Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Väga kena teostus tundub tulevat.Lahe kui selliseid aparaate juurde tuleb,mis muidu linnapildis nii tagasihoidlikud välja näevad.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Olen isegi kunagi Primera fänn olnud ja hoian pöialt, et autot ka varsti sõitmas näeb. Iseasi, kui sirgelt ta teel püsib :)
Kui abi vajad, siis aitan meeleldi.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Taavi kirjutas:Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Piltidel näha, et Wiseco kolvid 8)
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

cthen kirjutas:
Taavi kirjutas:Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Piltidel näha, et Wiseco kolvid 8)
Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

OKS kirjutas:
cthen kirjutas:
Taavi kirjutas:Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Piltidel näha, et Wiseco kolvid 8)
Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.
Ja oskad öelda kui milline tuleb surveaste nende erinevate kolvidega?
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Nii ei oska, Wiseko pakub erinevate surveastmetega kolbe det-ile. Oli vist 9-9.5 .
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

...
Viimati muutis OKS, 11.03.2009 18:34, muudetud 1 kord kokku.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Taavi kirjutas:Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.

Tänud kõigile..

Kolvid on 9.1:1 ja kaanetihendiga sealt veel natukene alla. Kunagi sai kaant NA jaoks tiba lihvitud, mis praeguses olukorras pole kuigi kasulik, seepärast tuleb tihend nyyd paksem kui nad tavaliselt on.
DE´l õlipihusteid pole, isegi ei uurinud kas saaks panna neid nö "bolt on", eks iga asi tõmbab jällegi minglmääral õlisurvet alla.
Kuna spidokas on kuni 220 ainult, siis hetkel jõudis minna 6500pöördeni(lubatud 7500rpm GT ajuga, mis sai ka eelmine suvi taha aretatud, muidu sõitis tavalise SLX ajuga max 6500rpmi), aga 220 alast oli siis juba väljas..
Muidu üldiselt 5käik 200km/h ja pööret 5500rpm - see kõik on spido järgi, liitke lahutage juurde.. ; )
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Kõrgetel pööretel läheb märgatav osa õlist niikuinii otse karterisse tagasi, kuna õli rõhk on piiratud.
Ma arvan, et võiksid õlipihustite peale ikka mõelda, kui mootor veel pukis on.

5käik@7500rpm=272km/h
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Õlipihustedi vaja on , siis käi Windorfist läbi , ta annab sulle bemmi tootekoodi , siis mine UM-i , saad pihustid ja siis Windorfis pannakse need sulle plokki ka. Täpset hinda ei mäleta , aga kõik kokku maksab umbes sama palju kui üks wiseco kolb :-D
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

detail nr 3 pildilt ja tootekood - 11421748199
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... 11_1273/#2

UnitedMotors müüb neid hinnaga 187.-/tk
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est

seda pihustit kasutavad vääääga paljud BMW mootorid:
http://bmwfans.info/part-11421748199/

täpsemalt: M50, M52, M54, S50 ja S52

Välja näevad need asjad ise sellised:
Pilt

suvel loodab joonel olla Dc ;)
Viimati muutis Mardo, 12.03.2009 0:16, muudetud 1 kord kokku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

ivar kirjutas:Kõrgetel pööretel läheb märgatav osa õlist niikuinii otse karterisse tagasi, kuna õli rõhk on piiratud.
Ma arvan, et võiksid õlipihustite peale ikka mõelda, kui mootor veel pukis on.

Siin Sr20 Turboka plokk. Kui ma panen sellised asjad, mis võtavad õli ploki kanalitest, siis ju väheneb õlisurve. (mõeldes saaledele)
Mida rohkem väljaminekuid juurde teha süsteemile seda enam ju langeb.
Seda pidasin silmas.
Viimati muutis Dc85, 12.03.2009 0:11, muudetud 1 kord kokku.
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Kahtlaselt tuttav Primera, sinuga sai vist kõvasti joonesatud kui mul veel RS2000 oli. Tore näha, et ka turbode peale ümber kolinud. Tõotab tulla miskit nobedat, hakka või kartma. =)
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Oilsquirterid töötavad alles mingi kindla õlisurvega, nad ei toimeta koguaeg ju, kui õlisurve langeb ( samuti pöörded ) siis nad läehvad kinni.
Õlirõhu tõstmiseks pane pumbale seib vahele, Laisu teab lähemalt.
Vasta