EL Cheapo - EGT kalab?
Vea akult otse toide releesse ja siis hakka süüteluku 15 klemmiga (12v kui süüde sees) seda juhtima.
Siis ei koti need häired kere juhtmestikus kedagi.
Eeldusel, et relee siis koguaeg ikka kontakte koos hoiab.
Ja, et misunderstandingut vältida siis releega hakkad EGT kella juhtima ja vajadusel ka muid lisakellasid/seadmeid.
Siis ei koti need häired kere juhtmestikus kedagi.
Eeldusel, et relee siis koguaeg ikka kontakte koos hoiab.
Ja, et misunderstandingut vältida siis releega hakkad EGT kella juhtima ja vajadusel ka muid lisakellasid/seadmeid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aitäh. Panen kaitsme kah siis vaheleMihkel kirjutas:Vea akult otse toide releesse ja siis hakka süüteluku 15 klemmiga (12v kui süüde sees) seda juhtima.
Siis ei koti need häired kere juhtmestikus kedagi.
Eeldusel, et relee siis koguaeg ikka kontakte koos hoiab.
Ja, et misunderstandingut vältida siis releega hakkad EGT kella juhtima ja vajadusel ka muid lisakellasid/seadmeid.


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuidas on lood vemsi EGT@ A/F kellale odava egt anduri leidmisega?
Olen oma kella paljudele laenanud (enne kui ta oma auto peale lõpuks sai) ja tulemuseks see, et pool anduri ressurssi vast otsas ja egt sensor kadunud
Kas saaks teie komplektist pilti näha? et milline lcd jne.
Olen oma kella paljudele laenanud (enne kui ta oma auto peale lõpuks sai) ja tulemuseks see, et pool anduri ressurssi vast otsas ja egt sensor kadunud

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Einoh pilti mul pole, aga kõige odavam andur maksab 60EEK - sinna on juurde vaja veel 1 100EEKune kinnitus stuts. Kergel linna-kruisil näitas DVM sama, mis korralik egt, aga suurematel koormustel näitas vähem ja päris täis koormusel numbrid hoopis langesid. loe algusest ja ronex või oomipood abix. Tallinnas saaksin oma el-cheapo andurit laenata, aga seal oli installi käigus väike pragu tulnud, nii et ei tea, vb see mõjutab mõõtmist. AF on teine teema, ja see on mul üldse PLX Devices toode + boschi andur. Pool ressurssi? NB-andur käis vist 100-200K km.jeff01 kirjutas:Kuidas on lood vemsi EGT@ A/F kellale odava egt anduri leidmisega?
Olen oma kella paljudele laenanud (enne kui ta oma auto peale lõpuks sai) ja tulemuseks see, et pool anduri ressurssi vast otsas ja egt sensor kadunudKas saaks teie komplektist pilti näha? et milline lcd jne.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kas see on VEMSI kella kohta tõsi, et tal on serial väljund PC'ga dataloggimiseks ja lisa-analoogsisendid nin RPM SISEND!!!????
Ma tahan seda!Features:
Wideband oxygen sensor control and display
EGT sensor display
Display configurable to display AFR or Lambda and C or F for EGT
Selectable Narrow or wide band output to provide suitable ECUs with the standard lambda feed back they need for closed-loop operation
RPM input to provide context for data logging
Boost or Throttle Position sensor input for data logging
5A solenoid driver, to provide triggered solenoid control
Serial (RS232) connection providing data logging to PC and Field upgradeable software
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuuno võib sulle pajatad kui meeldiv oli näiteks boosti näitu sinna kella külge toimima saada 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
krt mul MS1 peal ju 250kpa andur olemas - võtaksin tolle sealt maha, kas asjad polegi siis nii lihtsad? Nu kui selle mõtte maha laidad, siis jätangi MS1 logimiseks, kuigi tollele mul EGT sisendi jaoks adapterit pole, ja kella seieris mingi pinge välja imeda pole kah palju lihtsam.Mihkel kirjutas:Kuuno võib sulle pajatad kui meeldiv oli näiteks boosti näitu sinna kella külge toimima saada
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No Kuuno müttas päris kaua, et saada Hundi Corvettile boosti lugemine kellale.
Ja viimati kui kuulsin sellest, siis oli see näit kalibreerimata ka vist ning kalibreerimise kohta veel palju infi polnud.
Miks sa kohe MS-i peale ei pane, saad sada kärbest ühe hoobiga?
Ja viimati kui kuulsin sellest, siis oli see näit kalibreerimata ka vist ning kalibreerimise kohta veel palju infi polnud.
Miks sa kohe MS-i peale ei pane, saad sada kärbest ühe hoobiga?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ohkama ajab see mõte.Mihkel kirjutas:No Kuuno müttas päris kaua, et saada Hundi Corvettile boosti lugemine kellale.
Ja viimati kui kuulsin sellest, siis oli see näit kalibreerimata ka vist ning kalibreerimise kohta veel palju infi polnud.
Miks sa kohe MS-i peale ei pane, saad sada kärbest ühe hoobiga?
1. ei ole vända positsiooni eriti kuskilt võtta, tuleb kas osta vastav nukiandur, modida nukiandurit ja progeda MS nats ümber, või minna EDISe peale või jagaja installida

2. Kui ongi edis, siis CoilOnPlugiga tuleb veel jama.
MS1 sobib hästi süütejuhtimiseks kui on jagaja olemas.
3. mingit süüte draivereid vaja ehitada
4. low-imp pihustitele vaja vist mingi flyback board teha-muretseda (mul vist STI pihustid)
5. nuh ja kui kõik see valmis, on vaja korpus ehitada
6. praegused kaardid ümber konvertida
7. hakata mässama andurite sobivusega
8. warmup ja accel enrichmentite timmimine.
9. Ja üldsegi natuke liiga palju muudatusi kokku, et loota kõigi nende korralikku toimimist ja oma 100K eek mootori peal nendega käppa harjutada. ECCS puhul on turvaline seade mul olemas, on vaja ainult mõnes kohas lahjemaks ja rikkamaks keerata, et rohkem powwwerit saada.
Muide see, miks mul EGT kalas, on sama põhjus võibolla miks spido ei näita - nimelt võtsin toite näidikuploki kaitsme pealt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
1. vesil/laserõikus ja ~500eek. BMW VR andur maksis vist ~500eek, mihkel teab täpsemalt.Astrona kirjutas: 1. ei ole vända positsiooni eriti kuskilt võtta, tuleb kas osta vastav nukiandur, modida nukiandurit ja progeda MS nats ümber, või minna EDISe peale või jagaja installida
2. Kui ongi edis, siis CoilOnPlugiga tuleb veel jama.
MS1 sobib hästi süütejuhtimiseks kui on jagaja olemas.
3. mingit süüte draivereid vaja ehitada
4. low-imp pihustitele vaja vist mingi flyback board teha-muretseda (mul vist STI pihustid)
5. nuh ja kui kõik see valmis, on vaja korpus ehitada
6. praegused kaardid ümber konvertida
7. hakata mässama andurite sobivusega
8. warmup ja accel enrichmentite timmimine.
9. Ja üldsegi natuke liiga palju muudatusi kokku, et loota kõigi nende korralikku toimimist ja oma 100K eek mootori peal nendega käppa harjutada. ECCS puhul on turvaline seade mul olemas, on vaja ainult mõnes kohas lahjemaks ja rikkamaks keerata, et rohkem powwwerit saada.
2. COP jaoks on vaja ainult 4 süütedraiverit ja takistit. 404eek
3. mis seal ehitada on??? 4 kivile juhtmed taha ja takistid külge.
4. v3-l peaks see juba "stockis" olema?
5. korpus tuleb koos kit-iga ju
6. uute tegemine on ülikeeruline? arvestades, et praegused on sul niikuinii kergelt puutaga :D
7. bmw veetemp anduri võin sulle kinkida, GM IAT andur maksis vist 400. nende jaoks conf olemas.
8. vingumine ainult :D
9. vt. p8
My 9 cents

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
[quote="mart154]
1. vesil/laserõikus ja ~500eek. BMW VR andur maksis vist ~500eek, mihkel teab täpsemalt.
2. COP jaoks on vaja ainult 4 süütedraiverit ja takistit. 404eek
3. mis seal ehitada on??? 4 kivile juhtmed taha ja takistid külge.
4. v3-l peaks see juba "stockis" olema?
5. korpus tuleb koos kit-iga ju
6. uute tegemine on ülikeeruline? arvestades, et praegused on sul niikuinii kergelt puutaga :D
7. bmw veetemp anduri võin sulle kinkida, GM IAT andur maksis vist 400. nende jaoks conf olemas.
8. vingumine ainult :D
9. vt. p8
My 9 cents
[/quote]
Mul on v2.2. Ja seal on ca 10-20 juhtme jagu HW modisid kah peal eelmise setupi tabeks - nende eemaldamisele mõtlema hakkamiseks peab hea motiiv olema.
Mõtlesid vist wasted sparki? Kas MS'il üldse on 4 väljundi eraldi juhtimine? Mille järgi ta teab, kas nüüd läheb laks 1 või 4. pütti? 60-2 Puuduva hamba juures on ju mõlemad pütid @ TDC. Eraldi andur ka nuki peale?
Nojah, nagu sa kirjeldad: läheb see maksma ca 2000EEK + piiramatu arv töötunde
pt8
Vat mul momendil pole omaette eesmärk, et olemasolev standalone asendada teisega - kusjuures mõlemad on serialiga jooksult seadistatavad.
Jättes vana aju alles, saan MSi kasutada siiski boost controlliks jms lisadeks, kuna süüdet ei pea juhtima ja RPM tuleb sisse vanast ajust, siis on probleeme kuhjaga vähem. 1 variant oleks muidugi ka piggypackina veel paar hi-imp 188cc@3bar (mida mul on 12tk kodus) panna enne ja peale coolerit
millega jahutaks air-charge'i ja saaks lisada kuni 18% kütust kui originaal MAF 500hj juures tühjaks jookseb 
1. vesil/laserõikus ja ~500eek. BMW VR andur maksis vist ~500eek, mihkel teab täpsemalt.
2. COP jaoks on vaja ainult 4 süütedraiverit ja takistit. 404eek
3. mis seal ehitada on??? 4 kivile juhtmed taha ja takistid külge.
4. v3-l peaks see juba "stockis" olema?
5. korpus tuleb koos kit-iga ju
6. uute tegemine on ülikeeruline? arvestades, et praegused on sul niikuinii kergelt puutaga :D
7. bmw veetemp anduri võin sulle kinkida, GM IAT andur maksis vist 400. nende jaoks conf olemas.
8. vingumine ainult :D
9. vt. p8
My 9 cents

Mul on v2.2. Ja seal on ca 10-20 juhtme jagu HW modisid kah peal eelmise setupi tabeks - nende eemaldamisele mõtlema hakkamiseks peab hea motiiv olema.
Mõtlesid vist wasted sparki? Kas MS'il üldse on 4 väljundi eraldi juhtimine? Mille järgi ta teab, kas nüüd läheb laks 1 või 4. pütti? 60-2 Puuduva hamba juures on ju mõlemad pütid @ TDC. Eraldi andur ka nuki peale?
Nojah, nagu sa kirjeldad: läheb see maksma ca 2000EEK + piiramatu arv töötunde

Vat mul momendil pole omaette eesmärk, et olemasolev standalone asendada teisega - kusjuures mõlemad on serialiga jooksult seadistatavad.
Jättes vana aju alles, saan MSi kasutada siiski boost controlliks jms lisadeks, kuna süüdet ei pea juhtima ja RPM tuleb sisse vanast ajust, siis on probleeme kuhjaga vähem. 1 variant oleks muidugi ka piggypackina veel paar hi-imp 188cc@3bar (mida mul on 12tk kodus) panna enne ja peale coolerit


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET