


http://www.turbo-bike.net/
Enivei edu ja viitsimist..............Deiv

Mihkel, kui midagi tarka öelda pole, siis miks üldse sellist juttu postida, 4 väljundi lülitamisfaas sõltuvust 2-3 anduri väärtusest on võibolla sulle "kõrgem füüsika".Mihkel kirjutas:C progejad töötavad ju tasuta ja kõik need progejad jagavad kõrgtasemel füüsikat, et mootori juhtimise nüansse arvestada.
bmw e30 algusaastad 320i, 323ijuss kirjutas:Aga millise auto kapoti alt võib siis leida bosch ljetronic'ut.
Seda juba tean, et golfil seda ei ole
Mihke, asi pole mitte selles, kui keeruline 700 kroonine asi on, vaid selles, kui lihtne ta on, mida antud juhul vaja on.Mihkel kirjutas: Lisaks mis lisa väljundid/sisendid sellel 700.- eeki maksval "ajul" on?
Jällegi, nagu näha, et sa pole uurinud vaid lahmid niisama, kuna sulle ei meeldi mu mõte. Progretavate ajude source code'e on vabalt saada,isegi softwaret. vali ainult kiibistik välja.. Kui kõik mehed mõtleksid nagu sina, siis pole megasquirti ka kunagi tehtud ja kõik mõtleksid, et kallid poe asjad on ilge kõva.Mihkel kirjutas: Aga jah edu, ehitage valmis, näidake source koodi/skeemi ka teistele.
Arvan: kvaliteet , palju väljundeid/sisendeid/võimalusi, väike närvikulu, soodne hind. Ühesõnaga saab asja, mille külge ühendades tead, et masin töötabHuvitav miks potensiaalsed VEMS-i kliendid ise midagi kokku ei taha joota?
Selle nikerdise all mõtlesin ,millel on olemas ntx pihustite ja süüte väljund ning map,mat, cranksensori sisend, millest tegelikkuses piisab automootori tööks (firmware siis kasutada vemsi enda oma, mida on võimalik nende kodulehet saada). Kui sellele lisada samad võimalused mis vemsil ja lasta teha korralik trükkplaat/korpus siis pakun et hind tuleb kõrgem + veel raisatud aeg.Kui tõesti inimene tahab ehitada ja mitte kuid katsetada siis juba mõtekam kas vemsi (Atmel128) võ megasquirti mikrokontroller osta. Ntx atmel 128 saab ebayst u 100 kr/tk, sellega algse pritse/süüte ehitamise koos komponentidega jääb suurusjärku 700-1k. Kuid see inimene peab olema elektroonikaga kodus