2. leht 2-st
Postitatud: 18.11.2008 8:27
Postitas Aigo
õigesti tegid. sest ega mujalt eriti võtta polegi kui just peale turbot kuhugi torustikku otsikut ei tee, kust saaks selle jaoks andmerõhu võtta. ja ega stock s14 vist sõidabki 0.6-0.8 bar rõhuga kui väga ei eksi
Postitatud: 18.11.2008 11:54
Postitas Astrona
Söe kanistrisse läheb 3 otsa, paagi-vent, kollektor ja siiber. Siibri otsa kohta peast ei oska öelda, aga arvan kui gaas maha lasta, on ta sama mis kollektorist tulev ots.
Kui kollektori rõhuga heitklappi juhtida, siis täiskoormusel sõites võibolla turbo hoiab kergelt rohkem rõhku, kuna klapp näeb vähem rõhku.
Aga kui nüüd gaas maha lasta, siis heitklappi hakatakse tugeva vaakumiga kinni hoidma, mis pole päris õige. Kui BOV on peal, siis ehk midagi ei juhtu, aga muidu peaks kompressor hakkama saama kõvemaid litakaid.
Postitatud: 18.11.2008 18:49
Postitas gaiar200
ja muidu kui kiirendada ja siis käik ära vahetada siis on kuulda et klapp avaneb sest käib see pssõttt ääl

Postitatud: 19.11.2008 11:10
Postitas RFL
gaiar200 kirjutas:ja muidu kui kiirendada ja siis käik ära vahetada siis on kuulda et klapp avaneb sest käib see pssõttt ääl

kusjuures s13 teeb originaalis ilma klapita häält, kui gaas boosti ajal maha lasta. kui ma eelmise nissani ostsin, siis olin ka kindel, et mingi klapp on kuskil, aga selgus, et kõik torustik oli originaal. hääl oli selline pulsseeriv nagu turbo surge
Postitatud: 19.11.2008 12:48
Postitas Astrona
RFL kirjutas:kusjuures s13 teeb originaalis ilma klapita häält, kui gaas boosti ajal maha lasta. kui ma eelmise nissani ostsin, siis olin ka kindel, et mingi klapp on kuskil, aga selgus, et kõik torustik oli originaal. hääl oli selline pulsseeriv nagu turbo surge
Mul audi tegi sellist häält nagu kõrvalistuja oleks kõvasti hernesuppi söönud - hiljem selgus, et 1 lõdviku klamber polnd päris pingul.