2. leht 3-st

Postitatud: 29.09.2005 13:13
Postitas cdx65
kes se turbo voib s4-le panna, 2.2T originaali asemel?

Postitatud: 06.10.2005 10:29
Postitas RICE BURNER
Soodus
7000 eek-i

Postitatud: 07.10.2005 14:28
Postitas RICE BURNER

Postitatud: 17.10.2005 21:03
Postitas valdz
7000.- on see küll ülikõva ost. Kahjuks enda projekti jaoks liiga suur :(


Aga kes tagab tõelist kiirenduspilli siis siit seda saab :D

2,0liitrine - 400m aeg 9sek @ 235km/h

http://www.garage-phantom.se/forum/view ... hp?pid=475

Leidsin mingeid spec-e veel.
Kompressor dia 71mm.
Turbin dia 75mm.

Postitatud: 18.10.2005 0:27
Postitas Mihkel
KKK vist eriti oma map-e ei avalda aga on sul näiteid, mis mootoritel seda turbot edukalt kasutatud on?

Jääb ilmselt rida 6 2.5 liitrisele 24 klappi mootorile liiga suureks?

Postitatud: 18.10.2005 8:12
Postitas Raceboy
M-Tech kirjutas:KKK vist eriti oma map-e ei avalda aga on sul näiteid, mis mootoritel seda turbot edukalt kasutatud on?

Jääb ilmselt rida 6 2.5 liitrisele 24 klappi mootorile liiga suureks?
Ei jää, aga boostima hakkab kuskil 4000rpm juures.

Postitatud: 18.10.2005 11:11
Postitas Audiophile
Ei ole sellist asja nagu liiga suur turbo, on vaid erinevad pöötetevahemikud ;).

Markus

Postitatud: 18.10.2005 11:22
Postitas Samvel
Audiophile kirjutas:Ei ole sellist asja nagu liiga suur turbo, on vaid erinevad pöötetevahemikud ;).

Markus
lohutad ennast jah? :-D mõned näited suurtest turbodest:

Pilt

Pilt

Postitatud: 18.10.2005 16:39
Postitas Audiophile
lohutad ennast jah? mõned näited suurtest turbodest:
Ma olen enda valikuga päris rahul, auto ikka täiesti tänavaauto, ei midagi extreemi. Sry Viljar OT eest.

Postitatud: 19.10.2005 2:05
Postitas Mihkel
No suureks jäämise all mõtlesingi just seda, et turbo tuleb suht hilja taha.

Kuna ei ehita drag autot, siis tänavasõiduks tahaks et turbo vähemalt 2500 pöördelt normaalselt boostima hakkaks.
Üldlevinud K26 natuke liiga väike ilmselt, sest lõpp kukkus ~5,5k pealt ära vajuma M20 mootoriga.
Samas boosti lõi üles küll väga madalalt ja linnas oli täitsa mõnus paugutada.

Ma ise arvan, et K29 oleks nende kahe vaheline kompromiss.

Postitatud: 19.10.2005 8:09
Postitas rookie
2.5 mootori jaoks tänavale on sobiv ilmselt K27

Postitatud: 19.10.2005 11:17
Postitas Raceboy
See kõik on suhteline, sest kõik taandub tiivikute mõõtmetele ja neid on igal turbol (K26, 27,28,29,31 jne) mitu-mitu.
Kui konkreetse K31 kuumaosa nr on 10 või rohkem, pole ta 2,5l mootori jaoks absoluutselt (tänavasõiduks) sobiv. Parimad jäävad vahemikku 7-9.

Postitatud: 19.10.2005 12:04
Postitas valdz
Ma pakun et Sa võiks seda müüa siiski tqhq-s. Seal mootorid vähe sobivamad.

Originaalis taolised turbod 8-12liitristel diiselveokatel ja kasutatakse palju ka tractor pulling'us.

Siin kuskilt üks jutt kuidas kahest turbost üks saada...

It can truly be called a hybrid in that it mates an S200 turbine and center section to a KKK K31 Compressor wheel. One of our aftermarket guys told me about it and he sold one to a guy that runs a full race 1.8L Honda that's making over 700HP!

Postitatud: 19.10.2005 12:16
Postitas RICE BURNER
Huvi on praegugi üsna suur arvestades ps-e ja telefonikõnesid.Info liigub väikeses Eestis üllatavalt kiiresti. Aga tõsiseid ehitajaid leidub vähe.
Konkreetne turbo on teoreetiliselt tänase päeva seisuga müüdud

Postitatud: 30.10.2005 19:27
Postitas EQeddy
Ma olex huvitatud sellest turbost kui on veel myygis....???
msn: sepaeq@hot.ee