Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

T25 & T28 - üks pisem kui teine. nüüdseks T28 minevik
Pilt
kollektor
Pilt
kollektor jälle
Pilt
downpipe
Pilt

kellele ilu tähtis saaks nokkida küllaga. mind ilu ei koti, oluline on see, et kollektoriga paranes spool-up kõvasti ja downpipe oleks jäme. Jätsin cooleri torusiku tegemise ka pooleli praeguseks. Uus turbo tähendab uut hot-pipe worki.
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma Madise käes selle kolle spool-upi nägin ja see oli ikka väga haige.
Juba väga madalalt surges.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Nii palju siis sellest, et kunagi tulevikus tuleb uus turbo. Täna tellsin Garretti GT2871R-i ära. :)
302hp/464nm
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

kust tellisid turbsi :?:
s14 underconstruction
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.
302hp/464nm
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

mis see hind oli kui küsida tohib ja kui palju aega lubati :lol:
s14 underconstruction
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

stockrider kirjutas:mis see hind oli kui küsida tohib ja kui palju aega lubati :lol:
Hind on läbirääkimise küsimus :-D Nädal kuni kaks
302hp/464nm
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Siim kirjutas:Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.
Oled sa kindel, et 15'' velg üldse alla läheb ?
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

OKS kirjutas:
Siim kirjutas:Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.
Oled sa kindel, et 15'' velg üldse alla läheb ?
Ei ole
Taha läheb kindlasti...esimeste kohapealt 50/50
Peaks minema idee poolest.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Siim kirjutas:
OKS kirjutas:
Siim kirjutas:Keisei of course :)
Sain täna tuttavalt Yokohama Advan A048 15" rehvid. Plekk velgi oleks nüüd 15" vaja...5x114.3 mõõdus.
Oled sa kindel, et 15'' velg üldse alla läheb ?
Ei ole
Taha läheb kindlasti...esimeste kohapealt 50/50
Peaks minema idee poolest.
Esimesi ma tegelt mõtlesingi, lihtsalt s14 originaal tagavararatas on juba 16''.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

ma pakun välja, et esimesed saaks alla panna 15" siis kui oleks õige ET-ga velg (ET18/ET20 vms.)
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:ma pakun välja, et esimesed saaks alla panna 15" siis kui oleks õige ET-ga velg (ET18/ET20 vms.)
Mul on S14 pidurid ja 15" veljed. Kindlasti sõltub ka velje kujust. Mul ükskord ei mahtunud 14" veljed isegti 13" asemele :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Pilt
Pilt

Selline küsimus, et kas on mingit vahet kuhu ma restrictori panen ennem peale voolu? Otse turbo külge või vahetult peale plokist väljuvat õli kanalit
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:Selline küsimus, et kas on mingit vahet kuhu ma restrictori panen ennem peale voolu? Otse turbo külge või vahetult peale plokist väljuvat õli kanalit
Mina mõtleks nii, et kui ta on ploki küljes, siis pihustab ta selle väikse koguse voolikusse, ja üritab sealt edasi voolata kuni voolik täis ja siis "tilgub" turbosse. Ja kurvis tilgub üldse võllist mööda otse ära voolu :lol:. Aga kui ta otse turbo peal, siis pihustab nagu kohe võlli peale ja voolik on koguaeg nagu õli täis. Ühesõnaga turbokülge soovitaks panna. Olen näind, et pannakse ka 90deg põlv restrictori otsa, et voolikule seda piget 180deg alla pööramel ei jääks vms. Ühel mu vanal pildi on näha, kuidas voolik ise tahaks olla - paremal ülanurgas:
Pilt
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Astrona kirjutas: Mina mõtleks nii, et kui ta on ploki küljes, siis pihustab ta selle väikse koguse voolikusse, ja üritab sealt edasi voolata kuni voolik täis ja siis "tilgub" turbosse. Ja kurvis tilgub üldse võllist mööda otse ära voolu :lol:. Aga kui ta otse turbo peal, siis pihustab nagu kohe võlli peale ja voolik on koguaeg nagu õli täis.
Nii rumalat juttu pole tükk aiga kuulda olnud :) Õli ei saa kuidagi turbo võllist mööda minna, siis läheks risti asetusega turbomootoritel kiirendades ja pidurdades kah õli võllist mööda või? :-D

Siim, ei tohiks mingit vahet olla, samas kui võimalik, siis pane ploki poolsesse otsa.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Suletud