Prototyp EMS
odavam oleks nuka andurit kasutada, kuna nad on vändaga nagunii 1/2 seoses. st kui nuka anduril on juba 2 täkki 180 kraadise vahega, siis need täkid annavad täpselt sama impulsi, mis 1 täkk vända peal annaks.
Ma just sellepärast mõtlen, et kuna katsealune mootor on golf 2 gti, millel originaalis pole mingeid andureid peal. Sinna vända andur panna on pähekl jälle. Samas kui ütled hea põhjuse, miks mitte lugeda pööret nukalt, siis oleks tänudlik.
Ma just sellepärast mõtlen, et kuna katsealune mootor on golf 2 gti, millel originaalis pole mingeid andureid peal. Sinna vända andur panna on pähekl jälle. Samas kui ütled hea põhjuse, miks mitte lugeda pööret nukalt, siis oleks tänudlik.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
nukkvõlli ajam on "loksuga"
suurtel pööretel võib nuka ja vända vaheline asend päris mitu kraadi muutuda.
Seda eriti rihmajami korral. Kaasa "aitab" ka karmim nukkvõll ning jäigemad vedrud...
Järgi proovitud
suurtel pööretel võib nuka ja vända vaheline asend päris mitu kraadi muutuda.
Seda eriti rihmajami korral. Kaasa "aitab" ka karmim nukkvõll ning jäigemad vedrud...
Järgi proovitud

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kui sellel mootoril ühtegi andurit pole, siis peaks tal jagaja olema. Jagaja lammutad laiali ja aretad sinna nukaratta ühe pinnita. Ära teist kindlasti maha võta, mootori töötsükkel on ikkagi 2 vändapööret.Fos kirjutas:odavam oleks nuka andurit kasutada, kuna nad on vändaga nagunii 1/2 seoses. st kui nuka anduril on juba 2 täkki 180 kraadise vahega, siis need täkid annavad täpselt sama impulsi, mis 1 täkk vända peal annaks.
Ma just sellepärast mõtlen, et kuna katsealune mootor on golf 2 gti, millel originaalis pole mingeid andureid peal. Sinna vända andur panna on pähekl jälle. Samas kui ütled hea põhjuse, miks mitte lugeda pööret nukalt, siis oleks tänudlik.
Programmiliselt saad vändaandurit emuleerida selle järgi.
Hmmm... imelik, karmim vedru ja nukk peaks nagu lisama koormust nuka rattale ja rihmale ja sellega veel suurendama "loksu"ju... aga see selleks.
Fog, mai saand hästi pihta, mis mõtlesid selle all, et "Ära teist küll maha võta."
Mootori töötsükkel on muidugi 2 vända pööret, mis tähendabki seda, et väntvõll teeb 2 pööret samal ajal, kui nukkvõll teeb õhe pöörde. Kui lugeda nuka rattalt ainult 1 pööre, siis saad RPM poole vähem, kui vänt tegelikult ringi käib. Kui loed aga nuka rattalt 180 kraadise vahega 2 impulssi, saad täpselt vända pöörete arvu ehk rpm. Seda ma mõtlesin.
Fog, mai saand hästi pihta, mis mõtlesid selle all, et "Ära teist küll maha võta."
Mootori töötsükkel on muidugi 2 vända pööret, mis tähendabki seda, et väntvõll teeb 2 pööret samal ajal, kui nukkvõll teeb õhe pöörde. Kui lugeda nuka rattalt ainult 1 pööre, siis saad RPM poole vähem, kui vänt tegelikult ringi käib. Kui loed aga nuka rattalt 180 kraadise vahega 2 impulssi, saad täpselt vända pöörete arvu ehk rpm. Seda ma mõtlesin.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kui see asi ei hakka süüte juhtimisega tegelema, siis võib rahulikult kasutada ainult nuka andurit, kui aga ka süütejuhtimine tuleb, siis oleks ikka andurit väntvõllile vaja, muidu on piisava täpsusega (just max performance't taga ajades) süüte reguleerimine raskendatud. Pritsungi juures on tähtis pihustit juhtiva pulsi pikkus, süüte puhul aga pooli juhtiva pulsi ajastus.Fos kirjutas:odavam oleks nuka andurit kasutada, kuna nad on vändaga nagunii 1/2 seoses. st kui nuka anduril on juba 2 täkki 180 kraadise vahega, siis need täkid annavad täpselt sama impulsi, mis 1 täkk vända peal annaks.
Ma just sellepärast mõtlen, et kuna katsealune mootor on golf 2 gti, millel originaalis pole mingeid andureid peal. Sinna vända andur panna on pähekl jälle. Samas kui ütled hea põhjuse, miks mitte lugeda pööret nukalt, siis oleks tänudlik.
Jah, väga õige arvo, süüte juhtimine tuleb nagunii teha, selleks vajalik juba ununes ja kontsentreerusin esmalt pihustamisele.
Järelikult, jagaja vanasse asukohta tuleb nii või naa panna vända andur, siis võib juba pööret ka sealt lugeda. Esimene mõte ütleb, et peaks olema ketas, millel 90 kraadise vahega 4 sälku sees ja hall'i andur peal. Sellest juba peaks piisama, et saada impulsid süüte juhtimiseks.
Järelikult, jagaja vanasse asukohta tuleb nii või naa panna vända andur, siis võib juba pööret ka sealt lugeda. Esimene mõte ütleb, et peaks olema ketas, millel 90 kraadise vahega 4 sälku sees ja hall'i andur peal. Sellest juba peaks piisama, et saada impulsid süüte juhtimiseks.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Point on selles, et andurid on nii nukal kui vändal samad, vahe on selles, mida nad loevad.
Kui tahad süüdet ka juhtida, jäta nukkvõlli andur VAID sünkrooniks. Pöörete lugemiseks tuleks kindlasti kasutada väntvõlli, sest nukkvõll annab rihma/keti mängimise tulemusena isegi kuni 5-6 kraadi mängima.
Kui tahad süüdet ka juhtida, jäta nukkvõlli andur VAID sünkrooniks. Pöörete lugemiseks tuleks kindlasti kasutada väntvõlli, sest nukkvõll annab rihma/keti mängimise tulemusena isegi kuni 5-6 kraadi mängima.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellega on kõik öeldud,Raceboy kirjutas:Point on selles, et andurid on nii nukal kui vändal samad, vahe on selles, mida nad loevad.
Kui tahad süüdet ka juhtida, jäta nukkvõlli andur VAID sünkrooniks. Pöörete lugemiseks tuleks kindlasti kasutada väntvõlli, sest nukkvõll annab rihma/keti mängimise tulemusena isegi kuni 5-6 kraadi mängima.

Tegelikult pole mingi probleem käitada 500hp ilma vända andurita. Nimelt 90% näpitud DMS'idest kasutavad 1g CAS'i, mis annab ajule nii süüte kui ka pihustuse info ja 500hp on selline kuldne keskmine.
CAS'i ketas näeb välja selline:

Ja waveform:

kus ülevalt: esimesene Pihusti 1 lülitus, teisena nuka signaal ja viimasena vända signaal, genereeritud nuka pealt.
Eestis näiteks Ranno Troon sõidab sellise CAS'iga
CAS'i ketas näeb välja selline:

Ja waveform:

kus ülevalt: esimesene Pihusti 1 lülitus, teisena nuka signaal ja viimasena vända signaal, genereeritud nuka pealt.
Eestis näiteks Ranno Troon sõidab sellise CAS'iga
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Paljud sõidavad, aga see on poolik lahendus. Milleks uut aju tehes seda pooliku lahendusega koormata?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
praegu peamiselt nuputame, kuidas saada andurid (1x map + 2x hall) kommunikeerima kiviga korralikult ja ilma häireteta.KungLao kirjutas:kus maal siis oled omadega?
Teiseks IPW arvutuse test ,simuleerin tööolukordi tavalise tööstuskontrolleri (SAIA Burgess PCD1.M120) peal. Plus veel nuka ja vända anduri ja kõik muu loogika test.
Tööstuskontrolleril hea testida, kõik käib silmaga jälgitavalt ja väga lihtsalt progretavalt. Online Debuger kah olemas. Päästab pidevast kivi programmaatorisse toppimisest ja välja kiskumisest.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies