Vajaks nõuandeid auto valimisel...
Käis ka selline mõte läbi, et kui eestist osta võileiva rahaeest nissan 200sx ja siis välismaalt mootor osta (või siis lihtsalt osta ja korda teha, neid saab suht odavalt, ja kole masin ka ei ole ja väga aeglane ka mitte. 90st k-st jääks piisavalt järgi,et korda teha vist)? ntx on müügis 200sx mis maksab 15k http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=529098 (huvitav kui palju selle kordategemine maksma läheks?),, ning mootor välismaalt 50k kanti (eks saatmiskulu ole ka kopsakas..) http://www.norrisdesigns.com/proddetail ... S13-015500. On selline ümbervahetamine mõttekas? seal vist tuleks muid detaile ka vahetada, sest mootor stock ei ole. Äkki 200sx soetamine ja kordategemine tuleb odavamine lõppkokkuvõttes, kuna celicad ja subarud maksavad pmst hinnalimiidi lõppu juba niisama ostes ja tuleb ka sinna raha alla panna..
Tundub et sa ei tea päris täpselt mille jaoks sa autot vajad. Nissani tagaveolised sõidukid on hoopis teisest klassist. Fööniga auto ostmisel pead nagunii korralikult asjad üle vaatama. Mootorivahetust tavaliselt Celicate puhul mainitakse sulle nagunii. See ei ole häbiasi.Klots kirjutas:Käis ka selline mõte läbi, et kui eestist osta võileiva rahaeest nissan 200sx ja siis välismaalt mootor osta (või siis lihtsalt osta ja korda teha, neid saab suht odavalt, ja kole masin ka ei ole ja väga aeglane ka mitte. 90st k-st jääks piisavalt järgi,et korda teha vist)? ntx on müügis 200sx mis maksab 15k http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=529098 (huvitav kui palju selle kordategemine maksma läheks?),, ning mootor välismaalt 50k kanti (eks saatmiskulu ole ka kopsakas..) http://www.norrisdesigns.com/proddetail ... S13-015500. On selline ümbervahetamine mõttekas? seal vist tuleks muid detaile ka vahetada, sest mootor stock ei ole. Äkki 200sx soetamine ja kordategemine tuleb odavamine lõppkokkuvõttes, kuna celicad ja subarud maksavad pmst hinnalimiidi lõppu juba niisama ostes ja tuleb ka sinna raha alla panna..
Ma loodan, et ma teemat nüüd väga ei solgi, aga oskab keegi vastata, miks keegi ES-is ehitatud Celicat ligi ei julge võtta? Auto on müügis olnud ikka väga pikka aega ja ka hind on vägagi odavaks kukkunud.
Link siis. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Nagu ma aru olen saanud, siis auto vist pole ka väga võistlustel käinud ning ma eeldan, et auto on väga korralikult ehitatud. Kas ta tänaval liiklemiseks ei kõlba enam?
Link siis. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Nagu ma aru olen saanud, siis auto vist pole ka väga võistlustel käinud ning ma eeldan, et auto on väga korralikult ehitatud. Kas ta tänaval liiklemiseks ei kõlba enam?
C70 T5M GT & E30 335i
Keegi sellekohta oskab midagi öelda? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=500781
Ütleme, et sinna on vaja teha u 15 000 eek rahasüst, et see auto legaalselt tänavatele tuua. Kõik, mis oli võimalik välja kakkuda, see ka sealt välja kakutud on. Samas avariijäljed on päris hästi likvideeritud. Tagaluuk roostetab ja juhiuks kräuksub ja paugub. Salongivaibad on vaja välja vahetada.RS013 kirjutas:Ma loodan, et ma teemat nüüd väga ei solgi, aga oskab keegi vastata, miks keegi ES-is ehitatud Celicat ligi ei julge võtta? Auto on müügis olnud ikka väga pikka aega ja ka hind on vägagi odavaks kukkunud.
Link siis. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Nagu ma aru olen saanud, siis auto vist pole ka väga võistlustel käinud ning ma eeldan, et auto on väga korralikult ehitatud. Kas ta tänaval liiklemiseks ei kõlba enam?
Ühesõnaga...ideaalne projektikas talveks nokitsemiseks ja kevadel tänavatele toomiseks.
Mille alusel väidad et see auto ei kõlba liikluses igapäevaseks kasutamiseks. Kuni sõidukile pole paigaldatud turvapuuri võib teda vabalt liikluses kasutada. Pealegi on antud auto puhul lähtutud just tänavakõlbulikkuse säilitamisest. Ülevaatuselt küll sellises konditsioonis läbi ei saa kuid tehtud tööd ei sega temaga igapäevaselt sõita. Mõttetute salongidetailide eemaldamine ei tee talle veel midagi.Indrek_s kirjutas:Ütleme, et sinna on vaja teha u 15 000 eek rahasüst, et see auto legaalselt tänavatele tuua. Kõik, mis oli võimalik välja kakkuda, see ka sealt välja kakutud on. Samas avariijäljed on päris hästi likvideeritud. Tagaluuk roostetab ja juhiuks kräuksub ja paugub. Salongivaibad on vaja välja vahetada.RS013 kirjutas:Ma loodan, et ma teemat nüüd väga ei solgi, aga oskab keegi vastata, miks keegi ES-is ehitatud Celicat ligi ei julge võtta? Auto on müügis olnud ikka väga pikka aega ja ka hind on vägagi odavaks kukkunud.
Nagu ma aru olen saanud, siis auto vist pole ka väga võistlustel käinud ning ma eeldan, et auto on väga korralikult ehitatud. Kas ta tänaval liiklemiseks ei kõlba enam?
Ühesõnaga...ideaalne projektikas talveks nokitsemiseks ja kevadel tänavatele toomiseks.
Sinu poolt viidatud puuduste korral ei tohiks 1/4 sõidukitest üldse ise liikudagi. Väga palju on selliseid kes lasevad siledate pasteldega ringi. Samuti on eemaldatud väga paljudel sõidukitel katalüsaator. Ülevaatuseta sõitmisest pole vist vaja rääkidagi. Uudistes pidevalt selliseid vendi leidub. Aku kasutamine on ilmselt kõige vajalikum nendest puudustest.Indrek_s kirjutas:Tänavalegaalseks sõiduks on vaja :
uued rehvid
aku
katalüsaator
Ülevaatus
Peace.
sinise impreza kohta saab lugeda siit
http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?t=2782
head lugemist
http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?t=2782
head lugemist
...naised saunas rääkisid, et see auto olla omanikku vahetanudreiks kirjutas:Sinu poolt viidatud puuduste korral ei tohiks 1/4 sõidukitest üldse ise liikudagi. Väga palju on selliseid kes lasevad siledate pasteldega ringi. Samuti on eemaldatud väga paljudel sõidukitel katalüsaator. Ülevaatuseta sõitmisest pole vist vaja rääkidagi. Uudistes pidevalt selliseid vendi leidub. Aku kasutamine on ilmselt kõige vajalikum nendest puudustest.Indrek_s kirjutas:Tänavalegaalseks sõiduks on vaja :
uued rehvid
aku
katalüsaator
Ülevaatus
Peace.
