sparkplug kirjutas:
No kui niisama ''kõvaks ajamine'' lõppeb siis oleksin stock- mootorist huvitatud

See nuki-andur ja nukkvõll piisab piltlikult öeldes täiesti linnas 200ga sõitmiseks, võistlustel 250kmh ja kui rõhku plaanid tõsta, siis oleks vaja vähe täpsemat süüdet - on soovitav ära vahetada

Kui sa ei tea, siis nukkvõlli otsas on peenike nuut, mille otsas on omakorda ka veel peenem poolkuu. Tihti peale murdub see pool-kuu ära - see raskendab lihtsalt õigesti kokku panemist, ja siis süüdet ei mõjuta.
CAS anduritel aga kulub see nuut ära - mille hambad kuluvad n.ö. "terava-tipulise-laine-kujuliseks" ja seetõttu võib süüte nurk +/- n kraadi kõikuda vastavalt olukorrale. Uus andur maksab vist 15000 vms

ja kasutatud anduritel on enamasti see nuut kulunud, ja selleks on tal seal seda nuuti keevitatud tihkeks tagasi. Ma endal panin veel heas seisus CAS'ile fooliumit vahele, et läks istuga peale.
Vaja on ainult turbot ja kollektorit ja võibolla ka 1 väljalaske klapp - kui ma õigesti tean, siis kaas on juba portimiseks laiali võetud.
Antud jupid ostsin mina ära, kui kaua ootate ostan ühe kepsu kah ära
Kollektori ja turbo võin sulle 500'ga müüa, ainult 1 viga, turbo-lõtk on 1cm

- kollektor täitsa ok.
Põhimõtteliselt pidin selle kompoti ära ostma, selleks ta laiali ongi. Ja kaalun siiani, seda kõike ära osta. CA stock kap-remont uus sidur, saaled, rõnga, alumine pool on kindlasti rohkem kui 6000eek väärt. Kaasa saab ka ju praktiliselt komplektse plokikaane, kus lahtivõtmise töö on juba tehtud - väärt vähemalt 2K raskel ajal, saab ka geneka, starteri - uued pihustid, mis on kah mingi 5K väärt. Noh selle 13K eest kauba peale saab ka kere, mis on maksab "raskel ajal

" 10K ja millel on tehtud parandusi ja extra tugevdusi 5K eest.