2. leht 7-st
Postitatud: 03.09.2009 9:29
Postitas Astrona
Anduu kirjutas:Mingeid ulme bhp pole plaan taga ajada vaid piirduda 300 ja 400bhp vahel. Samuti on soov kasutada autot ka igapäevaselt nii suvel, kui talvel.
Hallide autode saaled kestavad kah paremini kui punaste omad... Kui võrdled Audit Nissaniga või mida iganes, siis 1 võrreldavate asjade omadus võiks olla sama.. võrdle vähemalt kas sama raskeid või sama liitrivõimsusega mootoreid. Kui sa näiteks tahad auto ka 1000kg peale saada, siis 1.8T (VAG või Nissan) mootorit kasutades tuleb odavam kui 2.2T mootoriga

Drifti jaoks on sul vaja väänet ja ruttu - väike mootor suure turboga pole hea mõte niikuinii, eriti kui tahad sellega ka igapäevaselt sõita. Võta mingi suurem kergem 3-4L mootor, 1. hooaeg piisab sulle trenniks ka 250-300hj'st, et veermik seadistada jne. Teisel hooajal puhu talle 0.5bar stock sisule pähe ja kokkuhoitud raha eest ostad naisele lilli ja sõpradele õlut

Postitatud: 03.09.2009 10:34
Postitas KaroK
Ehk: osta BMW ja asi ants.
Alates sellest 1 nukaga 2,5 mootori 126 kW'st rullika peal vast jaksavad juba ratast ringi ka tõmmata
Saad valida sportlikust kupeest kuni toreda pereautoni -
e34 540 touring manuaal 210 kW 6 käiku
või siis R6 mootoriga e34 535 mida on hiljem oluliselt odavam üle laadida.
Bmw peaks olema ka piisava kaalu/jäikuse/juhitavusega.
Postitatud: 03.09.2009 10:47
Postitas hents99
Töömahu vastu ei saa miski, see on üldteada fakt. Alati on lihtsam ja odavam töömahu arvelt lisajõudu saada.
Siit SX`i mootorite kohta lugedes tekkis 1 küsimus: Mainiti mingit väntvõlli vms remonti, et sees on juba 1. remontmõõt.
Kas need SX`id on tõesti siis 300-500k km`i sõitnud, et peaks juba remontima hakkama?
Või on tegemist tõesti nii kehva kvaliteediga? Saksa autodel nagu sellist probleemi pole, vähemalt õigeveolistel.
Postitatud: 03.09.2009 11:33
Postitas Astrona
hents99 kirjutas:Siit SX`i mootorite kohta lugedes tekkis 1 küsimus: Mainiti mingit väntvõlli vms remonti, et sees on juba 1. remontmõõt.
Kas need SX`id on tõesti siis 300-500k km`i sõitnud, et peaks juba remontima hakkama?
Või on tegemist tõesti nii kehva kvaliteediga? Saksa autodel nagu sellist probleemi pole, vähemalt õigeveolistel.
Kuhu sa selle küsimusega jõuda tahad? Need SXid mida olen näinud on kirjade järgi sõitnud 100K-220K km.
Palju sa tead 100kg'se mootoriga saksa sportautosid (millest saab vähese vaevaga 350-400hj võtta), mida pole 300K km jooksul remonditud, ja mille kaaned värgid ei lõpeta hingamist 6500RPM peal et saalesid päästa

?
Kui Datsun oleks tolle mootori kah vähem optimaalsema ehk 20kg raskema teinud jämedamate pukkide jms arvelt, kestaks ka need sitema hooldusega... Audi plokk on ju tehnoloogiliset raiskamine - B-Grupis aeti originaaliga võrreldes a la 5-10x rohkem võimsust välja - oleks võinud kergema ploki valada.
Ja kas see polnud mitte P-tähega kiire saksa auto, milledel TÜVis leiti kõige rohkem vigasid.

Postitatud: 03.09.2009 11:48
Postitas RFL
hents99 kirjutas:
Kas need SX`id on tõesti siis 300-500k km`i sõitnud, et peaks juba remontima hakkama?
Asi algab sellest, et originaal turboõlitus saab kuuma ja hakkab ummistuma, kui õli on halva kvaliteediga, või ei vahetata teda piisavalt tihti. Tekivad õlitusprobleemid ja saaled kuluvad ära. Saaledest tulnud abrasiivset metallipuru on väga raske plokist kätte saada ja hakkavadki imeväel saaled kuluma kogu aeg. Kuna aga uued saaled on sees, siis ei kontrollita neid piisavalt tihti ja see saabki vändale saatuslikuks.
Viljar näitas mulle lahatud õlifiltreid ja tema sõnul läks 3 õlivahetust peaaegu järjest vaja, et sellest purust lahti saada.
Postitatud: 03.09.2009 11:59
Postitas Raceboy
Astrona kirjutas:
Ja kas see polnud mitte P-tähega kiire saksa auto, milledel TÜVis leiti kõige rohkem vigasid.

Kui sa Porschet silmas pead, siis oled küll asjast valesti aru saanud. Porsche on aastakümneid olnud tabelis kas esikolmikus või lausa esikohal vigade vähesuse poolest.
Eesti kohta ka statistikat, kuigi mastaabid oluliselt väiksemad:
http://hinda.ee/et/news/article/eesti-t ... s-porsched
Ja kaks Saksa mootorit, mis on kompaktsed, kerged ja mille kaaned on ühed parimad üldse on nt BMW E30 M3 mootor ja Mercedes 2.3-2.5 16v-d Mõlemad kannatavad mitmesajatuhandelise läbisõidu juures probleemideta 300-400 hj vahelist jõudu.
Postitatud: 03.09.2009 12:16
Postitas Anduu
Ma ei võrrelnud nissanit audiga otseselt vaid soovisin teada, kuidas nissanid vastu peavad. Samuti ei kavatse ma teha mingi kindla suunitlusega autot vaid lihtsalt enda jaoks natukene kiiremat tänavaautot, siis tahtsingi teada saada, kui vastupidavad nad on.
Hetkel leian, et tunduvalt kergem enda jaoks on audi osta (mis kestab tunduvalt kauem, odavam ehitada ning odavam hooldada) ja enda lõbuks ning külg ees sõitmise hajrutamiseks 325 e30.
Tänud kõigile, kes vastasid.

Postitatud: 04.09.2009 13:18
Postitas Taavi
Soovitan sul enne sõita vähemalt 250hj S13-ga. Siis mõtle edasi. Siin foorumis kuivalt numbreid lugeda ja teiste arvamust kuulata on suht mõttetu. Kui keegi soovitab sul S kere nissani asemel R5 20vT Audit või viiest/kolmest bemmi siis nad ei tea millest räägivad. Need autod on iseloomult niivõrd erinevad ja sõiduemotsioon täiesti teisest galaktikast. Kui 1100kg kaaluvas madalas tagumik-vastu-maad-juhikohaga tagaveolises autos vähemalt 250hj tootev turbo laadima/väänama hakkab siis sa võid ainult naerda mingite saale-schmaale juttude peale
Või on tegemist tõesti nii kehva kvaliteediga? Saksa autodel nagu sellist probleemi pole, vähemalt õigeveolistel.
Hents palju sa neid saksa õigeveolisi turboautosid nimetada tead?

Postitatud: 04.09.2009 14:30
Postitas KaroK
Taavi kirjutas:
Hents palju sa neid saksa õigeveolisi turboautosid nimetada tead?

Ega neid palju ei ole - hetkel meenuvad:
Porsche 924 turbo, 944 turbo, 911 turbo + mõned veel
Bmw 2002 Turbo, 745, 335 + mõned veel
Mõned Alpina BMW'd (B7, B10, B3)
Opel Speedster, Opel Lotus Omega
Ford Sierra Cosworth
mikroauto Smart osad versioonid
Ilmselt leiaks veel mõned eksootilisemad, või siis mõni mis lihtsalt on kahe silma vahele jäänud.
Postitatud: 04.09.2009 14:54
Postitas Taavi
Kui mõistliku raha eest ehitatavat tehnikat ja järelturu juppide saadavust, ning auto enda soetushinda ka arvestada, siis jäävadki ainult sellest viimasest listist:
924/944 Turbo ja Cossie Sierra

Neid kahte võrrelda, siis sportauto fiilingu saad ainult Porschest.
Kuigi neile saab ikka performance jullat tellida/valida, siis võrreldes S-Nissanitele pakutava valiku ja hea hinnatasemeni ei küündi kaugeltki neist kumbki.
Ma ei olegi aru saanud millel põhinevad väited, et seda vana 20vT ridaviite Audil oleks väga odav ehitada võrreldes CA18 või SR20 turbomootoritega? Kas sellel, et antud seltskonnas liigub palju kasutatud nö poolenisti-romulajuppi? Kas uued Audi performance jupid on siis tõesti odavamad kui Nissanile pakutav?
Postitatud: 04.09.2009 15:57
Postitas murjam
Ma ässitaksin siis SR20DET swap-i tegema, kui CA18DET judinad peale ajab. Ei tule see nii kallis midagi, kui arvestada, palju korraliku driftikõlbliku auto ehitamine kokku läheb.
Postitatud: 04.09.2009 17:22
Postitas jeff01
T6nis kirjutas:siiski minu arust ei kannata audi 2.2 r5 ja nissani 1.8 r4 300-400hp juures mitte mingit võrdlust, ei kestvuses ega summas mis selle saavutamiseks vaja läheb. Audi oluliselt odavam ja vastupidavam.
Mida tuleb teha audil ja nissanil, et neist 200 hepased masinad saaks?
Nissanil tuleb saaled ära vahetada ja boosti tõsta, audil tuleb 1 küünal välja keerata
Selle teemaga ei jõua me siin foorumis kunagi lõpuni vist.....Ega vist ilmaasjata pole automarke ja mudeleid nii palju.....
A le Coq
Osta nissan, proovi ära ja räägi oma kogemusi aasta-paari pärast.
Postitatud: 04.09.2009 18:11
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Mida tuleb teha audil ja nissanil, et neist 200 hepased masinad saaks?
Nissanil tuleb saaled ära vahetada ja boosti tõsta, audil tuleb 1 küünal välja keerata
Mida tuleb teha et saaks kapremondi kõlbuliku Audi...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 5&start=30
Mul kahjuks ainult vana TQ audiga ja ei oska täpsustada. Ja peale 2-3 kuud oli mul müügi põhjuseks "ei jõua rohkem remontida".
Taavi ilusasti kirjutas:Kui 1100kg kaaluvas madalas tagumik-vastu-maad-juhikohaga tagaveolises autos vähemalt 250hj tootev turbo laadima/väänama hakkab siis sa võid ainult naerda mingite saale-schmaale juttude peale

Ja mina tõlgendan ta pointi nii... Audil võid keerata 1 küünla välja, või keerata 3tk juurde aga sama tunnet ikka ei saa
Täna oli ka võimalus uue M3'e kõrvalistmel sõita, ja nissanist tulles - lühidalt - see tank jättis külmaks.
Postitatud: 05.09.2009 9:17
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:Täna oli ka võimalus uue M3'e kõrvalistmel sõita, ja nissanist tulles - lühidalt - see tank jättis külmaks.[/i]
Kui pole screamer pipe´i ja autos on korralik heliisolatsioon ja mugavad istmed siis ei liigu edasi jah

Vahepeal aitab siiski spidoomeetri jälgimine.
Postitatud: 05.09.2009 12:47
Postitas Maik
Toyota Supra on ka ju variant. Sain hiljuti ühel ala alla 90 a autoga sõita ja minuarust oli ikka üsna vaikne ja mugav pill oma 170kw juures. Tuttav sai odavama otsa turuhinnast ca 2x odavamalt sellise auto kätte ja arvas,et kui paneb samapalju juurde on oluliselt parem,kui järgmine taoline auto hinna poolest.
Ise ei tahaks õrnalt ka mõelda nissani peale. Astrona, sul oleks juba sada aastat mingi 500+hp masin õuel,kui oleks mingi muu toorik all mida saaks samuti kergeks teha... aga noh, eks me kõik teeme oma valikud ise. Eks 200sx natuke on eksootiliem,kui mingi audi aga jah... audil saab vist 350-400kw maale 30-40k -ga ? Suhteliselt soodne imo.
mootor mida iga talv ajaviiteks kontrollitakse ja saalesid vahetakse? kõlab nagu 0 vastupidavusega
