2. leht 5-st
Postitatud: 28.02.2008 8:46
Postitas Turbopassat
->jeff01: kui otsalõdvuku eemaldan on näha vaid mingi suur klapp ja sügavamale sisse ei pääse ligi ?
Postitatud: 28.02.2008 9:23
Postitas Turbopassat
Selline asi ka veel, et diagnostika näitas mingi temperatuurianduri segast panemist.. Samas ei tee turbo autol mitte mingisugust häält, isegi kui ligidalt kuulata...nagu seisaks justkui. Kui aga juhtmed tagant ära võtta siis hakkab päris puterdama, seega nagu ei seisaks ka ?
Postitatud: 28.02.2008 10:23
Postitas Fos
Turbopassat kirjutas:Selline asi ka veel, et diagnostika näitas mingi temperatuurianduri segast panemist.. Samas ei tee turbo autol mitte mingisugust häält, isegi kui ligidalt kuulata...nagu seisaks justkui. Kui aga juhtmed tagant ära võtta siis hakkab päris puterdama, seega nagu ei seisaks ka ?
oeh, mis juhtmed sa tagant ära võtad?
Kõige kindlam variant on siiski iga hinna eest pääseda turbo võlli katsuma.
Oled sa tähendanud sellist asja, et alguses nagu ei lähe ja mingi hetk plaks hakkab tõmbama? Ehk siis seda hetke, kui loksuv võll ise tsentreerub mingil määral?
Selle pöörete probleemiga, kontrolli sellist lihtsat asja, et kas drosselklapp käib korralikult ja ei kiilu. Kontrolli ka trossid üle.
PS! mis temperatuuriandur see oli? Mis värvi küünlad on?
Postitatud: 28.02.2008 15:01
Postitas h4rz
Minekuga olid algul probleemid, sest eelmine omanik oli mingil arusaamatul põhjusel n75 valve pistiku lahti ühendanud. Sõitsin mingi kuu aega ringi ja ei osanud paremat minekut ka tahta. Lähipäevil võtan ette drosselklapi puhastuse, eks näis kas saab sellest pööreteanomaaliast lahti või mitte.
Postitatud: 28.02.2008 16:20
Postitas jeff01
ma kardan et sa lähenesid mingist teisest otsast....ehk kuuma poolelt või midagi. Pmt oleks sul vaja saada külma (alumiiniumist) poole "tiiviku" otsa juurde. Panen pildi, kus se ots on näha koos "tiivikuga" , mille tsentris on näha mutter

Postitatud: 28.02.2008 18:28
Postitas erikred
kas ei või olla tegu teada tuntud VAG grupi 18T mootori vnt turbo probleemiga, "tiivad" jäävad mudru sisse kinni lahtisesse asendisse ja jokk. Minu mäletamist mööda on ka siin foorumis sellest juttu olnud.
Muidugi eelmisel lehel toodud audi probleemi peale mõeldes võiks selle "mingi" temp anduri kah ära vahetada
terv
erich
Postitatud: 28.02.2008 18:37
Postitas Turbopassat
-> Fos: sellist asja pole tähendanud, et algul ei lähe ja lõpus hakkab rebima....ei lähe lõpus ka

-> jeff01:

võimalik...kuna see mul esimene turboga masin ja ega tea neist suht palju...Kust kaudu ma sinna õige otsa juurde pääsen siis ?
Postitatud: 28.02.2008 18:39
Postitas Turbopassat
Ja kus asub drosselklapp...kas seal õhuvõtu juures, kus gaasitross külge jookseb ?
Postitatud: 28.02.2008 18:56
Postitas Astrona
Turbopassat kirjutas:Ja kus asub drosselklapp...kas seal õhuvõtu juures, kus gaasitross külge jookseb ?
gaasisiiber
Postitatud: 28.02.2008 20:13
Postitas jeff01
Turbopassat kirjutas:-> Fos: sellist asja pole tähendanud, et algul ei lähe ja lõpus hakkab rebima....ei lähe lõpus ka

-> jeff01:

võimalik...kuna see mul esimene turboga masin ja ega tea neist suht palju...Kust kaudu ma sinna õige otsa juurde pääsen siis ?
No ma päris konkreetse auto turbot pole näinud aga põhimõtteliselt on tal 4 suuremat otsa....
Pilt:
http://www.made-in-china.com/image/2f0j ... harger.jpg
1. Heitgaas sisse (Antud pildil üleval vasakul)
2. Heitgaas välja (Antud pildil vasakus otsas)
3. külm õhk sisse (alumiiniumist poole paremal otsas)
4. Veidi soojem õhk välja kas siis vahejahutisse või mootorisse (pildil paremal alla suunatud)
Sina peaksid ligi saama külma õhu sisselaske poolele (nr 3)....se toru tuleb üldiselt õhupuhastaja külge
Üldiselt on seal sees võll, mille otstes "tiiviku" laadsed osad, neid näpuga loksutades ei tohi "tiivik" korpuse vastu käia ja lõtk peab olema suht väike (risti alal poole mm ja pikilõtk näpuga tundmatu pmt) Kindlasti ei tohi seal olla metallipuru ja ka lõdvik ei tohiks õli täis olla
Postitatud: 28.02.2008 21:16
Postitas tommy99
no kas ei ole mitte niimoodi, et kui tiivikut enam ei ole siis suht suure tóenäosuse peale ei ole peale sellist peenestamist ka mootorit enam??? Limp mode = safe mode (teenindus saab selles sind aidata) ning TB on sul juhtmega juhitav ehk vajab see ka teeninduses uuesti korda seadistamist. Kóik vaakum lekked on üle kontrollitud? Kas N75 valve töötab? tema saadabki ajule turbo róhu andmed ja reguleerib seda, kas MAP andur on töökorras? róhukell on? kas katalisaator on all olemas, ega juhuslikult umbes pole?
Postitatud: 28.02.2008 21:49
Postitas Turbopassat
Limp mode -is tõenäoliselt masin ei ole, seda oleks vast teenindus mainiud. Mis on N75 valve? Ei ole kõik kontrollitud mul, ega kodus garaazis vast eriti neid asju ei kontrolli. VW esinduses on diagnostikas käidud. Sealt öeldi, et turbo surve puudub ja mootori temp. andur on kunagi mingi rikketeate andnud...äkki peaks nüüd edasi kusagile tõsisemate spetsialistide juurde pöörduma? , sest ise vast lammutama ei hakka...kisub keeruliseks liiga.
Postitatud: 28.02.2008 21:53
Postitas Turbopassat
Ja mootor üldjuhul väga timm..nii et tasuks ikka vaeva näha ja asjast uuesti tõsisem "eluloom" kätte saada.
Postitatud: 28.02.2008 21:57
Postitas h4rz
N75 valve on turborõhuregulaator minu arusaama järgi.
Postitatud: 28.02.2008 22:56
Postitas Turbopassat
to tommy99: kat. on uus...muid asju ei tea...samas ega ise ilmselt välja ei mõtle ka. Seega palukski abi et mainitud asjad ja andurid jne. kusagil üle kontrollida mõne targema turbomootoritest rohkem teadjama tegelase juures...igasugu info oleks teretulnud.