Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Piltidel näha, et Wiseco kolvidTaavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.

Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.cthen kirjutas:Piltidel näha, et Wiseco kolvidTaavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Ja oskad öelda kui milline tuleb surveaste nende erinevate kolvidega?OKS kirjutas:Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.cthen kirjutas:Piltidel näha, et Wiseco kolvidTaavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Taavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Tänud kõigile..
Kolvid on 9.1:1 ja kaanetihendiga sealt veel natukene alla. Kunagi sai kaant NA jaoks tiba lihvitud, mis praeguses olukorras pole kuigi kasulik, seepärast tuleb tihend nyyd paksem kui nad tavaliselt on.
DE´l õlipihusteid pole, isegi ei uurinud kas saaks panna neid nö "bolt on", eks iga asi tõmbab jällegi minglmääral õlisurvet alla.
Kuna spidokas on kuni 220 ainult, siis hetkel jõudis minna 6500pöördeni(lubatud 7500rpm GT ajuga, mis sai ka eelmine suvi taha aretatud, muidu sõitis tavalise SLX ajuga max 6500rpmi), aga 220 alast oli siis juba väljas..
Muidu üldiselt 5käik 200km/h ja pööret 5500rpm - see kõik on spido järgi, liitke lahutage juurde.. ; )
detail nr 3 pildilt ja tootekood - 11421748199
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... 11_1273/#2
UnitedMotors müüb neid hinnaga 187.-/tk
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
seda pihustit kasutavad vääääga paljud BMW mootorid:
http://bmwfans.info/part-11421748199/
täpsemalt: M50, M52, M54, S50 ja S52
Välja näevad need asjad ise sellised:

suvel loodab joonel olla Dc
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... 11_1273/#2
UnitedMotors müüb neid hinnaga 187.-/tk
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
seda pihustit kasutavad vääääga paljud BMW mootorid:
http://bmwfans.info/part-11421748199/
täpsemalt: M50, M52, M54, S50 ja S52
Välja näevad need asjad ise sellised:

suvel loodab joonel olla Dc

Viimati muutis Mardo, 12.03.2009 0:16, muudetud 1 kord kokku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ivar kirjutas:Kõrgetel pööretel läheb märgatav osa õlist niikuinii otse karterisse tagasi, kuna õli rõhk on piiratud.
Ma arvan, et võiksid õlipihustite peale ikka mõelda, kui mootor veel pukis on.
Siin Sr20 Turboka plokk. Kui ma panen sellised asjad, mis võtavad õli ploki kanalitest, siis ju väheneb õlisurve. (mõeldes saaledele)
Mida rohkem väljaminekuid juurde teha süsteemile seda enam ju langeb.
Seda pidasin silmas.
Viimati muutis Dc85, 12.03.2009 0:11, muudetud 1 kord kokku.