[quote="mart154]
1. vesil/laserõikus ja ~500eek. BMW VR andur maksis vist ~500eek, mihkel teab täpsemalt.
2. COP jaoks on vaja ainult 4 süütedraiverit ja takistit. 404eek
3. mis seal ehitada on??? 4 kivile juhtmed taha ja takistid külge.
4. v3-l peaks see juba "stockis" olema?
5. korpus tuleb koos kit-iga ju
6. uute tegemine on ülikeeruline? arvestades, et praegused on sul niikuinii kergelt puutaga :D
7. bmw veetemp anduri võin sulle kinkida, GM IAT andur maksis vist 400. nende jaoks conf olemas.
8. vingumine ainult :D
9. vt. p8
My 9 cents

[/quote]
Mul on v2.2. Ja seal on ca 10-20 juhtme jagu HW modisid kah peal eelmise setupi tabeks - nende eemaldamisele mõtlema hakkamiseks peab hea motiiv olema.
Mõtlesid vist wasted sparki? Kas MS'il üldse on 4 väljundi eraldi juhtimine? Mille järgi ta teab, kas nüüd läheb laks 1 või 4. pütti? 60-2 Puuduva hamba juures on ju mõlemad pütid @ TDC. Eraldi andur ka nuki peale?
Nojah, nagu sa kirjeldad: läheb see maksma ca 2000EEK + piiramatu arv töötunde

pt8
Vat mul momendil pole omaette eesmärk, et olemasolev standalone asendada teisega - kusjuures mõlemad on serialiga jooksult seadistatavad.
Jättes vana aju alles, saan MSi kasutada siiski boost controlliks jms lisadeks, kuna süüdet ei pea juhtima ja RPM tuleb sisse vanast ajust, siis on probleeme kuhjaga vähem. 1 variant oleks muidugi ka piggypackina veel paar hi-imp 188cc@3bar (mida mul on 12tk kodus) panna enne ja peale coolerit

millega jahutaks air-charge'i ja saaks lisada kuni 18% kütust kui originaal MAF 500hj juures tühjaks jookseb
