EL Cheapo - EGT kalab?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vea akult otse toide releesse ja siis hakka süüteluku 15 klemmiga (12v kui süüde sees) seda juhtima.
Siis ei koti need häired kere juhtmestikus kedagi.
Eeldusel, et relee siis koguaeg ikka kontakte koos hoiab.
Ja, et misunderstandingut vältida siis releega hakkad EGT kella juhtima ja vajadusel ka muid lisakellasid/seadmeid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Vea akult otse toide releesse ja siis hakka süüteluku 15 klemmiga (12v kui süüde sees) seda juhtima.
Siis ei koti need häired kere juhtmestikus kedagi.
Eeldusel, et relee siis koguaeg ikka kontakte koos hoiab.
Ja, et misunderstandingut vältida siis releega hakkad EGT kella juhtima ja vajadusel ka muid lisakellasid/seadmeid.
Aitäh. Panen kaitsme kah siis vahele ;) Et autot maha ei põletaks, nii kui nii ajan midagi lühisesse :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kuidas on lood vemsi EGT@ A/F kellale odava egt anduri leidmisega?
Olen oma kella paljudele laenanud (enne kui ta oma auto peale lõpuks sai) ja tulemuseks see, et pool anduri ressurssi vast otsas ja egt sensor kadunud :( Kas saaks teie komplektist pilti näha? et milline lcd jne.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:Kuidas on lood vemsi EGT@ A/F kellale odava egt anduri leidmisega?
Olen oma kella paljudele laenanud (enne kui ta oma auto peale lõpuks sai) ja tulemuseks see, et pool anduri ressurssi vast otsas ja egt sensor kadunud :( Kas saaks teie komplektist pilti näha? et milline lcd jne.
Einoh pilti mul pole, aga kõige odavam andur maksab 60EEK - sinna on juurde vaja veel 1 100EEKune kinnitus stuts. Kergel linna-kruisil näitas DVM sama, mis korralik egt, aga suurematel koormustel näitas vähem ja päris täis koormusel numbrid hoopis langesid. loe algusest ja ronex või oomipood abix. Tallinnas saaksin oma el-cheapo andurit laenata, aga seal oli installi käigus väike pragu tulnud, nii et ei tea, vb see mõjutab mõõtmist. AF on teine teema, ja see on mul üldse PLX Devices toode + boschi andur. Pool ressurssi? NB-andur käis vist 100-200K km.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

wb käib kordades vähem siiski...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas see on VEMSI kella kohta tõsi, et tal on serial väljund PC'ga dataloggimiseks ja lisa-analoogsisendid nin RPM SISEND!!!????
Features:

Wideband oxygen sensor control and display

EGT sensor display

Display configurable to display AFR or Lambda and C or F for EGT

Selectable Narrow or wide band output to provide suitable ECUs with the standard lambda feed back they need for closed-loop operation

RPM input to provide context for data logging

Boost or Throttle Position sensor input for data logging

5A solenoid driver, to provide triggered solenoid control

Serial (RS232) connection providing data logging to PC and Field upgradeable software
Ma tahan seda!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kuuno võib sulle pajatad kui meeldiv oli näiteks boosti näitu sinna kella külge toimima saada :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Kuuno võib sulle pajatad kui meeldiv oli näiteks boosti näitu sinna kella külge toimima saada :-D
krt mul MS1 peal ju 250kpa andur olemas - võtaksin tolle sealt maha, kas asjad polegi siis nii lihtsad? Nu kui selle mõtte maha laidad, siis jätangi MS1 logimiseks, kuigi tollele mul EGT sisendi jaoks adapterit pole, ja kella seieris mingi pinge välja imeda pole kah palju lihtsam.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No Kuuno müttas päris kaua, et saada Hundi Corvettile boosti lugemine kellale.
Ja viimati kui kuulsin sellest, siis oli see näit kalibreerimata ka vist ning kalibreerimise kohta veel palju infi polnud.

Miks sa kohe MS-i peale ei pane, saad sada kärbest ühe hoobiga?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:No Kuuno müttas päris kaua, et saada Hundi Corvettile boosti lugemine kellale.
Ja viimati kui kuulsin sellest, siis oli see näit kalibreerimata ka vist ning kalibreerimise kohta veel palju infi polnud.

Miks sa kohe MS-i peale ei pane, saad sada kärbest ühe hoobiga?
Ohkama ajab see mõte.
1. ei ole vända positsiooni eriti kuskilt võtta, tuleb kas osta vastav nukiandur, modida nukiandurit ja progeda MS nats ümber, või minna EDISe peale või jagaja installida :lol:
2. Kui ongi edis, siis CoilOnPlugiga tuleb veel jama.
MS1 sobib hästi süütejuhtimiseks kui on jagaja olemas.
3. mingit süüte draivereid vaja ehitada
4. low-imp pihustitele vaja vist mingi flyback board teha-muretseda (mul vist STI pihustid)
5. nuh ja kui kõik see valmis, on vaja korpus ehitada
6. praegused kaardid ümber konvertida
7. hakata mässama andurite sobivusega
8. warmup ja accel enrichmentite timmimine.
9. Ja üldsegi natuke liiga palju muudatusi kokku, et loota kõigi nende korralikku toimimist ja oma 100K eek mootori peal nendega käppa harjutada. ECCS puhul on turvaline seade mul olemas, on vaja ainult mõnes kohas lahjemaks ja rikkamaks keerata, et rohkem powwwerit saada.

Muide see, miks mul EGT kalas, on sama põhjus võibolla miks spido ei näita - nimelt võtsin toite näidikuploki kaitsme pealt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Astrona kirjutas: 1. ei ole vända positsiooni eriti kuskilt võtta, tuleb kas osta vastav nukiandur, modida nukiandurit ja progeda MS nats ümber, või minna EDISe peale või jagaja installida :lol:
2. Kui ongi edis, siis CoilOnPlugiga tuleb veel jama.
MS1 sobib hästi süütejuhtimiseks kui on jagaja olemas.
3. mingit süüte draivereid vaja ehitada
4. low-imp pihustitele vaja vist mingi flyback board teha-muretseda (mul vist STI pihustid)
5. nuh ja kui kõik see valmis, on vaja korpus ehitada
6. praegused kaardid ümber konvertida
7. hakata mässama andurite sobivusega
8. warmup ja accel enrichmentite timmimine.
9. Ja üldsegi natuke liiga palju muudatusi kokku, et loota kõigi nende korralikku toimimist ja oma 100K eek mootori peal nendega käppa harjutada. ECCS puhul on turvaline seade mul olemas, on vaja ainult mõnes kohas lahjemaks ja rikkamaks keerata, et rohkem powwwerit saada.
1. vesil/laserõikus ja ~500eek. BMW VR andur maksis vist ~500eek, mihkel teab täpsemalt.
2. COP jaoks on vaja ainult 4 süütedraiverit ja takistit. 404eek
3. mis seal ehitada on??? 4 kivile juhtmed taha ja takistid külge.
4. v3-l peaks see juba "stockis" olema?
5. korpus tuleb koos kit-iga ju
6. uute tegemine on ülikeeruline? arvestades, et praegused on sul niikuinii kergelt puutaga :D
7. bmw veetemp anduri võin sulle kinkida, GM IAT andur maksis vist 400. nende jaoks conf olemas.
8. vingumine ainult :D
9. vt. p8


My 9 cents :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

[quote="mart154]
1. vesil/laserõikus ja ~500eek. BMW VR andur maksis vist ~500eek, mihkel teab täpsemalt.
2. COP jaoks on vaja ainult 4 süütedraiverit ja takistit. 404eek
3. mis seal ehitada on??? 4 kivile juhtmed taha ja takistid külge.
4. v3-l peaks see juba "stockis" olema?
5. korpus tuleb koos kit-iga ju
6. uute tegemine on ülikeeruline? arvestades, et praegused on sul niikuinii kergelt puutaga :D
7. bmw veetemp anduri võin sulle kinkida, GM IAT andur maksis vist 400. nende jaoks conf olemas.
8. vingumine ainult :D
9. vt. p8
My 9 cents :)[/quote]
Mul on v2.2. Ja seal on ca 10-20 juhtme jagu HW modisid kah peal eelmise setupi tabeks - nende eemaldamisele mõtlema hakkamiseks peab hea motiiv olema.

Mõtlesid vist wasted sparki? Kas MS'il üldse on 4 väljundi eraldi juhtimine? Mille järgi ta teab, kas nüüd läheb laks 1 või 4. pütti? 60-2 Puuduva hamba juures on ju mõlemad pütid @ TDC. Eraldi andur ka nuki peale?

Nojah, nagu sa kirjeldad: läheb see maksma ca 2000EEK + piiramatu arv töötunde :lol: pt8
Vat mul momendil pole omaette eesmärk, et olemasolev standalone asendada teisega - kusjuures mõlemad on serialiga jooksult seadistatavad.
Jättes vana aju alles, saan MSi kasutada siiski boost controlliks jms lisadeks, kuna süüdet ei pea juhtima ja RPM tuleb sisse vanast ajust, siis on probleeme kuhjaga vähem. 1 variant oleks muidugi ka piggypackina veel paar hi-imp 188cc@3bar (mida mul on 12tk kodus) panna enne ja peale coolerit :p millega jahutaks air-charge'i ja saaks lisada kuni 18% kütust kui originaal MAF 500hj juures tühjaks jookseb :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta