2. leht 2-st
Postitatud: 14.11.2008 0:57
Postitas Jan san
Päris rihma pealt sa teda lugema panna vast ikka ei saa

Pigem tuleb väntvõlli otsa lisaks panna veel üks ratas millelt siis pöörete lugemine toimuma hakkab.Inglise keelne nimetus kõnealusel rattal on trigger wheel ja usun,et otsingut kasutades siin foorumis antud nimetuse kohta leiad kõik enda jaoks vajaliku info

Postitatud: 14.11.2008 15:09
Postitas TopFuelFunnyCar
No see peaks nagu tulema juba oma enese loogikast.
Postitatud: 14.11.2008 18:00
Postitas grimes
Aga see on siis otsustatud, et karpaga seda asja toimima ei saa ?
Mõned nagu sixid on liikuma saanud (Karpaga) Ja nemad on tunduvalt rohkem bar-e puhuma pannud... Mina sooviks vaid esialgu 0,3bar !!!
Tahaks kindlat jah/ei vastust kui on võimalik...
Kui huvi. VÕin pilte jne teha
Kui pritsungi peale peab ehitama... Ega siis muud midagi, kui läheb natuke kauem aega ja rohkem raha
Mõnele küsimusele ei olnud veel keegi vastanud. ET mis pritsungit juhul kasutada saaks siis ? Näited mis tõin... Golf 2 1.8 , E36 1.8 ???
Postitatud: 14.11.2008 18:29
Postitas silver7
TopFuelFunnyCar kirjutas:Rihma ratta külge jah.

Postitatud: 14.11.2008 18:54
Postitas Jan san
TopFuelFunnyCar kirjutas:No see peaks nagu tulema juba oma enese loogikast.
Sel juhul võiks ju juba N/A-st FI-ks konvertimine kah oma enese loogikast tulla

Postitatud: 14.11.2008 19:10
Postitas jeff01
0,3 bari pole mingi näitaja ja pole mingi probleem kaburaatori jaoks kui see on turbo auto karburaator, mis laseb endast läbi puhuda ilma et igast otsast lekkima hakkaks. Kui pole sellist karpat kusagilt võtta siis draw threw süsteem töötab kah (Põrnikas on vist enim karpaga turbotatud auto maailmas ja kasutatakse mõlemaid variante)
Keegi ei saa öelda et se ei hakka tööle. Proovi ära ja usun et hakkab aga ei saa sedagi kinnitada kuna pole ise seda teinud.
Postitatud: 15.11.2008 0:26
Postitas dizze
Ka mina mõtlesin kunagi, et teen sarnase teema, kuid ei. Võtasin endale paar inimest msni ja seal sain oma asjad teada kuidas ja miks.
Täna olin 16:00 - 22:10 garaažis ja valmis sellinne mootor.
Karpa tuleb lihtsalt kahelõõriga ja tootlikum.
Süsteem tuleb siis draw through.
Aga selles mootorist tekib ehk koos autoga teema kunagi siia foorumisse.
Postitatud: 30.11.2008 17:18
Postitas turbopuhur
GA14DE (1,4L 64kw) mull oleks pakkuda sulle selline moootor koos kastiga mis pärineb 96.a almeralt
tõsta see vahele ja turbota ära kui tahad
ei pea jamama mingite pihusti pesade puurimise ja väntvõlli asendi anduri paigaldusega tuleb vist lihtsam ja odavam
pilt kah mootorist
http://album.ee/node/16356190/50120615
kui huvi vasta ps-i
Postitatud: 30.11.2008 19:47
Postitas Mihkel
Põlvi ei tahtnud täisnurkade asemel voolavust silmaspidades kasutada?

Postitatud: 30.11.2008 22:39
Postitas jeff01
Mihkel kirjutas:Põlvi ei tahtnud täisnurkade asemel voolavust silmaspidades kasutada?

Las aretab. Sai isegi aru et püüdis küll aga välja tuli ikka "kaka" Minuteada teeb ta üsna pea uue (Kas nüüd just ise aga uus toru tuleb) Vähemalt on ära proovitud ja kogemus olemas

Postitatud: 01.12.2008 0:13
Postitas dizze
Jah. Tean, et oleks võinud põlvi kasutada, aga eks kui aega saab siis lasen uue samasuguse toru sirgest torust väänata valmis.
Hetkel jäi tegemine selletaha, kuna kasutaja Mart ütles, et mõtetu pornot teha. Tee kohe korralik ja ehitame pritsungi baasil üles. (mega squrit ajuga)