2. leht 6-st

Postitatud: 06.06.2008 20:27
Postitas ott5
sorry aga kui isegi norm turbot ei jõua osta, mis sa siis enam turbostad.

kuigi jah, ennegi on tühjast püssist pauku tulnud :)

Postitatud: 07.06.2008 1:29
Postitas S4BiT
See näeb tõesti selline välja nagu oleks kuskilt leitud, sorry.

Postitatud: 07.06.2008 9:46
Postitas colin
see ongi leitud, kuusakoskisse mineva autopealt keerasin maha :lol: turbo muidu heas korras va välimus kui puhtaks teha, arvan et pole viga 8) Rõhku kavatsen niipalju keerata, kui kannatab ja sisu jätan esialgu puutumata :badgrin:
pirkal sis sellised numbrid:
cust P/N 309511 TA01724
capco P/N 465744-1 T04B88
aero trim T04B/T5/1 32
Garrett

Postitatud: 07.06.2008 9:54
Postitas prr
arvestades kuuma koja mõõtmeid, siis võibolla saad selle turbo rõhku lööma ka...enne piirajat :)

Postitatud: 07.06.2008 13:57
Postitas tommy99
:D ei saa enne piirajat midagi, endal 6a. tagasi läbi proovitud asi, tundus nagu õhk oleks lihtsalt turbost läbi jooksnud. Investeeri endale mõni GT30** ja su probleem on lahendatud ning tuleviku jaoks kah midagi.

Postitatud: 07.06.2008 15:33
Postitas prr
tommy99 kirjutas::D ei saa enne piirajat midagi, endal 6a. tagasi läbi proovitud asi, tundus nagu õhk oleks lihtsalt turbost läbi jooksnud. Investeeri endale mõni GT30** ja su probleem on lahendatud ning tuleviku jaoks kah midagi.
eiei, las jebib :) tuleb pikem thread

Postitatud: 10.06.2008 19:36
Postitas colin
Uude turbosse ei tahaks esialgu investeerida, kuna see mu esimene turbotamis projekt, pärast ei saa mitu ööd magada, kui uue turbo labade vahelt kolvitükid läbi käivad :lol: Mul veel olemas VW LT 2,8dt turbo, ei tea, kas see oma suuruselt sobiks....? Kirjad turbol:
721204-0001
905292010071-03
EF0318E
Pilt
Pilt

Postitatud: 17.07.2008 22:13
Postitas colin
Pilt
kohe varsti hakkan juhtmestiku tegema.... :-D Ega kellelgi audi 2,6 mootori originaal aju pole pakkuda, pistikuid vaja ;)

Postitatud: 17.07.2008 22:33
Postitas jeff01
Las inimene proovib, see et ta veoauto turbo on ei tee teda kohe kasutamatuks. Kuuma koja välisilmet ei maksa kah väga arvesse võtta kuna selle seina paksus on suurem kui turbodel mida me kõik rohkemharjunud nägema. Saabki know-how-d juurde kui inimene niiviisi eksperimenteerib.
Jõudu :)

Postitatud: 17.07.2008 22:37
Postitas Ice
Jah know-how on tore ja õppimine on ka tore aga sellel kõigel on siiski hind ning sellises valdkonnas veel eriti karm. Kuna pigem tundub antud projekti mõte olema lihtsalt turbo audi ehitus siis milleks leiutada ratast ja võtta sinna üpris edukalt istuv valmis asi.
Been there, done that.
Ahjaa, sinna peaks traditsioonilisest r5 konest istuma v6 bi-turbo veelgi paremini. Sellist pole siinmail tehtud ka, niiet see oleks minu valik.

Postitatud: 17.07.2008 22:41
Postitas colin
sellest rekka turbost niipalju, et seda pole enam.... :lol: esmalt panen asja vabalthingavana toimima siis vaatan edasi... kas kompressor v turbo :-D kaldun siiski turbo poole, kuna seda lihtsam ja odavam hankida...

Postitatud: 18.07.2008 21:13
Postitas colin
oskab keegi konkreetselt soovitada, mis turbo oleks mõtekam paigaldada? :roll:

Postitatud: 18.07.2008 21:44
Postitas Astrona
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/
Asjalik kalkulaator sel lehel. Näed ära, kas su mootor tõmbab turbo käima ja üldse millistel effektiivsus saarekeste vahel su mootor ujuks erinevate turbodega.
2.6L korralikult pöördesse ajada ja hingama panna tahab üsna suurt turbot, kui sa just ainult pöördemomenti kasvatada ei taha.
GT28 seeria peaks tänavale ja maanteele suht hea olema ja GT30-GT35'ga võiks proovida juba väiksemate autodega võidu teha.
Soovitan võtta midagi sellist, mida on juba pandud.
Edu ja entusiasmi aretamisel.

Postitatud: 21.08.2008 21:07
Postitas colin
Tänud! Olen uurinud aga pole infi leidnud, et keegi oleks sellist mootorit turbotanud :roll: . Ainult kompressoritega isendeid olen netiavarustest leidnud :) Mis hinnaklassi GT-30 jääb :?:

Postitatud: 21.08.2008 22:12
Postitas whitepower1
Loodane et midagi head tuleb :P