2. leht 4-st
Postitatud: 20.05.2009 11:32
Postitas indro
Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cmŗ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?
IvarR
Postitatud: 20.05.2009 11:55
Postitas IvarR
indro kirjutas:Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cm³ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?
IvarR
Ok ehk siis C-klass igatepidi.
Tänud.
IvarR
Postitatud: 20.05.2009 17:21
Postitas tormi
-
Postitatud: 20.05.2009 17:28
Postitas RFL
tormi kirjutas:varsti on reeglid nii karmid et tuunitud autod on liiga kiired ja ohtlikud, aint stock autod võivad osaleda
kui sa muudad auto kiiremaks, siis sellevõrra pead parandama ka tema pidurdusvõimet ja stabiilsust suurtematel kiirustel. täiesti loogiline minumeelest
Postitatud: 20.05.2009 17:50
Postitas Kivi
IvarR kirjutas:indro kirjutas:Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cmŗ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?
IvarR
Ok ehk siis C-klass igatepidi.
Tänud.
IvarR
Ei lähe C-klassi. B-klass on ning reeglites ju kirjas:
Võistlusklassid
• A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid
• B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega*
• C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants.
Postitatud: 20.05.2009 18:00
Postitas RFL
Kivi kirjutas:
Ei lähe C-klassi. B-klass on ning reeglites ju kirjas:
Võistlusklassid
• A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid
• B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega*
• C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants.
Rootormootori kubatuur korrutatakse kahega, sest tema töötsükliks on vaja teha vaid üks pööre, samal ajal, kui tavalise mootori väntvõll teeb kaks. Seega on tegu 2616cc ülelaetud mootoriga ja C klass
Postitatud: 20.05.2009 19:35
Postitas Astrona
Tegelikult on see asi natuke lahtine, kuna võistlusklasside reeglites pole BHRA's midagi nende kordajate kohta öeldud. Neid mainitakse ainult miinimumkaalu arvutamisel, ja min-kaal pole ühegi teise reegliega pandud sõltuvusse klassist. Antud auto ikka C-klassi.
4.0TN mootor min-kaalu kordajate järgi ei mahuks dragi B klassi, aga võistlusklasside reeglites nitrot jms topelt laadimist esile ei tooda.
Antud OMC reeglitest ei loe välja, et rootor mootoritega mingeid erandeid on. Samuti võiks 2 taktilised mootorid kahega korrutada, kuigi seda vist ei praktiseerita.
Postitatud: 21.05.2009 11:52
Postitas indro
Tegelikult ongi lõppkiirusvõistluste reeglid selles osas hetkel puudulikud, et puudub kubatuuri määramist puudutav osa. See jätab korraldajale võimaluse vajadusel võistlejaid ühest klassist teise paigutada.
Postitatud: 22.05.2009 9:50
Postitas indro
Kaater24.ee poolt loositakse kõigi pealtvaatajate vahel välja tunnine kaatrisõit 6-le Tallinna lahel.
Fotograaf
Sergei Zjuganov kingib ühele võistlejale tasuta fotosessiooni auto pildistamiseks.
Postitatud: 22.05.2009 15:39
Postitas IvarR
Astrona kirjutas:
Antud OMC reeglitest ei loe välja, et rootor mootoritega mingeid erandeid on. Samuti võiks 2 taktilised mootorid kahega korrutada, kuigi seda vist ei praktiseerita.
Sellepärast küsisingi et OMC reeglites pole midagi kirjas. IMO on täiesti mõttetu minna 1.3 turbomootoriga C-klassi võistlema samas kui seal sõidavad kompressoritega viperid jne. Rootormootoril pole ju erilist eelist kolbmootori suhtes kui aus olla. Kindlasti mitte 2kordne.
Sry kui teemaalgataja jaoks see OT on.
IvarR
Postitatud: 22.05.2009 16:26
Postitas indro
Kui tahad osaleda, siis registreeri ennast ära ja saad sõita
B-klassis. Nii palju see mootor ka juurde ei anna, et peaks selle C-klassi paigutama.
IvarR kirjutas:
Sellepärast küsisingi et OMC reeglites pole midagi kirjas. IMO on täiesti mõttetu minna 1.3 turbomootoriga C-klassi võistlema samas kui seal sõidavad kompressoritega viperid jne. Rootormootoril pole ju erilist eelist kolbmootori suhtes kui aus olla. Kindlasti mitte 2kordne.
Sry kui teemaalgataja jaoks see OT on.
IvarR
Postitatud: 23.05.2009 3:29
Postitas Joel
Absoluutselt kõik kiirete autode juhid on OMC'le oodatud ja kõikide osalejate ankeedid vaadatakse täiesti personaalselt läbi ja nad paigutatakse täiesti objektiivselt kõige õigemasse klassi. Aga fakt on see, et kõik ei saa kunagi võita. Mida rohkem on vankelmootoreid kolbmootorite seas, seda huvitavam saab võistlus kõigi jaoks. See liikurvahendite erisus teebki Eesti miilivõistlused ekstra põnevaks, et autod mida me kõik tänaval jalutades spotime on reaalselt rajal ja tehasekonfis võimelised kütma nullist kahesajani kümne sekundiga. Ja nendega võistlema tulevad autod, mis on jupphaaval omas garaažis meeste kõige paremate oskuste järgi ehitatud ja liiguvad samuti nullist kahesajani kümne sekundiga. See ongi autosport selle kõige ehedamas tähenduses...
Postitatud: 23.05.2009 13:01
Postitas Taavi
Keegi võiks uuema RS4 ja uue M3'ga ka kohale veereda

Ei tea kas selliste autode omanikud siinset foorumit loevad?
Postitatud: 28.05.2009 10:24
Postitas indro
Praeguseks on oma osalemise soovist teada andnud
72 võistlejat, rajale laseme kokku 80 autot.
Registreerida saab täna hilisõhtuni,
KIIRUSTAGE!
Postitatud: 28.05.2009 10:38
Postitas $upr@
Taavi kirjutas:Keegi võiks uuema RS4 ja uue M3'ga ka kohale veereda

Ei tea kas selliste autode omanikud siinset foorumit loevad?
Siinset foorumit ei loe vist aga eks mujal ka 1miili teemad üleval.
Sõpsil on E92 m3 ja katsun ta järgmisele miili sõidule kohale vedada.
Ise ka siis suure tõenäosusega kohal :P
Seekord kahjuks jääb tulemata. Auto veel pooleli.