Postitatud: 01.07.2008 16:40
Sõida mul garaaži juurest läbi Mäealusest, lükkame korra otsad külge.
Jõuad ehk Olavi juurde uue pumba järgi ka siis veel
Jõuad ehk Olavi juurde uue pumba järgi ka siis veel

Just! Olvaiga juba räägitudMihkel kirjutas:Sõida mul garaaži juurest läbi Mäealusest, lükkame korra otsad külge.
Jõuad ehk Olavi juurde uue pumba järgi ka siis veel
Mis võiks olla antud mootori normaalne bensiinirõhk?Mihkel kirjutas:Asi siis mõõdetud ja sõiduajal hoidis rõhku kohati alla 2 bar-i
Tallates ei tõusnud kella osuti kuhugi vaid ainult langes.
Crac kirjutas:Mis võiks olla antud mootori normaalne bensiinirõhk?Mihkel kirjutas:Asi siis mõõdetud ja sõiduajal hoidis rõhku kohati alla 2 bar-i
Tallates ei tõusnud kella osuti kuhugi vaid ainult langes.
Endale infoks lihtsalt!
Tänud
sellepärast rääkiski, et tuleb mõõta, kuna ei tea.singervinger kirjutas:Põhimõtteliselt võiks mõõta ka pärast pumba vahetust, kas tuleb 2.0 ja 2.5 või 2.5 ja 3.0. Sealjuures võib ka Walbro vanast regulaatorist tugevam olla ja segu liiga rikkaks lükata.
Ja tühikäigul ta seda hoidiski ju.Mihkel kirjutas:Ehk siis ~2bar vaakumiga/hõrendusega ja vastavalt baasrõhk + boost rõhu alas.
noh tollel on ühes otsas ainult voolikule stuts, all pool on aint väike krae, kus plastikust võtu sõel on.miil kirjutas:Kas paagisisesel pumbal on ka mingi erinevus võrreldes paagivälisega või pole vahet?
Tegelt sai enda autole ka pandud paagiväline paaki kuna tol hetkel oli kiirelt pumpa vaja ja Olavil kohapeal ei olnud. Fiati paagis on juba kaks üsna tõsist sõela olemas nii saigi suht julgelt ilma sõelata paagiväline pump pandud ja hädasi pole olnud.miil kirjutas:Kas paagisisesel pumbal on ka mingi erinevus võrreldes paagivälisega või pole vahet?
vahelduseksMihkel kirjutas:Kui ma jälle garaažis enda autot nokitsen mõnipäev siis võib uuesti kütuserõhu ära mõõta.
Kontrolli siis vahelduseks CAS-i.