VAZ 2101 2.5 79a "Priit"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

jällegi teen väikse update'i:
ostsin täna prillimäe lammutusest endale k26 turbo, 2.5 liitrise diiselmootoriga iveko pakiauto oma.kõik paistab enam-vähem korras olevat, hommikul hakkan teda siis ilusaks tegema ja ilusamaid ilmi ootama et saaks muuga tegeleda.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Juhin tähelepanu sellele, et soovitav oleks ka mootori surveaste madalamaks saada.
Hetkel peaks see 9.8 olema?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

eitea ei ole mõõtnud, surveastme madaldamiseks on valmimas vasest plokikaane tihend.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

aga kuidas sa umbes selle tihendi teed? :)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Sul ju pikk rida-kuus mootor, ei tea kas vask on õige lahendus :?: Aga edu muidugi, kõige rohkem viib edasi tõsine tahtmine.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

tahtmist mul on ;)
mina seda tihendit ei tee, teeb seda mees kes sellega elatist teenib, pidi tihendama väga hästi. plus ma tahan kasutada tikkpolte pea kinnitamisel.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

nii, auto vahepeal niisama seisnud, pole viitsimist ega aega olnud et teha teda eriti, aga vahepeal on siginenud uusi juppe, sain endale oma kaua ihaldatud MK3 supra armatuuri, muideks see mahub sigulli laiuse poolest nagu valatud sisse plus mingid BMW sport vedrud, peal oli minu mäletamist mööda numbrid 86000 või midagi sellist. ja siis mul üks mure ka hetkel, et mõttes nagu panna kapott esipõll ja tiivad klaaskiust ja ühes tükis ja siis oleks vaja mingit toruväänamis pinki et ette saaks torud valmis painutada, äkki keegi saab ulatada abistava käe? :roll:
risto2sx
Postitusi: 9
Liitunud: 05.12.2004 20:11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas risto2sx »

Priit kirjutas:nii, auto vahepeal niisama seisnud, pole viitsimist ega aega olnud et teha teda eriti, aga vahepeal on siginenud uusi juppe, sain endale oma kaua ihaldatud MK3 supra armatuuri, muideks see mahub sigulli laiuse poolest nagu valatud sisse plus mingid BMW sport vedrud, peal oli minu mäletamist mööda numbrid 86000 või midagi sellist. ja siis mul üks mure ka hetkel, et mõttes nagu panna kapott esipõll ja tiivad klaaskiust ja ühes tükis ja siis oleks vaja mingit toruväänamis pinki et ette saaks torud valmis painutada, äkki keegi saab ulatada abistava käe? :roll:
Pakkuda on 01 klaaskiust esitiivad kui huvi on matikaz@hot.ee
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Huvitaks siis kas keegi teab mis on selle auto saatust?
Endalgi sama projekt plaanis aga ilma turbota!
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Viimati kodanikuga rääkisin, siis püssi polnud veel põõsasse visanud aga juttu oli 4potisest jaapani päritolu mootorist.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

Moss kirjutas:Viimati kodanikuga rääkisin, siis püssi polnud veel põõsasse visanud aga juttu oli 4potisest jaapani päritolu mootorist.
4potise riisika toorik ka juba olemas ;)
Vasta