ülerõhu klapp

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

õigesti tegid. sest ega mujalt eriti võtta polegi kui just peale turbot kuhugi torustikku otsikut ei tee, kust saaks selle jaoks andmerõhu võtta. ja ega stock s14 vist sõidabki 0.6-0.8 bar rõhuga kui väga ei eksi
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Söe kanistrisse läheb 3 otsa, paagi-vent, kollektor ja siiber. Siibri otsa kohta peast ei oska öelda, aga arvan kui gaas maha lasta, on ta sama mis kollektorist tulev ots.
Kui kollektori rõhuga heitklappi juhtida, siis täiskoormusel sõites võibolla turbo hoiab kergelt rohkem rõhku, kuna klapp näeb vähem rõhku.
Aga kui nüüd gaas maha lasta, siis heitklappi hakatakse tugeva vaakumiga kinni hoidma, mis pole päris õige. Kui BOV on peal, siis ehk midagi ei juhtu, aga muidu peaks kompressor hakkama saama kõvemaid litakaid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

ja muidu kui kiirendada ja siis käik ära vahetada siis on kuulda et klapp avaneb sest käib see pssõttt ääl :-D
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

gaiar200 kirjutas:ja muidu kui kiirendada ja siis käik ära vahetada siis on kuulda et klapp avaneb sest käib see pssõttt ääl :-D
kusjuures s13 teeb originaalis ilma klapita häält, kui gaas boosti ajal maha lasta. kui ma eelmise nissani ostsin, siis olin ka kindel, et mingi klapp on kuskil, aga selgus, et kõik torustik oli originaal. hääl oli selline pulsseeriv nagu turbo surge
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RFL kirjutas:kusjuures s13 teeb originaalis ilma klapita häält, kui gaas boosti ajal maha lasta. kui ma eelmise nissani ostsin, siis olin ka kindel, et mingi klapp on kuskil, aga selgus, et kõik torustik oli originaal. hääl oli selline pulsseeriv nagu turbo surge
Mul audi tegi sellist häält nagu kõrvalistuja oleks kõvasti hernesuppi söönud - hiljem selgus, et 1 lõdviku klamber polnd päris pingul.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta