M50 ja vems
Kui sa selle pööretelugemise viivituse põhjuse leiad, siis tasub mängida priming pulse'iga, see mõjutab kõvasti käivitumise kiirust.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
A miks sa seda käivitumist üldse väga äkiliseks saada tahad? Alati istud rooli ja kütad järgmisel sekundil juba minema? Ongi ju hea kui natuke aega saab õlipump enne tööd teha ja mahla ringlusesse lüüa, enne kui õige jõuga peksma hakatakse.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
See ongi lihtne lahendus, sest mul on mersul nn simple trigger cam synci ja COPidega ning läheb käima koheselt. Priming pulse on 260cc pihustitega -40C juures 14 ms ja 77C juures 1ms.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Katsetasin priming pulse'ga natuke ja parim mis ma saavutasin oli see, et kohe alguses teeb väikse turtsaka, aga lõplikult käivitub ikka hiljem.
Logifailis on näha kolmandal käivitusel.
http://www.tecdoc.ee/ivar/bmw/log/log001.xls
Antud juhutudel viivitab pöörete näitamisega u 0,6 sekundit (alates pingelangust).
Varasemast logist leidsin käivituse, kus viivitas üle sekundi. Tol hetkel oli käivituspinge 0,5V madalam.
Tundub, nagu tahaks 2 täispööret saada, enne, kui rpm näitama ja kütust pritsima hakkab.
Ps: panin korraks cam sync-le disabled ja siis ei näidand enam üldse pöördeid.
Logifailis on näha kolmandal käivitusel.
http://www.tecdoc.ee/ivar/bmw/log/log001.xls
Antud juhutudel viivitab pöörete näitamisega u 0,6 sekundit (alates pingelangust).
Varasemast logist leidsin käivituse, kus viivitas üle sekundi. Tol hetkel oli käivituspinge 0,5V madalam.
Tundub, nagu tahaks 2 täispööret saada, enne, kui rpm näitama ja kütust pritsima hakkab.
Ps: panin korraks cam sync-le disabled ja siis ei näidand enam üldse pöördeid.
Siis on mingi jama ikkagi pööretelugemisega, sest M50 60-2 ratas toimib ilma cam syncita mingi probleemita.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänaste katsetuste tulemused:
Ilma cam sync'ita käivitus kiiremini, kuigi pöörete lugemisega viivitas ikka.
Cam synciga erilist edu ei saavutanud.
Aitab küll praeguseks.
Proovisin ka pihustite järjekorra nihutamist kolme võrra, ehk siis vastandfaasi. (süütejärjekorra suhtes).
Käivitusele see midagi erilist juurde ei andud, aga madalal pöördel paranes throttle response märgatavalt.
Kui pihusti järjekord on sama, mis süütejärjekord, kas siis pihustab töötakti ajal?
Edit:
Tundub, et nii on ja mitmelpool ka soovitatakse pihustada ajal kui sisselaskeklapp suletud. Põhjuseks vist paremad heitgaasid.
Ilma cam sync'ita käivitus kiiremini, kuigi pöörete lugemisega viivitas ikka.
Cam synciga erilist edu ei saavutanud.
Aitab küll praeguseks.
Proovisin ka pihustite järjekorra nihutamist kolme võrra, ehk siis vastandfaasi. (süütejärjekorra suhtes).
Käivitusele see midagi erilist juurde ei andud, aga madalal pöördel paranes throttle response märgatavalt.
Kui pihusti järjekord on sama, mis süütejärjekord, kas siis pihustab töötakti ajal?
Edit:
Tundub, et nii on ja mitmelpool ka soovitatakse pihustada ajal kui sisselaskeklapp suletud. Põhjuseks vist paremad heitgaasid.
Kas S259 väljundeid (stepper A, B, C, D) saab kasutada vabade väljunditena? Korra proovisin, kuid mingit signaali sealt kätte ei saand. Oleks vaja lisada üks märgutuli, kuid kõik P259-d on juba kasutusel.
Üks asi veel.
Avastasin, et küttesegu mõjutatud lambda tabelist, kuigi EGO on OFF. Kas peabki nii olema?
Firmware on 1.1.47.
Üks asi veel.
Avastasin, et küttesegu mõjutatud lambda tabelist, kuigi EGO on OFF. Kas peabki nii olema?
Firmware on 1.1.47.
Alates 1.0.73 mõjutab lambda tabel küttesegu ja ongi mõeldud häälestamisel kasutamiseks.
Stepperi väljundeid saab vabalt progetavate väljunditena kasutada küll, olen isiklikult neid tavalise PWM tühikäigumootori (max 1A per kanal), süüteväljundina kui tahhomeetri jaoks kasutanud.
Kas stepperi kivi on olemas ikka?
Stepperi väljundeid saab vabalt progetavate väljunditena kasutada küll, olen isiklikult neid tavalise PWM tühikäigumootori (max 1A per kanal), süüteväljundina kui tahhomeetri jaoks kasutanud.
Kas stepperi kivi on olemas ikka?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Seda ei saa jah välja lülitada. Ise olen lihtsalt lambda target tabelisse vajalikud väärtused kirjutanud ja ikkagi VE tabelit häälestamisel kasutanud. Lambda correctionit tegelikult ei ole, see mõjub pmst teise VE tabelina kui EGO correction on pandud disabled.
Enamasti on valmis vemsidel stepper chip küljes, aga aasta tagasi vms oli vahepeal mingi partii, kus mingil põhjusel jäid need külge tehases panemata.
Enamasti on valmis vemsidel stepper chip küljes, aga aasta tagasi vms oli vahepeal mingi partii, kus mingil põhjusel jäid need külge tehases panemata.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Üks niisugune väike probleem: lastes kõrgelt pöördelt gaasipedaali lahti, kukuvad pöörded korraks väga madalale, alles seejärel tühikäik stabiliseerub.
See on siis juhul, kui idle control on igatpidi välja lülitatud. IAC PID ja ignition control seadistamisega saab sellest küll enamjaolt lahti, aga mingisuguste temperatuuride ja tingimuste koosmõjul kipuvad pöörded vahest ikka liialt madalale langema.
Logist on näha, et kui tühikäik on näiteks 800rpm ja stabiilses olekus MAP näit 40kPa, siis ülevalt kukkudes on MAP 800rpm juures hoopis 30kPa.
Rõhk nagu jõuaks andurisse viitega. Millest see võib tuleneda? Tundub, et oleks justkui probleemiga seotud.
idle1_2.xls
See on siis juhul, kui idle control on igatpidi välja lülitatud. IAC PID ja ignition control seadistamisega saab sellest küll enamjaolt lahti, aga mingisuguste temperatuuride ja tingimuste koosmõjul kipuvad pöörded vahest ikka liialt madalale langema.
Logist on näha, et kui tühikäik on näiteks 800rpm ja stabiilses olekus MAP näit 40kPa, siis ülevalt kukkudes on MAP 800rpm juures hoopis 30kPa.
Rõhk nagu jõuaks andurisse viitega. Millest see võib tuleneda? Tundub, et oleks justkui probleemiga seotud.
idle1_2.xls
Sry, ei tea konkreetselt VEMSist, aga üritan aidata.ivar kirjutas:Logist on näha, et kui tühikäik on näiteks 800rpm ja stabiilses olekus MAP näit 40kPa, siis ülevalt kukkudes on MAP 800rpm juures hoopis 30kPa.
Rõhk nagu jõuaks andurisse viitega. Millest see võib tuleneda? Tundub, et oleks justkui probleemiga seotud.
idle1_2.xls
Stabiilse tühikäigu puhul on IAC avatud, mistõttu ongi rõhk kõrgem. Ei tea muidugi, kas üldse IAC'd hetkel kasutad.
Peale selle on sul vist süüde-segu seadistamata 500-1700RPM < 40KPa. Selles piirkonnas võiks deceleration hakata taastuma tühikäiguks.
Decel Cut off tuleks lõpetada kah enne sinna sattumist.
40Kpa tühikäik on üldiselt kõrgemapoolne, vähemalt neljapütistel mitte rüüpajatel, millel norm nukid ja ajastus, ning süüde segu tühikäigul paigas, peaks selle ikka 30KPa 800RPM juures peale saama (lihtsalt kõrgemaks tõstetud tühikäiguga muidugi veelgi suurem vaakum).
Kontrastiks, ma 316deg nukkidega tühikäiku alla 70KPa ei saanudki - suht võimatu speed-densitiga seadistada, ka peale nukkide keeramist jms. Samas 297deg andis ilusti ~33KPa/900rpm
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET