2. leht 2-st

Postitatud: 28.08.2005 11:19
Postitas Silwer
Tegelikult olen ma selle peale mõelnud algusest peale aga kuna tahaks rajasõidu selgeks õppida siis sinna turbot veel vaja ei ole - pole vaja ju oma viletsat sõiduoskust kompenseerida suure mootorivõimsusega... :)

Esialgu käib ta vabalthingavana küll ja kui kunagi vaja siis sinna turbo aretamine on juba lihtne. Isegi see 10,8 surveaste ei ole seal mingiks takistuseks (soomes ühel sõbral on M20B25 mootor surveastmega 10,8 ja turbotatakse seda päris korralikult).

Turbo pealepanekuks on sinna vaja vaid järgmisi modifikatsioone:

1) Turbo, wastegate, downpipe, vl. kolle, w. solenoid
2) Intercooler ja jupp torusid ning voolikuid + BOV
3) Pihustid (kas suuremad või siis lihtsalt topeltarv)
4) Uued kepsud (muud asjad mootoris on sobivad, ntx. sepistatud vänt)

Postitatud: 28.08.2005 11:51
Postitas Raceboy
Nujah, ma ei suuda ära oodata järgmist hooaega (või isegi selle lõppu) et lõpuks korraliku mootoriga rajale saaks. Tüdind juba nende võrrimootoritega rada nühkimast :)

Postitatud: 28.08.2005 12:35
Postitas Silwer
Ma lihtsalt mõtlen praegu sellele et Yarise mehed sõidavad oma mikromootoritega minust oluliselt kiiremini - seega ei ole probleem mitte mootori võimsuses vaid ikka selles tihendis mis rooli ja istme seljatoe vahel... :)

No kindlasti on arenguruumi ka veermikus aga ka selle olemasolevaga peab olema võimalik kiiremini sõita.

Postitatud: 28.08.2005 13:56
Postitas Silwer