2. leht 12-st

Postitatud: 05.05.2008 16:44
Postitas ahto10
60-2 triger weel on mina ei tea mitmendal hambal see andur on kui esimene silinder üss-is....ei ole ma midagi arvutand panin sinna mingid numbrid mis ma netist leitsin...

Postitatud: 05.05.2008 16:45
Postitas ahto10
triger on mootori sees ei saa neid lugeda ka ilma et põhja alt ära võttan ja ilmselt pole neid ka siis näha päris täpselt...

Postitatud: 05.05.2008 16:57
Postitas Mihkel
No aga võta andur eest ära, pane 1. silinder ÜSS-i ja hakka hambaid lugema :-D
Ainult siis saad 100% kindel olla.

Või siis kergem variant, et otsid augu/hammasteta koha üles ja hakkad sealt lugema hambaid kuni ÜSS-ini.

VR-i juhtmeotsi oled ringi tõstnud juba?
LM conversion oli sul ka ikka tehtud eks?

Postitatud: 05.05.2008 20:34
Postitas jeff01
Või leiad ehk sarnase mootori, millel karterit all pole....Opeli 2 liitristel on se trigger seal vist nii :roll: Kindlasti on sul se tarvis selgeks teha omale, et saaks triggeri settingud paika panna, enne seda pole mõtet käivitadagi. variant on ka proovida a-la 50 korda stroboga ja vaadata kui kaugel nulli märgist asi vilgub kui starterit lasta ja selle järgi muutusi teha, kuni konstantse null süütega vilgub strobo siis kui märk on nullis. :-D

Postitatud: 05.05.2008 20:57
Postitas ahto10
võtsin anduri välja panin esimese silindri üss.i ja hakasin lugema 39 hammas on puud mis edasi kuda ma need pos a -d ja pos b -d teada saan...LM on tehtud aga neid vr-i juhtmeid pole ümber tõstnud seal peaks olema signaal mass ja varjestus....katsetus eksitus meetodil sain sealt selle ühe juhtme mis luges pöördeid muude varjantidega ei saand panin massi ja varjestuse massi ja signaali siis sinna lm-i sisendisse...

Postitatud: 05.05.2008 21:04
Postitas Mihkel
Valele poole loed äkki?
Proovi teise variandiga lugeda, et enne ÜSS-i otsid tühja augu üles ja siis loed mitu hammast on üss-ini.

39 on kuidagi imelik aga no võibolla on.
BMW-l on tavaliselt 60-2 rattaga mingi 18 hammas anduriga kohakuti.
Georg oskab kindlasti opel-i kohta kommenteerida.

A ja B väärtused saad nii, et sisestad wheel decoderi exceli kalkulaatorisse selle hamba numbri ja muud parameetrid.
Faili saad MS-Extra manualist wheel decoderi alt.

Postitatud: 05.05.2008 21:24
Postitas ahto10
lugesin nii pidi mis pidi mootor ringi käib..

Postitatud: 05.05.2008 21:33
Postitas ahto10
teiselt poolt on 20 hammas...

Postitatud: 05.05.2008 22:16
Postitas ahto10
mull tunne et ikka ajus mingi kala sees...iga kord kui käib esimene pauk ja veel nagu õigel ajal läheb see led mis sädet vilgutab põlema ja siis lööb tagasi ja teinekord jääbki põlema kui starteri lahti lasen ja kapotti all jääb midagi särisem paariks sekkundiks...

Postitatud: 06.05.2008 9:49
Postitas jeff01
On sul võimalik kusagil stroboskoop leida? maksab fixuse kataloogis 360.- :roll:
Sellega paned paika asja vastavalt oma triggerile ja sellele mitmendal hambal sul andur asub : http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... ecoder.xls

Postitatud: 06.05.2008 16:53
Postitas Molotov51
ahto10 kirjutas:mull tunne et ikka ajus mingi kala sees...iga kord kui käib esimene pauk ja veel nagu õigel ajal läheb see led mis sädet vilgutab põlema ja siis lööb tagasi ja teinekord jääbki põlema kui starteri lahti lasen ja kapotti all jääb midagi särisem paariks sekkundiks...
Muideks megasquirt'n'spark lahenduse juures olen mina ka tõsiselt pettunud selles, et ebaõnnestunud käivituse korral jätab see vahel isegi kuni 4-5 sek. voolu peale mõnele poolile. Mingi loll tarkvara viga, kuid pooli ja transsi piinab küll mõttetult ja võib isegi valale poole mõne värdjasliku "paugu" lüüa seisma jäädes. Peaks testima ikkagi MS 2 prose ja Edis lahenduse ära endal:s

Postitatud: 06.05.2008 21:43
Postitas ahto10
sain prooviks teise prose änam see parempoolne led ei põle bena pump streigib ikka ...jama nagu selles et mootori käitamise ajal sädet nagu ültse ei tule ja kui starteri lahti lasen siis alles korraks tuleb...

Postitatud: 06.05.2008 21:45
Postitas TõnuriCCE
2.0 r4 opelil on 20 hammast ja v6'el 16 hammast

Postitatud: 06.05.2008 22:22
Postitas jeff01
ahto10 kirjutas:sain prooviks teise prose änam see parempoolne led ei põle bena pump streigib ikka ...jama nagu selles et mootori käitamise ajal sädet nagu ültse ei tule ja kui starteri lahti lasen siis alles korraks tuleb...
Kas su trigger on ikka ühe puuduva hambaga või kasutab originaalaju kahte andurit :roll: Mul oli sädeme puudus siis, kui andur ei sobinud triggeriga ja ta luges kõik hambad üheks (Mingil põhjusel oli siis starterit lahti lastes säde)

Kuidagi keeruliseks läheb su lugu, alguses käis 500 pöördega ja enam pole sädetki...
Räägi täpselt mis ta teeb ja mis asjadest sul se kompott koosneb
Mis juhtmed, Mismoodi massid, pool, küünlad, trigger, andur, aju jne jne peensusteni.

Postitatud: 06.05.2008 22:54
Postitas ahto10
pärst küünalde vahetust selle kehva säemega mis ta andis paukus ilusti lõi mootorile hoo korra üles ja siis lõi tagasi...kasutan siis ms 2.2-e,mootori alkset 60-2 trigerit koos sellele kuuluvale vr anduriga juhtmed on kõik uued ja joodetu vr-i lugemiseks lm-kivi algul kasutasin fordi coilpack-i aga pärst seda ühe vb kivi ära põlemist jäi sellele spark b-le pidev toide peale panin mootori originaal süüte pooli ja jagaja tagasi kasutan aint spark a väljundit nuud läbi vb kivi.... massid on kõik ühte kokku pandud keresse samasse kohta kust mootor võtab massi kerest....

originaal aju ja juhtmestik peale visates töötab kõik laitmatult..





Kas keegi teab kust saada uut prose ms 2.2-e