cthen kirjutas:ilmselt sul vaja suuremadi pihusteid, aint rõhu juurde keeramisest ei aita.
Mis mootoriga ja turboga tegu?
Millega juhid mootoritööd?
Kujutad ka ette mis juhtub kui stock ajuga suuremad pihustid panna?

Selliseid säästuprojekte on nähtud ja rikkamaks aetud neid erinevaid teid pidi.
1 variant on õhu temp andurit modida (potekaga reguleeritav või salongist lülitiga takisti vahel mis kõrgemal pöördel annab mootorile teada et õhk on külm ja rikkmat segu tarvis.)
Teine variant on õhulugejast kogu ala rikkamaks keerata aga sama halb lahendus kui pihustite vahetamine.
Kolmas ja ehk kõige arvestatavam variant on lisapihustite paigaldamine......võtad kütuselatist talle surve ja lülitama paned rõhu järgi (Ise olen kasutanud selleks õlirõhu andurit mis lülitab õlirõhu tuld....kataloogis neid sadu erinevaid ja lülituse rõhk kah erinev) Paned esmalt ühe ja võimalikult madalalt juba 0,2-0,4 barist et kindlasti oleks sisse lülitatud kui pool bari ülerõhku on. Kui ikka jääb puudu või veel rõhku tõstad võid panna teise lisaks veidi kõrgemalt avanema.