2. leht 2-st

Postitatud: 11.12.2008 16:59
Postitas jeff01
cthen kirjutas:ilmselt sul vaja suuremadi pihusteid, aint rõhu juurde keeramisest ei aita.
Mis mootoriga ja turboga tegu?
Millega juhid mootoritööd?

Kujutad ka ette mis juhtub kui stock ajuga suuremad pihustid panna? :) Madalal pöördel ja tühikäigul ei käi auto enamilusti kuna rikkamaks muutub kogu pöörete vahemik.
Selliseid säästuprojekte on nähtud ja rikkamaks aetud neid erinevaid teid pidi.
1 variant on õhu temp andurit modida (potekaga reguleeritav või salongist lülitiga takisti vahel mis kõrgemal pöördel annab mootorile teada et õhk on külm ja rikkmat segu tarvis.)
Teine variant on õhulugejast kogu ala rikkamaks keerata aga sama halb lahendus kui pihustite vahetamine.
Kolmas ja ehk kõige arvestatavam variant on lisapihustite paigaldamine......võtad kütuselatist talle surve ja lülitama paned rõhu järgi (Ise olen kasutanud selleks õlirõhu andurit mis lülitab õlirõhu tuld....kataloogis neid sadu erinevaid ja lülituse rõhk kah erinev) Paned esmalt ühe ja võimalikult madalalt juba 0,2-0,4 barist et kindlasti oleks sisse lülitatud kui pool bari ülerõhku on. Kui ikka jääb puudu või veel rõhku tõstad võid panna teise lisaks veidi kõrgemalt avanema.

Postitatud: 11.12.2008 17:57
Postitas cthen
jeff01 kirjutas:
cthen kirjutas:ilmselt sul vaja suuremadi pihusteid, aint rõhu juurde keeramisest ei aita.
Mis mootoriga ja turboga tegu?
Millega juhid mootoritööd?

Kujutad ka ette mis juhtub kui stock ajuga suuremad pihustid panna? :) Madalal pöördel ja tühikäigul ei käi auto enamilusti kuna rikkamaks muutub kogu pöörete vahemik.
Selliseid säästuprojekte on nähtud ja rikkamaks aetud neid erinevaid teid pidi.
1 variant on õhu temp andurit modida (potekaga reguleeritav või salongist lülitiga takisti vahel mis kõrgemal pöördel annab mootorile teada et õhk on külm ja rikkmat segu tarvis.)
Teine variant on õhulugejast kogu ala rikkamaks keerata aga sama halb lahendus kui pihustite vahetamine.
Kolmas ja ehk kõige arvestatavam variant on lisapihustite paigaldamine......võtad kütuselatist talle surve ja lülitama paned rõhu järgi (Ise olen kasutanud selleks õlirõhu andurit mis lülitab õlirõhu tuld....kataloogis neid sadu erinevaid ja lülituse rõhk kah erinev) Paned esmalt ühe ja võimalikult madalalt juba 0,2-0,4 barist et kindlasti oleks sisse lülitatud kui pool bari ülerõhku on. Kui ikka jääb puudu või veel rõhku tõstad võid panna teise lisaks veidi kõrgemalt avanema.
Põhinen pigem enda kogemusele. C20ne töötab küll rahuldavalt c20xe pihustite ja 3.5barise rõhuga
(c20ne pihusti ~170cc c20xe omad 214cc (3bar))

Postitatud: 11.12.2008 18:57
Postitas jeff01
Selge. Kas sellest piisab ka poole barise boosti tarbeks? :roll: (Lihtsalt huvi pärast küsin

Postitatud: 11.12.2008 19:10
Postitas cthen
Seda ei oska veel öelda. Aga ka 4barise kütterõhuga ei olnud asi nii hull, et üldse ei käiks. Muidugi sinu pakutud varjandiga saavutab parema tulemuse, aga kas tasub sellega jännata... pigem kohe MS-i peale, ja saab asja ilusti paika.