2. leht 2-st
Postitatud: 05.09.2008 19:47
Postitas ahto42
Kas detonatsioon ei ole mitte iseeneselik küttuse süttimine.?
Postitatud: 06.09.2008 7:36
Postitas Jõuvanker
Aatsatid tagasi sai diisliteoorit õpitud kokku aastaid 5. Otsin materjalid ülesse ning kirjutan täpselt diisli põlemisprotsessi. Peast hetkel - põlemine on järkjärguline, mis toimub äkksüttimistega perioodiliselt, loomulokult on tegemist iseenesliku süõttimisega diisli puhul, komprimeerimisel saavutatakse rõhk, mis omakorda tingib kõrge temperatuuri põlemiskambris ning toimubki kõttesegu iseeneslik süttimine.
Postitatud: 06.09.2008 10:00
Postitas ahto42
kunagi discovery saates "Massive Engines" oli ka diisli teema, siis ka demostreeris nii et pani diislis niisutatud vati klaassilindrisse ja surus klaaskolvi peale, ja käiski plahvatus
Postitatud: 06.09.2008 15:18
Postitas Astrona
Juba läheb. Ise-süttimine ja eel-süttimine (auto ignition, preignition) on põhilised asjad, mis aetakse detonatsiooniga sassi.
Kui diislileek liiguks 10x helikiirusega läbi kolvi, siis oleks see detonatsioon.
Kui sa oma coolerit ka diiselkütusega puhastaks, saavutaksid vast sama detonatsiooni, kuna segu on põlemiskambris ilusti segunenud ja aurustunud, ja see KÕIK süttib suhteliselt ühel hetkel enne üss ja enne kui pihustama on hakatud, mille peale tekib ebanormaalselt kõrge kuumus ja rõhk,mis omakorda hoolitseb selle eest et ikka kõik ära põleks - ja noh u. siis sulavad või murduvad kolvi servad ja rõhk pääseb õnneks karterisse

Postitatud: 09.09.2008 15:54
Postitas erikred
Õnneks mõni aeg hiljem kui mootor lahti võeti olid kolvid ise korras, paar surverõngast olid viga saanud aga kes seda enam nüüd öelda oskab kas tegu lihtsalt vanadusega või oli põhjuseks seesama laiskus cooleri mittekorralikul tuulutamisel. Järgmine kord oleme targemad

ja ehitame samas kohe karteri tuulutuse ümber.
terv
erich