Ford Focus RS 999ARX
Miks ma siis sinu arust modifikatsioonide listi küsisin, kui ma auto vastu huvi ei tunne?
Mulle pakuvadki huvi tehnilised üksikasjad, et vaadata kuidas teistel inimestel sarnased süsteemid töötavad.
Ma olen sellest autost mõnda killukest teistest foorumitest lugenud aga siin oleks meeldiv ka täieliku tehnilist tervikut näha.
Meie mootori konfiguratsioonid (peale valmistaja) on suhteliselt sarnased (16 klappi, sama turbo, sama suured pihustid, standalone aju jne.) ja huvitav on teada, mis selle kompotiga saavutatud on.
Tore oleks siin ka dyno graafikut näha, saab aimu kust maalt see turbo antud mootoril reaalselt taha tuleb.
Need jõunumbrid 1.2bar peal olid ikka mootorist?
Minu ja enamus kasutajate vahe on ilmselt selles, et teisi ei huvi detailsed üksikasjad aga mind huvitavad.
Väljalaskekollektor on ka custom või veel originaal?
Mulle pakuvadki huvi tehnilised üksikasjad, et vaadata kuidas teistel inimestel sarnased süsteemid töötavad.
Ma olen sellest autost mõnda killukest teistest foorumitest lugenud aga siin oleks meeldiv ka täieliku tehnilist tervikut näha.
Meie mootori konfiguratsioonid (peale valmistaja) on suhteliselt sarnased (16 klappi, sama turbo, sama suured pihustid, standalone aju jne.) ja huvitav on teada, mis selle kompotiga saavutatud on.
Tore oleks siin ka dyno graafikut näha, saab aimu kust maalt see turbo antud mootoril reaalselt taha tuleb.
Need jõunumbrid 1.2bar peal olid ikka mootorist?
Minu ja enamus kasutajate vahe on ilmselt selles, et teisi ei huvi detailsed üksikasjad aga mind huvitavad.
Väljalaskekollektor on ka custom või veel originaal?
Viimati muutis Mihkel, 11.01.2009 14:01, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aiiii valus eksimus................. see on see kui tuleb idee ja on suht kiire, et korralikult üles panna teemakristo.sy kirjutas:"Kuna on proovitud ka seda 400 m sõitu siis selle parimaks tulemuseks siiani 12,3 sekundit ja seda suht stock seisundis - eks näha mis järgmisel hooajal saab ...
suht stock seisundis ja 12,3![]()
peab tõdema, et päris ime relv see rs
Originaali lähedasena sõitis 14,0 ja parim tulemus on 12,3
Düno graafik on täitsa olemas aga pole kokkusattumust olnud seda pildistada või skaneerida arvutisseMihkel kirjutas:Miks ma siis sinu arust modifikatsioonide listi küsisin, kui ma auto vastu huvi ei tunne?
Mulle pakuvadki huvi tehnilised üksikasjad, et vaadata kuidas teistel inimestel sarnased süsteemid töötavad.
Ma olen sellest autost mõnda killukest teistest foorumitest lugenud aga siin oleks meeldiv ka täieliku tehnilist tervikut näha.
Meie mootori konfiguratsioonid (peale valmistaja) on suhteliselt sarnased (16 klappi, sama turbo, sama suured pihustid, standalone aju jne.) ja huvitav on teada, mis selle kompotiga saavutatud on.
Tore oleks siin ka dyno graafikut näha, saab aimu kust maalt see turbo antud mootoril reaalselt taha tuleb.
Need jõunumbrid 1.2bar peal olid ikka mootorist?
Minu ja enamus kasutajate vahe on ilmselt selles, et teisi ei huvi detailsed üksikasjad aga mind huvitavad.
Väljalaskekollektor on ka custom või veel originaal?
Ja need jõunumbrid tulid siis mootorist ikka
Väljalaske kollektor on custom (Andre Raud tehtud) ja selle kohta tegin ka listis paranduse
Mainiti ka seda et kapotialune pilt on puudu-sellega selline sama teema et tookord kui oli hea aparaat kasutada siis ei olnud võimalust ja tahtmist sealt pilti teha
Arx
Krt arx vaata üle need numbrid minuarust tulid need numbrid pigem rattast ehk siis kui autot seadistati soomes.
See aasta oleks vaid paremat sidurit vaja sis sõidame veel kiiremini...
Pidama me pea aegu ta juba saime..:P aega jääb siis räägi lähemalt kogu värgist et kust alustasid ehitamist ja mida järjest tegid .. kuidas ise aretasid ja millega mõni asutus aitas... jne.. 
See aasta oleks vaid paremat sidurit vaja sis sõidame veel kiiremini...


Selle turboga nende numbrite pärinemine rattast on väga ebareaalne lisaks veel nii madala boostiga.
Tootja väidab antud turbo piiriks ~360hj.
Tootja väidab antud turbo piiriks ~360hj.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mind huvitavad üksikasjad oleks järgmised:
Mis rehvimõõtu ja rõhku kasutate ? (Paistab ikka parajaja külgseinaga olema
)
Mis on parim 60 feeti ja kui suur kasu on liimimisest mida vist iga kord teostate
Mis differ end kastis peidab (kui ma ei eksi siis pidite suht palju võitlema et mõlemat soojaks saada? )
Kui palju auto võistluskaal on?
Suht otse küsitud aga ehk ei ole kade poiss kuna tõesti huvitab.
Mis rehvimõõtu ja rõhku kasutate ? (Paistab ikka parajaja külgseinaga olema

Mis on parim 60 feeti ja kui suur kasu on liimimisest mida vist iga kord teostate

Mis differ end kastis peidab (kui ma ei eksi siis pidite suht palju võitlema et mõlemat soojaks saada? )
Kui palju auto võistluskaal on?
Suht otse küsitud aga ehk ei ole kade poiss kuna tõesti huvitab.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ma teen ettepaneku modedele või andminnidele see teema ära kustutada.
Arvestades teema algataja suhtumist teistesse foorumi kasutajatesse.
Ma ei saa aru kas on mingisugune viha targemate meeste vastu või milles asi...aga fakt on see, et juba algusest peale on teema algataja asjata teiste kalla paukunud.
Arvestades teema algataja suhtumist teistesse foorumi kasutajatesse.
Ma ei saa aru kas on mingisugune viha targemate meeste vastu või milles asi...aga fakt on see, et juba algusest peale on teema algataja asjata teiste kalla paukunud.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Kahjuks rehvi mõõtu peast ei mäleta sellest juttu olnud ainult siis kui tellisime, aga vastab 225/40/18 rehvile ja MT slickid on 14" veljede peal.
Rehvi rõhku on kasutatud väga erinevaid 0,5 bar - 1,2 bar (sõltub rajast)
Parim 60 feeti oli 1,8 Pärnus
Liimimine oli vajalik eriti selle hooaja teisel poolel kus oli sidur nii peetis et nagu esimese ja teise käiguga ringi lasin siis kolmandaga juba libises
Ja kindlasti see aitas eriti Tartu rajal. Haapsalus kül selgus et vahet polnud
Differ on org see mis pidavat ennast 50-50 lukku seadistama rataste erineva pöörlemise tulemusel ja soojaks saamisel tuli võidelda sellega et auto kohapeal seisaks, kuna esimeste rehvide hea pidamise korral tulid tagumised rattad plokis järgi
Võistluskaal oli 1185 kg
Vahepeal on üks asjalik postitus ka olnud.
Selle mootori ja ütlen ette ära siis nagu eelpool mainitud düno paberi jäädvustusega vähe problemaatiline hetkel
Kapotialusest sellise kehvemapoolse pildi veel suudaks leida või teha aga düno paberit pole kuskil skaneerida
Ja ohoo milline kaitsev seisukoht siin on
Aga kust sa tead et need sinn targad mehed on???
Ma ei väida seda et mina oleksin....mina ei ole(igaks juhuks ütlen otse välja)
Mul ei ole viha kellegi vastu ja ma väga austan endast targemaid mehi ja ka sellepärast lasen ma neil enda autot ehitada ja pean mainima et olen leidnud väga targad mehe niga auto sõidab ilma probleemideta juba peaaegu aasta.
Ja miks sa üldistad foorumi kasutajaid
Arx
Rehvi rõhku on kasutatud väga erinevaid 0,5 bar - 1,2 bar (sõltub rajast)
Parim 60 feeti oli 1,8 Pärnus
Liimimine oli vajalik eriti selle hooaja teisel poolel kus oli sidur nii peetis et nagu esimese ja teise käiguga ringi lasin siis kolmandaga juba libises
Ja kindlasti see aitas eriti Tartu rajal. Haapsalus kül selgus et vahet polnud
Differ on org see mis pidavat ennast 50-50 lukku seadistama rataste erineva pöörlemise tulemusel ja soojaks saamisel tuli võidelda sellega et auto kohapeal seisaks, kuna esimeste rehvide hea pidamise korral tulid tagumised rattad plokis järgi
Võistluskaal oli 1185 kg
Vahepeal on üks asjalik postitus ka olnud.
Selle mootori ja ütlen ette ära siis nagu eelpool mainitud düno paberi jäädvustusega vähe problemaatiline hetkel
Kapotialusest sellise kehvemapoolse pildi veel suudaks leida või teha aga düno paberit pole kuskil skaneerida
Ja ohoo milline kaitsev seisukoht siin on
Aga kust sa tead et need sinn targad mehed on???
Ma ei väida seda et mina oleksin....mina ei ole(igaks juhuks ütlen otse välja)
Mul ei ole viha kellegi vastu ja ma väga austan endast targemaid mehi ja ka sellepärast lasen ma neil enda autot ehitada ja pean mainima et olen leidnud väga targad mehe niga auto sõidab ilma probleemideta juba peaaegu aasta.
Ja miks sa üldistad foorumi kasutajaid
Arx