2. leht 2-st

Postitatud: 07.11.2005 14:26
Postitas Mihkel
Bemmi ja Opeli vahel on selline väike vahe, et bemm on 6 sil. aga opel 4 sil.
Need 2 lisasilindrit tõmbavad pihusti vajalikku tootlikust kõvasti alla.

Tooge opelil kütuserõhu kell salongi, enne ei ole suurt midagi vaadata.

Postitatud: 08.11.2005 0:34
Postitas crisp
hmm njaah 1,3 bar see vähe teine teema juba... :badgrin:

jääb minu kogemuste piirkonnast välja...

Postitatud: 08.11.2005 2:23
Postitas Marko
vedasime Kuunoga "loe Panter" kütuserõhu näidiku salongi ja mis ilmnes... rõhk ei kukkunud ega tõusnud :? olgugi, et sai rõhuregulaatorile veetud korralik vaakum.
hea oli asja juures see, et saime kinnitust Boschi 180lbh pumba norm tööst
halb asja juures, et bensurõhk oli sätitud 4bar-i oli 1,0...1,3bari turborõhu juures segu lahja ja pihustid 100% töös.
mida keegi oskab veel soovitada millele me pole tähelepanu pööranud? homme või mingi päev proovib teist kütuserõhu regulaatorit... kui see ka midagi ei muuda siis viib pihustid stendi ja kui need ka korras siis on mõistus otsas :(

Postitatud: 08.11.2005 3:38
Postitas Mihkel
Kui teil vaakumiga rõhku ei reguleeri regulaator, siis 1.3bar boosti juures tegelik kütuserõhk hoopis 4-1.3=2.7bar
Siis pole ka midagi imestada. Üritage ikka regulaator rõhku reguleerima saada.

No kui 444 on pihustid 3bar peal, siis 2.7bar peal peaksid nad ~250hp juures otsa saama.

Postitatud: 08.11.2005 9:07
Postitas Kuuno
M-Tech kirjutas:Kui teil vaakumiga rõhku ei reguleeri regulaator, siis 1.3bar boosti juures tegelik kütuserõhk hoopis 4-1.3=2.7bar
Siis pole ka midagi imestada. Üritage ikka regulaator rõhku reguleerima saada.

No kui 444 on pihustid 3bar peal, siis 2.7bar peal peaksid nad ~250hp juures otsa saama.
eile tuli endale kah mõte põhe et regulaator ei tööta korralikult..algul kiirendades kukkus 4 bar pealt 3bar peale...aga hoidis seda kuid ei tõusnud enam vastavalt boostile...
krudin oma regulaatori maha ja proovib sellega...

Postitatud: 13.11.2005 22:46
Postitas Mardo
oli asi regulaatoris?

Postitatud: 13.11.2005 23:01
Postitas Kuuno
Mardo kirjutas:oli asi regulaatoris?
kuna sidur laiali siis pole saanud proovida veel...
minu regulaator läheb mõneks ajaks peale mudu ja siis saab teada aga ise selles suht kindel...