turbo mosse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Sisust on uskumatul kombel vahetatud vaid kolvid, Volvo B18 mootori omade vastu, ning nendelt on natuke maha ka treitud. KÕIK muu on originaal (vv, klapid, vedrud jm). Surveaste on 7:1. Vihjeks niipalju, et järgmise nädala Autoleht pidavat selle auto lugu ja tehnikat kajastama :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

väntvõll on ka sama? kas mossel on sepistatud väntvõll või valatud? kuidas see vastu peab?

dääm.. i got to buy me some autoleht järgmine nädal:) haigelt kõva auto:)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

mossel on sepistatud võll ja vist olid ka kepsud.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Kast pidi olema tema juttu järgi Fiat Mirafori ralliautolt ja tagasild toyota hiacelt.
Kui ta esimest korda eestis käis siis ütles,et kogu auto maxumus oli tollal alla 60000 fim-i
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

sepistatud vänt ja kepsud jah mosse orginaal ja kui pole siniseesmaspäeva osa siis on päris, päris vastupidav. nõrk osa on orginaal kolb, lisaks on mossel aluplokk.
Kuid ma ei saa aru kuidas volvo B18FT ilmselt, kolvid saavad olla kasutuses kui selle Bore on 81mm mossel 83mm.

Mihkel
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Miq78 kirjutas: Kuid ma ei saa aru kuidas volvo B18FT ilmselt, kolvid saavad olla kasutuses kui selle Bore on 81mm mossel 83mm.

Mihkel
Lahendus on teised hülsid. Mosse mootoris teatavasti kasutatakse hülsse.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

mismõttes hülsse?:O
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

need kus kolvid üles alla jooksevad on hülsid. Võeti suuremad välja ja pandi uued-väiksema läbimõõduga sisse!
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

nii, nii ilmselt jah siis hülsid vahetatud sest sellel renaulti mootoril peaks ka ju hülsid olema!
kuid see ei ole ju ainus turbo mosse, neid peaks soome maal koguni kolm kokku olema ? üks neist siis 300 hp kanti ja ühe pisise turboga.
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Tean, et Soomes on kombeks turbo autodel silinder üle puurida (korralikult) ja panna sisse jämeda-seinalised hülsid, et oleks tugevam. Tuttav rääkis sedasi, ehitab twin-turbo 635 bwm`d.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

hents99 kirjutas:Tean, et Soomes on kombeks turbo autodel silinder üle puurida (korralikult) ja panna sisse jämeda-seinalised hülsid, et oleks tugevam. Tuttav rääkis sedasi, ehitab twin-turbo 635 bwm`d.
Mul üx tutav ehitab soomes ka 635 bemmi bi turbox.Huvitav kas räägime ühest ja samast mehest :? Eelmine projekt tollel vennal oli vana Taunus turboga :)
Viimati muutis uhti, 23.09.2005 14:54, muudetud 1 kord kokku.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Sama jah :-D Taunus oli ka päris kõva pill. Mul endal sama projekt käsil põhimõtteliselt (2.0pinto).
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

tulevikus peaks ka midagi sarnast ette võtma kui koolis natuke targemaks saanud olen:D kuigi jah, eks selliseid asju õpib rohkem ise näppides i guess.. a jah, millegi sellise juures tahaks käsi küll olla:D
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Raceboy kirjutas:Sisust on uskumatul kombel vahetatud vaid kolvid, Volvo B18 mootori omade vastu, ning nendelt on natuke maha ka treitud. KÕIK muu on originaal (vv, klapid, vedrud jm). Surveaste on 7:1. Vihjeks niipalju, et järgmise nädala Autoleht pidavat selle auto lugu ja tehnikat kajastama :)
siinkohal oleks vist sobilik tuletada meelde ühte threadi civiku turbotamise teemal, kus tuli välja, et honda on see kõikse parem

see mosse on üks parimaid näiteid sellest vallast, kus hea meister teeb turbomootori üsna suvalisest mootorist

näed, polegi palju vaja, isegi 90% vene auto stock tükke kannab võimsust

võiks väita, et võimsust on näe ainult 700 hj - aga seda selle agaga, et tegu on rear-mounted turboga (arvake, kuidas see mõjutab) ja see on tõesti koostatud romula juppidest, mitte kalli raha eest usa-st tellitud läikivatest kulinatest.

ja tegemist polnud vägeva treileriautoga, mis käib 20 sek korraga, vaid vend sõitis sellega minuteada Soomest siia ja läks tagasi ka, omamata kaasas isegi tööriistakasti ja suurt teenindusbussi.

MOTT
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

asi on veel streetlegal ka?:O ei saa olla ju..
Viimati muutis Miki, 26.09.2005 19:38, muudetud 1 kord kokku.
Vasta