Eespool oli ka üks repliik, et kolvid sulasid ära, sest surveaste ja turbo polnud sõbrad vms....
Kolvid ei sula mitte boosti ega turbo, vaid detonatsiooni tõttu. Korras jahutuse ja väikse boostiga on normaalse põlemise korral temperatuuri tõus talutav, kuid nt detonatsiooni korral tõuseb see kordades.
Naiivne oleks arvata, et mingi 0,6 bar kolbidele midagi teeb. Ära sulatab need detonatsioon, mis nagu ma eespool ütlesin, suvalisest omavahel kokku mitte sobida võivatest juppidest tehes tekib väga lihtsasti ning igasugu plärisevate "otseläbi", "sport" jne summutitega ei ole seda lihtsalt kuulda.
Alumiiniumisulamid kolbide tegemiseks on seeriatootmises suht sarnased ja selline variant on välistatud, et oh, vene kolvid on sellisest materjalist, et sulab nagu jootetina.
Vea see auto dünosse, võib kihla vedada, et käest ära mineva segu ja süüte pärast on sellel jõukõver nagu saetera.
Edit: pildil paistab blow-through süsteem.
Bensiini etteanne karbussi on kuidas lahendatud? Kirjeldusest küll boost-referentsiga regulaatorit ja elektripumpa ei paista.
Kui sedasi on, siis sulanud kolbide põhjust sealt otsigi. Kui ujukikambris on 0,6 bar survet ja originaalpump lööb 0,4 mis siis juhtub

Vastus: boostisurve surub bensiini pumpa tagasi ja ujukikambrisse seda juurde ei tule. Edasi. Tase langeb, segu lahjeneb ja mis juhtub, kui segu lahjeneb. Siis hakkab detonatsioon ja kolbide sulamine.
Autol peab olema bensiinipump, mis suudab tagada vähemalt surve=0,4bar+max boost. 1bar juures siis min 1,4 bar. Sigulli originaalpump ei tee seda mingi valemiga. Selleks on kõige odavam panna elektriline pritsepump ja tagasivool. Edasi tuleb osta surveregulaator, mis tõstab etteandesurvet vastavalt boostile ja vähendab vaakumi tekkides 0,4-ni, muidu upub karbuss ära.
Kõik kogu lugu. Enne turbo pealearetamist tasuks karburaatormootori tööpõhimõtted endale selgeks teha ja Belli raamat 1x läbi lugeda, ei ole siis sulanud kolbe.
Kui sul on läbipuhutava karpa taga tavaline mehhaaniline bensiinipump, siis ei ole sellel mootoril mingit jõudu, et 9000 pöördega tahhomeeter kõveraks sõita. Lihtsalt esimese 100 meetri järel saab karbuss bensiinist tühjaks ja kogu lugu.
Kui siguli mootorile panna peale mingi korraliku firma kaanetihend (neid peaks nagu saada olema), lihvida kaan perfektselt sirgeks ja siledaks, siis 0,6 bar boosti jaoks pole sinna mingit metalltihendit või O-ringi vaja.
Ja kui sa lased selle mootoriga ÕIGE SEGUGA 1,0 bar välja, siis varsti saad siin näidata nt kõveraid kepse või midagi taolist. Kaanetihend ei lenda boostist, vaid detonatsioonist.