2. leht 13-st

Postitatud: 17.03.2008 16:12
Postitas Siim
T25 & T28 - üks pisem kui teine. nüüdseks T28 minevik
Pilt
kollektor
Pilt
kollektor jälle
Pilt
downpipe
Pilt

kellele ilu tähtis saaks nokkida küllaga. mind ilu ei koti, oluline on see, et kollektoriga paranes spool-up kõvasti ja downpipe oleks jäme. Jätsin cooleri torusiku tegemise ka pooleli praeguseks. Uus turbo tähendab uut hot-pipe worki.

Postitatud: 17.03.2008 17:35
Postitas Mihkel
Ma Madise käes selle kolle spool-upi nägin ja see oli ikka väga haige.
Juba väga madalalt surges.

Postitatud: 25.03.2008 14:50
Postitas Siim
Nii palju siis sellest, et kunagi tulevikus tuleb uus turbo. Täna tellsin Garretti GT2871R-i ära. :)

Postitatud: 26.03.2008 11:01
Postitas stockrider
kust tellisid turbsi :?:

Postitatud: 26.03.2008 12:11
Postitas Siim
Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.

Postitatud: 26.03.2008 13:29
Postitas stockrider
mis see hind oli kui küsida tohib ja kui palju aega lubati :lol:

Postitatud: 26.03.2008 13:30
Postitas Siim
stockrider kirjutas:mis see hind oli kui küsida tohib ja kui palju aega lubati :lol:
Hind on läbirääkimise küsimus :-D Nädal kuni kaks

Postitatud: 26.03.2008 14:35
Postitas OKS
Siim kirjutas:Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.
Oled sa kindel, et 15'' velg üldse alla läheb ?

Postitatud: 26.03.2008 15:23
Postitas Siim
OKS kirjutas:
Siim kirjutas:Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.
Oled sa kindel, et 15'' velg üldse alla läheb ?
Ei ole
Taha läheb kindlasti...esimeste kohapealt 50/50
Peaks minema idee poolest.

Postitatud: 26.03.2008 15:27
Postitas OKS
Siim kirjutas:
OKS kirjutas:
Siim kirjutas:Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.
Oled sa kindel, et 15'' velg üldse alla läheb ?
Ei ole
Taha läheb kindlasti...esimeste kohapealt 50/50
Peaks minema idee poolest.
Esimesi ma tegelt mõtlesingi, lihtsalt s14 originaal tagavararatas on juba 16''.

Postitatud: 26.03.2008 18:01
Postitas Siim
ma pakun välja, et esimesed saaks alla panna 15" siis kui oleks õige ET-ga velg (ET18/ET20 vms.)

Postitatud: 26.03.2008 22:48
Postitas Astrona
Siim kirjutas:ma pakun välja, et esimesed saaks alla panna 15" siis kui oleks õige ET-ga velg (ET18/ET20 vms.)
Mul on S14 pidurid ja 15" veljed. Kindlasti sõltub ka velje kujust. Mul ükskord ei mahtunud 14" veljed isegti 13" asemele :)

Postitatud: 05.04.2008 11:01
Postitas Siim
Pilt
Pilt

Selline küsimus, et kas on mingit vahet kuhu ma restrictori panen ennem peale voolu? Otse turbo külge või vahetult peale plokist väljuvat õli kanalit

Postitatud: 05.04.2008 12:08
Postitas Astrona
Siim kirjutas:Selline küsimus, et kas on mingit vahet kuhu ma restrictori panen ennem peale voolu? Otse turbo külge või vahetult peale plokist väljuvat õli kanalit
Mina mõtleks nii, et kui ta on ploki küljes, siis pihustab ta selle väikse koguse voolikusse, ja üritab sealt edasi voolata kuni voolik täis ja siis "tilgub" turbosse. Ja kurvis tilgub üldse võllist mööda otse ära voolu :lol:. Aga kui ta otse turbo peal, siis pihustab nagu kohe võlli peale ja voolik on koguaeg nagu õli täis. Ühesõnaga turbokülge soovitaks panna. Olen näind, et pannakse ka 90deg põlv restrictori otsa, et voolikule seda piget 180deg alla pööramel ei jääks vms. Ühel mu vanal pildi on näha, kuidas voolik ise tahaks olla - paremal ülanurgas:
Pilt

Postitatud: 05.04.2008 20:03
Postitas zoom1
Astrona kirjutas: Mina mõtleks nii, et kui ta on ploki küljes, siis pihustab ta selle väikse koguse voolikusse, ja üritab sealt edasi voolata kuni voolik täis ja siis "tilgub" turbosse. Ja kurvis tilgub üldse võllist mööda otse ära voolu :lol:. Aga kui ta otse turbo peal, siis pihustab nagu kohe võlli peale ja voolik on koguaeg nagu õli täis.
Nii rumalat juttu pole tükk aiga kuulda olnud :) Õli ei saa kuidagi turbo võllist mööda minna, siis läheks risti asetusega turbomootoritel kiirendades ja pidurdades kah õli võllist mööda või? :-D

Siim, ei tohiks mingit vahet olla, samas kui võimalik, siis pane ploki poolsesse otsa.