Pisut velgedest
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
Aga selline küsimus veel ka, et kas stock velgi annaks ka kuidagi koopast veidi välja tuua. ET 45 peal kirjas oli ja jubedalt koopas need. Olen kuulnud kusagilt midagi niiöelda "vaheseibi" kohta mis pannakse siis velje alla ja siis omakorda stock poltide asemele väheke pikemad poldid sisse ? 

VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
See laagri jutt ma vaatan on vist pooleldi juba linnalegend.
Olen ise kasutanud eri autodel eri confis velgi ja pole kordagi velje pärast küll rattalaagrit vahetama pidanud.
See on ju nüüd jube kadu küll, kui rattalaager velje tõttu 100k asemel näiteks 80k km vastu peab, lausa ropp ju.
Esivanema autol 18x8.5 ET30 veljed all, tehasest 16x7 ET45 ja vahetas mõlemad rattalaagrid 85k km pealt.
Originaal veljega oleks sama laager maybe natuke kauem sõitnud aga arvutage nüüd laagri hinna järgi
(~1500 eek koos paigaldusega, originaalvaruosa) näiteks 1km läbimise suhe uus velg vs vana velg.
Aga üldiselt ilu nõuab enivei ohvreid, eestis kindlasti kohe.
Vadake natuke mis näiteks Saksas toimub, seal vahetavad kõik teeääres rattalaagreid?
Olen ise kasutanud eri autodel eri confis velgi ja pole kordagi velje pärast küll rattalaagrit vahetama pidanud.
See on ju nüüd jube kadu küll, kui rattalaager velje tõttu 100k asemel näiteks 80k km vastu peab, lausa ropp ju.
Esivanema autol 18x8.5 ET30 veljed all, tehasest 16x7 ET45 ja vahetas mõlemad rattalaagrid 85k km pealt.
Originaal veljega oleks sama laager maybe natuke kauem sõitnud aga arvutage nüüd laagri hinna järgi
(~1500 eek koos paigaldusega, originaalvaruosa) näiteks 1km läbimise suhe uus velg vs vana velg.
Aga üldiselt ilu nõuab enivei ohvreid, eestis kindlasti kohe.
Vadake natuke mis näiteks Saksas toimub, seal vahetavad kõik teeääres rattalaagreid?

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
Idee järgi võiks auto tulevikus välja näha midagi sinna kanti http://pilt.delfi.ee/picture/3223413/ Loomulikult ka tagumine toonaken...eeldatavalt hõbedane peegel.
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Kas see ranzi antud joonis on õige? Veljemüüjatel on vahel tabelis ET 35 ja 55 ja siis maasturi (jms laia randiga veljed) on 0 +10 ja +20.
Kas velje offset või keskkoha offset. Kui keskkoha siis need volkarid jms on +45 ja maasturid -10 kui velje offset siis 99% autodest on insetiga ehk neg offset.
Siiani on nagu kõikide velgedega hästi läinud aga alati tekib väike kahtlus ja siis saab backspacingut kysitud kui väga napp velg (5mm amordist ja 6mm koopaäärest :D ) peaks olema.
Muus osas teemas päris hea info algajatele ilmselt.
ja mihkel see 45 pealt 35 peale minek polegi minig muutus kuna laiem velg ulatub ju ikka omajagu sissepoole originaalist. AGA pane 7" 45 offseti asemele 7" 15offset siis ehk jõuab laagrile ka kohale.
Kas velje offset või keskkoha offset. Kui keskkoha siis need volkarid jms on +45 ja maasturid -10 kui velje offset siis 99% autodest on insetiga ehk neg offset.

Siiani on nagu kõikide velgedega hästi läinud aga alati tekib väike kahtlus ja siis saab backspacingut kysitud kui väga napp velg (5mm amordist ja 6mm koopaäärest :D ) peaks olema.
Muus osas teemas päris hea info algajatele ilmselt.

ja mihkel see 45 pealt 35 peale minek polegi minig muutus kuna laiem velg ulatub ju ikka omajagu sissepoole originaalist. AGA pane 7" 45 offseti asemele 7" 15offset siis ehk jõuab laagrile ka kohale.
Noh sa peaksid teadma, et ma olen läbi aegade igasugu lahendusi proovinud.
Jutt oli konkreetselt ju ET mõjust laagritele, mitte ET ja laiuse suhte mõjust.
Mina leian, et ei ole mingisugust mõtet põdeda laagrite pärast, kui kasutate mingeid tavalisi velgi.
Põdema tasub hakata siis kui tulevad ilusad ja normaalsed veljed, näiteks Passatile 10-11" laiad
Reims, nagu sa ise kirjutasid, sa panid defektse laagri otsa selle velje
Mul on ka paar korda eri autodega sama teema olnud, et minekul laager mingi lambi plekiga ei anna üldse tunda aga
nii kui teise velje alla viskad on kohe kuulda.
Siin pole velje vahetusega tegelikult mingit seost, igivanale laagrile tekitati veidi suurem koormus lihtsalt.
Jah koormuse erinevus on muidugi aga iseasi on see kui palju see koormuse tõus tegelikult laagri eluiga lühendab ja
kas see on üldse väga märkimisväärne suurus.
Jutt oli konkreetselt ju ET mõjust laagritele, mitte ET ja laiuse suhte mõjust.
Mina leian, et ei ole mingisugust mõtet põdeda laagrite pärast, kui kasutate mingeid tavalisi velgi.
Põdema tasub hakata siis kui tulevad ilusad ja normaalsed veljed, näiteks Passatile 10-11" laiad

Reims, nagu sa ise kirjutasid, sa panid defektse laagri otsa selle velje

Mul on ka paar korda eri autodega sama teema olnud, et minekul laager mingi lambi plekiga ei anna üldse tunda aga
nii kui teise velje alla viskad on kohe kuulda.
Siin pole velje vahetusega tegelikult mingit seost, igivanale laagrile tekitati veidi suurem koormus lihtsalt.
Jah koormuse erinevus on muidugi aga iseasi on see kui palju see koormuse tõus tegelikult laagri eluiga lühendab ja
kas see on üldse väga märkimisväärne suurus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Lk. 2
http://www.carbibles.com/tyre_bible.html
Jätkub päris pikaks ajaks lugemist ja saab igasugu huvitavaid uusi asju teada
http://www.carbibles.com/tyre_bible.html
Jätkub päris pikaks ajaks lugemist ja saab igasugu huvitavaid uusi asju teada

[color=#0000BF]V6 AWD[/color]