
turbo mosse
Sisust on uskumatul kombel vahetatud vaid kolvid, Volvo B18 mootori omade vastu, ning nendelt on natuke maha ka treitud. KÕIK muu on originaal (vv, klapid, vedrud jm). Surveaste on 7:1. Vihjeks niipalju, et järgmise nädala Autoleht pidavat selle auto lugu ja tehnikat kajastama 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
sepistatud vänt ja kepsud jah mosse orginaal ja kui pole siniseesmaspäeva osa siis on päris, päris vastupidav. nõrk osa on orginaal kolb, lisaks on mossel aluplokk.
Kuid ma ei saa aru kuidas volvo B18FT ilmselt, kolvid saavad olla kasutuses kui selle Bore on 81mm mossel 83mm.
Mihkel
Kuid ma ei saa aru kuidas volvo B18FT ilmselt, kolvid saavad olla kasutuses kui selle Bore on 81mm mossel 83mm.
Mihkel
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Lahendus on teised hülsid. Mosse mootoris teatavasti kasutatakse hülsse.Miq78 kirjutas: Kuid ma ei saa aru kuidas volvo B18FT ilmselt, kolvid saavad olla kasutuses kui selle Bore on 81mm mossel 83mm.
Mihkel
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
nii, nii ilmselt jah siis hülsid vahetatud sest sellel renaulti mootoril peaks ka ju hülsid olema!
kuid see ei ole ju ainus turbo mosse, neid peaks soome maal koguni kolm kokku olema ? üks neist siis 300 hp kanti ja ühe pisise turboga.
kuid see ei ole ju ainus turbo mosse, neid peaks soome maal koguni kolm kokku olema ? üks neist siis 300 hp kanti ja ühe pisise turboga.
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Mul üx tutav ehitab soomes ka 635 bemmi bi turbox.Huvitav kas räägime ühest ja samast mehesthents99 kirjutas:Tean, et Soomes on kombeks turbo autodel silinder üle puurida (korralikult) ja panna sisse jämeda-seinalised hülsid, et oleks tugevam. Tuttav rääkis sedasi, ehitab twin-turbo 635 bwm`d.


Viimati muutis uhti, 23.09.2005 14:54, muudetud 1 kord kokku.
siinkohal oleks vist sobilik tuletada meelde ühte threadi civiku turbotamise teemal, kus tuli välja, et honda on see kõikse paremRaceboy kirjutas:Sisust on uskumatul kombel vahetatud vaid kolvid, Volvo B18 mootori omade vastu, ning nendelt on natuke maha ka treitud. KÕIK muu on originaal (vv, klapid, vedrud jm). Surveaste on 7:1. Vihjeks niipalju, et järgmise nädala Autoleht pidavat selle auto lugu ja tehnikat kajastama
see mosse on üks parimaid näiteid sellest vallast, kus hea meister teeb turbomootori üsna suvalisest mootorist
näed, polegi palju vaja, isegi 90% vene auto stock tükke kannab võimsust
võiks väita, et võimsust on näe ainult 700 hj - aga seda selle agaga, et tegu on rear-mounted turboga (arvake, kuidas see mõjutab) ja see on tõesti koostatud romula juppidest, mitte kalli raha eest usa-st tellitud läikivatest kulinatest.
ja tegemist polnud vägeva treileriautoga, mis käib 20 sek korraga, vaid vend sõitis sellega minuteada Soomest siia ja läks tagasi ka, omamata kaasas isegi tööriistakasti ja suurt teenindusbussi.
MOTT