Pisut velgedest

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

h4rz
Postitusi: 39
Liitunud: 09.07.2007 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas h4rz »

Veljed on 17 X 8. Praeguses olukorras ei käi kusagile vastu. Madaldusega vist hakkaks vastu käima aga eks seda näha ole.
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

selge siis, kena auto muidu ;)
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Aga selline küsimus veel ka, et kas stock velgi annaks ka kuidagi koopast veidi välja tuua. ET 45 peal kirjas oli ja jubedalt koopas need. Olen kuulnud kusagilt midagi niiöelda "vaheseibi" kohta mis pannakse siis velje alla ja siis omakorda stock poltide asemele väheke pikemad poldid sisse ? :roll:
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

Vale ETga velg akkab rattalaagritele, ei soovitax väga
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Igasugune vedrustusega mängimine toob kaasa selle geomeetria muutumise.
Muudad oma auto juhitavuse kehvemaks, rooli raskemaks ja hakkad silladetaile tihedamalt vahetama.
Muidu flantse saab vast tuuningupoest :-D või siis lased mõnel treialil teha.
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Kuna Passatile soovituslik ET on 35-45 ja hetkel stock velgedel on see just 45 siis sinna alla 1 cm paksune flants oleks vist suht mõeldav ? Ja siis ka cm pikemad poldid sisse. Mis hinnaga neid müüakse umbkaudu ?
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

cartman kirjutas:Vale ETga velg akkab rattalaagritele, ei soovitax väga
Mina väga laagri pärast ei muretseks.
Eesti super head teed mõjuvad ka laagritele kehvasti.
Iga muutus auto juures muudab midagi ja võib nõrgemaks teha.
Tel. 5654585
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See laagri jutt ma vaatan on vist pooleldi juba linnalegend.
Olen ise kasutanud eri autodel eri confis velgi ja pole kordagi velje pärast küll rattalaagrit vahetama pidanud.
See on ju nüüd jube kadu küll, kui rattalaager velje tõttu 100k asemel näiteks 80k km vastu peab, lausa ropp ju.

Esivanema autol 18x8.5 ET30 veljed all, tehasest 16x7 ET45 ja vahetas mõlemad rattalaagrid 85k km pealt.
Originaal veljega oleks sama laager maybe natuke kauem sõitnud aga arvutage nüüd laagri hinna järgi
(~1500 eek koos paigaldusega, originaalvaruosa) näiteks 1km läbimise suhe uus velg vs vana velg.

Aga üldiselt ilu nõuab enivei ohvreid, eestis kindlasti kohe.

Vadake natuke mis näiteks Saksas toimub, seal vahetavad kõik teeääres rattalaagreid? :lol:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Idee järgi võiks auto tulevikus välja näha midagi sinna kanti http://pilt.delfi.ee/picture/3223413/ Loomulikult ka tagumine toonaken...eeldatavalt hõbedane peegel.
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Kas see ranzi antud joonis on õige? Veljemüüjatel on vahel tabelis ET 35 ja 55 ja siis maasturi (jms laia randiga veljed) on 0 +10 ja +20.
Kas velje offset või keskkoha offset. Kui keskkoha siis need volkarid jms on +45 ja maasturid -10 kui velje offset siis 99% autodest on insetiga ehk neg offset. :oops:

Siiani on nagu kõikide velgedega hästi läinud aga alati tekib väike kahtlus ja siis saab backspacingut kysitud kui väga napp velg (5mm amordist ja 6mm koopaäärest :D ) peaks olema.

Muus osas teemas päris hea info algajatele ilmselt. :)

ja mihkel see 45 pealt 35 peale minek polegi minig muutus kuna laiem velg ulatub ju ikka omajagu sissepoole originaalist. AGA pane 7" 45 offseti asemele 7" 15offset siis ehk jõuab laagrile ka kohale.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

mul oli ka kogemus 8" laia veljega,mille ET oli tiba väiksem originaalist.Kui olid laiad sussid all siis esimene vasak laager undas nagu udupasun-keerasin 15x6,5 alla ja kohe oli ka vaikus majas .Laager oli läbi nii ehk naa ja tuli vahetada välja ca pool aastat hiljem
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh sa peaksid teadma, et ma olen läbi aegade igasugu lahendusi proovinud.
Jutt oli konkreetselt ju ET mõjust laagritele, mitte ET ja laiuse suhte mõjust.

Mina leian, et ei ole mingisugust mõtet põdeda laagrite pärast, kui kasutate mingeid tavalisi velgi.
Põdema tasub hakata siis kui tulevad ilusad ja normaalsed veljed, näiteks Passatile 10-11" laiad :-D

Reims, nagu sa ise kirjutasid, sa panid defektse laagri otsa selle velje ;)
Mul on ka paar korda eri autodega sama teema olnud, et minekul laager mingi lambi plekiga ei anna üldse tunda aga
nii kui teise velje alla viskad on kohe kuulda.
Siin pole velje vahetusega tegelikult mingit seost, igivanale laagrile tekitati veidi suurem koormus lihtsalt.
Jah koormuse erinevus on muidugi aga iseasi on see kui palju see koormuse tõus tegelikult laagri eluiga lühendab ja
kas see on üldse väga märkimisväärne suurus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

No mihkel eks loodan suve jooksul hakata lugema mitu km kannatavad audi c3 rattalaagrid 11tollist velge. Usun et ikka vähemalt 2korda vähem kui originaali. :roll:
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

No fakt on ju ka see,et ega keegi neid masinaid endale ei ehita ju järgnevaks kümneks aastaks kulgemiseks ja läbima meeletuid vahemaid,kahtlen,et paljud oma nii nimetatud projektikatega üldse piiri ei ületagi,kui siis väga minimaalselt.
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Lk. 2
http://www.carbibles.com/tyre_bible.html

Jätkub päris pikaks ajaks lugemist ja saab igasugu huvitavaid uusi asju teada :)
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Vasta