Opel Vectra 2000 1991a 'george16v

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

kasti vastupidavus on ikka palju kasutaja teha ka.
Aga keps on tõesti, mis on küsimärk.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Mul kadettil oli vahepeal max rõhk1,5 bar-i ja tollega veel kepse sõlme ei keerand :-D
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Esiveolisel on ju kepsu eli ulka kergem , tõmmatakse ratas ringi jne + originaal sidur on ka nii pehme loomuga , et kepsudel ei teki järsku koormust. Ma pakun et korraliku sliki või neliveo , ning korraliku siduriga olex juba kuskilt midagi järgi andnud. Praegu lihtsalt ei ole sellist varianti et saax tekkida kuskil järsk löök , igalt poolt antaxe järgi , kas siis rehvidest , originaal sidurist jne.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Kepsu tapab ennekõike ikka detonatsioon või näit kõrge pööre mis "venitab" intertsist kepsu välja. Kepsu vahetus on rohkem nagu lisagarantii sellistel mootoritel. Mina väga ei muretseks. Ma ei ole enne näinud et high cilinder pressure mõne kepsu oleks välja sülitanud. Pigem on tegu ikka torque peak-is tekkiva detonatsiooniga mis tuleb ka "järsku" nagu sa kirjeldad..

Lahe projekt iseenesest, veidi meenutab mulle mu porsche saamis lugu kus palju originaalasju oli kasutuses!

Markus


Esiveolisel on ju kepsu eli ulka kergem , tõmmatakse ratas ringi jne + originaal sidur on ka nii pehme loomuga , et kepsudel ei teki järsku koormust. Ma pakun et korraliku sliki või neliveo , ning korraliku siduriga olex juba kuskilt midagi järgi andnud. Praegu lihtsalt ei ole sellist varianti et saax tekkida kuskil järsk löök , igalt poolt antaxe järgi , kas siis rehvidest , originaal sidurist jne.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Asi pole sellel mootoril kepsudes, vaid kepsupoltides, mida on kindlalt vaja vahetada, kui sealt palju pauku tahetakse.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

pole midagi,kestsid need kepsud 8000+ rpm-i kestavad ka need tühised 6000 ära :-D
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Kui arp poldi üle pingutad , siis läheb see samamoodi poolex nagu originaal polt. Olen nõus , et arp polte olex vaja kõrgematel pööretel , aga mul käib mootor kuni 6k pööret ja siis on jokk. Nende poltide pärast muretsex ma alles kuskil 7k+ pöörde juures või nii suure väände juures , mis olex võimeline paiskama pidamise kadumisel mootori pöörded üle 8k , aga praegu ka seda ohtu ei ole , sest turbo on ees nagu õhkpidur , kust lihtsalt ei mahux selliste pöörete juures mootori poolt tekitatav heitgaaside kogus välja.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Mis kolbe sa kasutasid kas 85kw omasid ja kas sull orig pihustid???
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kolvid peaks ikka XE omad olema ja originaal pihustitega pole enam midagi teha sellise jõu juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Mida siis mõeldakse vanema tüübi kolvide all kas vanal ja uuel xe-l erinevad kolvid ja kui suured pihustid kasutusel on???
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

kolvid on sees sellised
Pilt
pihustiteks on Saabi punased
rene_c20xe
Postitusi: 10
Liitunud: 21.10.2007 16:21
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas rene_c20xe »

ahto10 kirjutas:Mida siis mõeldakse vanema tüübi kolvide all kas vanal ja uuel xe-l erinevad kolvid ja kui suured pihustid kasutusel on???
xe mootoreid ongi kahte tüüpi : rihma rullikute erinevus on neil ja vb veel midagi mis hetkel ei meenu . :roll:
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

kui palju on neilt kolvidelt maha treitud?
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

Sellise välimusega autoga võib inimesed väga ära ehmatata kui natuke kiirust arendada.
Me like "no show, all go"
2,0T
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

selle välimusega on ikka nii mõnegi auto ära ehmatanud :-D

kolbidel on lae paxsus originaalis mingi 9mm , üx kolb sai ka sellel eesmärgil läbi puuritud ja poolex saetud. maha sai võetud kõigepealt 1.5mm ja siis veel sai rõngakujuline süvend veel omakorda 1.5mm madalamax lastud.

mingi aeg võtab mootori laiali ja hakkab uut mootorit ehitama , natuke tugevam sisu jne. ehk kunagi tuleb ka nelivedu uuesti peale , ex näis. saab ka näha siis kuda need originaal kolvid ja kepsud on ka vastu pidanud :-D
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Vasta