanud 100% blokeeringut, vaid mittelibiseva ja ülehüppava LSD. Selline raksumine tekib ka siis, kui maasturi või pakiauto LSD silda vale õli panna, ning sellega pikemalt sõita. 100% lukku toimimist asfaldil saab ka kergemini proovida, kui siin foorumis huupi lahmida. Vaja vaid sõita linnas mõne lülitatava tagalukuga maasturiga ja tulem on käega katsutavam. Kokkuvõttes, 100 % lukus diferentsiaal ei jää sul märkamata, on ebamuga ja pidevalt sõites häiriv. Rehv kulub kiiremini, aga ei midagi kosmilist. Kui auto on kuri linnarallikas ja suunitlusega driftile, pole see keevislukk midagi hirmsat.
Postitatud: 04.03.2010 23:44
Postitas mart154
Aare kirjutas:sallu kirjutas:no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
loll jutt
pooltelgi vahetad siis kord kuus. mul läks kunagi üks differ nihu (tegin lõtke kokku liites arvutusvea) ja tekkis selline 100% lukk. Pöörates oli valus kuulata, kuidas poolteljed ja difri kinnitused raksusid.
Sõitsin kemppi difriga 3 kuud ja rohkem kui 3000 km ringi.
Muuhulgas tegelesin ka parkimisega oma kontori ees kesklinnas, kus tuli väga palju nikerdada.
Kadu: null pooltelge.
Üks pooltelg on väikese loksu saanud, aga selles süüdistaks pigem dragi starte, peale seda hakkas see loksuma.
PS. tahaks väga teada, kuidas difri kinnitused raksuvad? Ehk unustasid difri tala külge kinni tõmmata!

Postitatud: 05.03.2010 2:35
Postitas Simpson
Olen ise sõitnud keevitatud diffriga ringi üsna mitme autoga mitu aastat. Saab sõita, ka suuremal kiirusel ringrajalt ja mujal. Küll aga keevitatud diffriga selleks et autot kontrollida või korrektselt kurvi läbida on vaja veidi teisi sõiduvõtteid.
Ainuke miinus linnas sõites on parkimine, muul ajal suurt vahet ei ole. Ja väikestel kiirustel keeramise vastu aitavad minimaalsed loksud ülekandes ja korralikud puksid. Seda vähem on niiöelda rapsimist sillas.
Eks see ole rohkem isiklik asi ka, osasi häirib kindlasti rohkem ja osasi vähem.