Opel Vectra 2000 1991a 'george16v
Esiveolisel on ju kepsu eli ulka kergem , tõmmatakse ratas ringi jne + originaal sidur on ka nii pehme loomuga , et kepsudel ei teki järsku koormust. Ma pakun et korraliku sliki või neliveo , ning korraliku siduriga olex juba kuskilt midagi järgi andnud. Praegu lihtsalt ei ole sellist varianti et saax tekkida kuskil järsk löök , igalt poolt antaxe järgi , kas siis rehvidest , originaal sidurist jne.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kepsu tapab ennekõike ikka detonatsioon või näit kõrge pööre mis "venitab" intertsist kepsu välja. Kepsu vahetus on rohkem nagu lisagarantii sellistel mootoritel. Mina väga ei muretseks. Ma ei ole enne näinud et high cilinder pressure mõne kepsu oleks välja sülitanud. Pigem on tegu ikka torque peak-is tekkiva detonatsiooniga mis tuleb ka "järsku" nagu sa kirjeldad..
Lahe projekt iseenesest, veidi meenutab mulle mu porsche saamis lugu kus palju originaalasju oli kasutuses!
Markus
Lahe projekt iseenesest, veidi meenutab mulle mu porsche saamis lugu kus palju originaalasju oli kasutuses!
Markus
Esiveolisel on ju kepsu eli ulka kergem , tõmmatakse ratas ringi jne + originaal sidur on ka nii pehme loomuga , et kepsudel ei teki järsku koormust. Ma pakun et korraliku sliki või neliveo , ning korraliku siduriga olex juba kuskilt midagi järgi andnud. Praegu lihtsalt ei ole sellist varianti et saax tekkida kuskil järsk löök , igalt poolt antaxe järgi , kas siis rehvidest , originaal sidurist jne.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kui arp poldi üle pingutad , siis läheb see samamoodi poolex nagu originaal polt. Olen nõus , et arp polte olex vaja kõrgematel pööretel , aga mul käib mootor kuni 6k pööret ja siis on jokk. Nende poltide pärast muretsex ma alles kuskil 7k+ pöörde juures või nii suure väände juures , mis olex võimeline paiskama pidamise kadumisel mootori pöörded üle 8k , aga praegu ka seda ohtu ei ole , sest turbo on ees nagu õhkpidur , kust lihtsalt ei mahux selliste pöörete juures mootori poolt tekitatav heitgaaside kogus välja.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kolvid peaks ikka XE omad olema ja originaal pihustitega pole enam midagi teha sellise jõu juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: 21.10.2007 16:21
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
selle välimusega on ikka nii mõnegi auto ära ehmatanud
kolbidel on lae paxsus originaalis mingi 9mm , üx kolb sai ka sellel eesmärgil läbi puuritud ja poolex saetud. maha sai võetud kõigepealt 1.5mm ja siis veel sai rõngakujuline süvend veel omakorda 1.5mm madalamax lastud.
mingi aeg võtab mootori laiali ja hakkab uut mootorit ehitama , natuke tugevam sisu jne. ehk kunagi tuleb ka nelivedu uuesti peale , ex näis. saab ka näha siis kuda need originaal kolvid ja kepsud on ka vastu pidanud

kolbidel on lae paxsus originaalis mingi 9mm , üx kolb sai ka sellel eesmärgil läbi puuritud ja poolex saetud. maha sai võetud kõigepealt 1.5mm ja siis veel sai rõngakujuline süvend veel omakorda 1.5mm madalamax lastud.
mingi aeg võtab mootori laiali ja hakkab uut mootorit ehitama , natuke tugevam sisu jne. ehk kunagi tuleb ka nelivedu uuesti peale , ex näis. saab ka näha siis kuda need originaal kolvid ja kepsud on ka vastu pidanud

1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P