2. leht 3-st
Postitatud: 29.10.2007 15:48
Postitas meph
Sõbra auto, ta on vist praeguseks mingi 3 kasti vist laiali lasknud, millest kaks olid kasutatud ja üks tutikas. Auto võimsuselt stock minu teada. 13,7 aega sõitis veerandmiilil.
Postitatud: 29.10.2007 22:46
Postitas erik
Eks igaüks räägib ikka omadest kogemustest... Ja kes siis kiiresti sõites gaasi, vahetamisel järgi laseb

, see ju kiiruse surm (ei pea üldse olema otse, ega bemmi kast).
Postitatud: 30.10.2007 10:58
Postitas meph
Selle subaru kastiga samas päris nii nagu bemmi kastiga vist ei julge käituda. Olgugi, et kiirus kahaneb juba turbo spoolimise tõttu märgatavalt. Ei taha päris kohe kasti vahetama hakata
Millest tulebki välja üks häda mis mul tegelt on. Nimelt sidur hetkel lahutab sellel autol jube kõrgelt. Aga samas esimese käigu sissesaamiseks peab siduri täiesti põhja lükkama. Üks variantidest on vast see, et siduri hüdraulika tahab õhutamist, mida proovibki täna lahendada, vahetades välja sidurivedeliku. Eks vaatab mis sellest saab.
Praegu peakski mu auto olema tõstuki peal. Vahetatakse välja väljalaskesüsteem, pannakse tagasi originaalsupportid, vahetatakse piduriõli ja sidurisüsteemi piduriõli, kinnitatakse asjalikumalt tagadifri pantser ja vahetatakse välja mootoriõli.
Postitatud: 31.10.2007 15:57
Postitas KungLao
kus sul autol siduri õli vahetatakse? ega selle siduri õhutamine pole nii kerge nagu tundub.
ja las parem lahutab kõrgel kui üldse mitte. rallikatel hakab ka hästi kõrgelt lahutama, seda rääkis üks kes tegeleb selle asjaga
Postitatud: 31.10.2007 16:26
Postitas meph
Juba saime teada, et pole nii kerge midagi, hetkel auto garaazhis ja härrad kratsivad kukalt selle ümber :P
Postitatud: 31.10.2007 17:21
Postitas Mihkel
Mina õhutasin nii, et võtsin silindri kasti küljest ära ja tõmbasin pitskruviga kokku.
Nii õpetab vist ka manual.
Asi töötas pool aastat peale õhutamist probleemideta.
Töötab hetkel ka aga mulle tundub, et üks silindritest sisemiselt lekib, kuna linnavahel palju pedaali sõtkudes tekib pedaalile kuidagi jube häiriv tühikäik.
Peaksin ka uuesti õhutata proovima.
Postitatud: 01.11.2007 0:52
Postitas meph
Hetkel on garaazhis selline seis, et pedaal käib tühja lihtsalt ülesse alla

Eks proovin siin ja ps'is saadud variante homme selle õhutamiseks.
Postitatud: 01.11.2007 3:52
Postitas dx
miks saata selliseid ideid PS'ga, kui oleks võimalus need avalikult postitada nii, et kunagi teistele ka kasu võiks olla?
Postitatud: 02.11.2007 1:30
Postitas meph
Siduriõhutus lahenes tegelikult veidi lihtsamalt. Tuli välja, et silindril oli kaks õhutusniplit :P Alguses sai valet keeratud
Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada.
Samuti on teine probleem veel. Uue väljalaske downpipe küljes pole kinnitusi sellele originaalkuumakaitsele, mis turbo kuumaosa ümber oli. Hetkel siis sõidan ilma selle kaitsmeta. Kas tasuks sinna mingi uus popp lahendus välja mõelda või pole väga vahet? Endale jäi mulje, et võibolla nüüd saab intercooler liiga palju sooja turbojuurest.
Postitatud: 02.11.2007 1:51
Postitas Mihkel
Minul ka neid originaal katteid pole, kasutan teipi.
See et sul nüüd kõrgemale spaigib on normaalne, kuna turbiin saab kiiremini ringi käia, sest takistust on summutis vähem.
Postitatud: 02.11.2007 12:56
Postitas Audiophile
Ühinen Mihkli arvamusega..
Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..
Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.
Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ja veel kasutuses..see veidi aitab..
Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada
Postitatud: 02.11.2007 13:03
Postitas meph
Audiophile kirjutas:Ühinen Mihkli arvamusega..
Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..
Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.
Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ka veel kasutuses..see veidi aitab..
Vahetusse läks kõik otsast lõpuni... ainuke tükk väljalaskes, mis jäi originaal, on turbo :P
Boost võibolla tuleb kriipsuvõrra hiljem, päris kindel pole, eriti märgatavat vahet pole.
Ma olen iga kord garaazhis vaadanud seda kolle tootjafirmat ja iga kord suudan ma selle ära unustada selleks hetkeks kui arvui taha jõuan. Päris equal lenght ei ole vist. Turbopoolsed torud on veidi lühemad kui juhipoolsed torud, vähemalt selline mulje jäi peale vaadates. Up-pipe on antud kollektoril kohe kollektori küljes ja eraldi eemaldada ei saa.
Postitatud: 02.11.2007 16:34
Postitas IvarR
Kolle tootja on Feral Racing ja väljalaske tootjat ei mäleta.
IvarR
Postitatud: 02.11.2007 18:10
Postitas mart154
vaheta see InterHeater (tm) ka välja seal

Postitatud: 03.11.2007 3:16
Postitas meph
Eks ta plaanides vast on mingi aeg. Front mounti eriti ei taha ehitada, väidavad, et tekitab turbolagi juurde.
Samas mingi suurema kolaka võiks ju sinna mootori peale visata. Aga siis võiks ju samas juba ka turbo ära vahetada jne :D