One Mile Challenge 2009 - 30. Mai

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cmŗ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

indro kirjutas:Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cm³ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR
Ok ehk siis C-klass igatepidi.
Tänud.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Postitus Postitas tormi »

-
Viimati muutis tormi, 08.11.2013 16:32, muudetud 1 kord kokku.
Poleerimine
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

tormi kirjutas:varsti on reeglid nii karmid et tuunitud autod on liiga kiired ja ohtlikud, aint stock autod võivad osaleda
kui sa muudad auto kiiremaks, siis sellevõrra pead parandama ka tema pidurdusvõimet ja stabiilsust suurtematel kiirustel. täiesti loogiline minumeelest
Kivi
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2008 17:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kivi »

IvarR kirjutas:
indro kirjutas:Nagu Raceboy juba kirjutas, siis dragrace tehniliste reeglite järgi korrutatakse töömaht turboga rootormootoril 3.4-ga ja sama joont on mõistlik hoida ka lõppkiirusvõistluste puhul.
IvarR kirjutas:Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cmŗ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR
Ok ehk siis C-klass igatepidi.
Tänud.
IvarR
Ei lähe C-klassi. B-klass on ning reeglites ju kirjas:

Võistlusklassid

• A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid
• B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega*
• C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants.
Porsche 944Turbo
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Kivi kirjutas:
Ei lähe C-klassi. B-klass on ning reeglites ju kirjas:

Võistlusklassid

• A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid
• B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega*
• C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants.
Rootormootori kubatuur korrutatakse kahega, sest tema töötsükliks on vaja teha vaid üks pööre, samal ajal, kui tavalise mootori väntvõll teeb kaks. Seega on tegu 2616cc ülelaetud mootoriga ja C klass
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Tegelikult on see asi natuke lahtine, kuna võistlusklasside reeglites pole BHRA's midagi nende kordajate kohta öeldud. Neid mainitakse ainult miinimumkaalu arvutamisel, ja min-kaal pole ühegi teise reegliega pandud sõltuvusse klassist. Antud auto ikka C-klassi.

4.0TN mootor min-kaalu kordajate järgi ei mahuks dragi B klassi, aga võistlusklasside reeglites nitrot jms topelt laadimist esile ei tooda.

Antud OMC reeglitest ei loe välja, et rootor mootoritega mingeid erandeid on. Samuti võiks 2 taktilised mootorid kahega korrutada, kuigi seda vist ei praktiseerita.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Tegelikult ongi lõppkiirusvõistluste reeglid selles osas hetkel puudulikud, et puudub kubatuuri määramist puudutav osa. See jätab korraldajale võimaluse vajadusel võistlejaid ühest klassist teise paigutada.
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Kaater24.ee poolt loositakse kõigi pealtvaatajate vahel välja tunnine kaatrisõit 6-le Tallinna lahel.
Fotograaf Sergei Zjuganov kingib ühele võistlejale tasuta fotosessiooni auto pildistamiseks.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Astrona kirjutas: Antud OMC reeglitest ei loe välja, et rootor mootoritega mingeid erandeid on. Samuti võiks 2 taktilised mootorid kahega korrutada, kuigi seda vist ei praktiseerita.
Sellepärast küsisingi et OMC reeglites pole midagi kirjas. IMO on täiesti mõttetu minna 1.3 turbomootoriga C-klassi võistlema samas kui seal sõidavad kompressoritega viperid jne. Rootormootoril pole ju erilist eelist kolbmootori suhtes kui aus olla. Kindlasti mitte 2kordne.
Sry kui teemaalgataja jaoks see OT on.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Kui tahad osaleda, siis registreeri ennast ära ja saad sõita B-klassis. Nii palju see mootor ka juurde ei anna, et peaks selle C-klassi paigutama.
IvarR kirjutas: Sellepärast küsisingi et OMC reeglites pole midagi kirjas. IMO on täiesti mõttetu minna 1.3 turbomootoriga C-klassi võistlema samas kui seal sõidavad kompressoritega viperid jne. Rootormootoril pole ju erilist eelist kolbmootori suhtes kui aus olla. Kindlasti mitte 2kordne.
Sry kui teemaalgataja jaoks see OT on.

IvarR
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Absoluutselt kõik kiirete autode juhid on OMC'le oodatud ja kõikide osalejate ankeedid vaadatakse täiesti personaalselt läbi ja nad paigutatakse täiesti objektiivselt kõige õigemasse klassi. Aga fakt on see, et kõik ei saa kunagi võita. Mida rohkem on vankelmootoreid kolbmootorite seas, seda huvitavam saab võistlus kõigi jaoks. See liikurvahendite erisus teebki Eesti miilivõistlused ekstra põnevaks, et autod mida me kõik tänaval jalutades spotime on reaalselt rajal ja tehasekonfis võimelised kütma nullist kahesajani kümne sekundiga. Ja nendega võistlema tulevad autod, mis on jupphaaval omas garaažis meeste kõige paremate oskuste järgi ehitatud ja liiguvad samuti nullist kahesajani kümne sekundiga. See ongi autosport selle kõige ehedamas tähenduses...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Keegi võiks uuema RS4 ja uue M3'ga ka kohale veereda :) Ei tea kas selliste autode omanikud siinset foorumit loevad?
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Praeguseks on oma osalemise soovist teada andnud 72 võistlejat, rajale laseme kokku 80 autot.
Registreerida saab täna hilisõhtuni, KIIRUSTAGE!
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Taavi kirjutas:Keegi võiks uuema RS4 ja uue M3'ga ka kohale veereda :) Ei tea kas selliste autode omanikud siinset foorumit loevad?

Siinset foorumit ei loe vist aga eks mujal ka 1miili teemad üleval.
Sõpsil on E92 m3 ja katsun ta järgmisele miili sõidule kohale vedada.
Ise ka siis suure tõenäosusega kohal :P
Seekord kahjuks jääb tulemata. Auto veel pooleli.
MKIV For Life!
Vasta