2. leht 2-st

Postitatud: 10.05.2005 17:06
Postitas Kuuno
ise kah mõtlesin ja teises foorumis oli mõtisklus selle üle ning väga loogiline ei ole jah:)

Postitatud: 10.05.2005 17:29
Postitas Raceboy
Einotoreluguküll, Lakis oli asi enamusele pettumuseks, uues kohas jälle liiga optimistlik. Peaks äkki mõlemas käima ja kumbagi tulemuse aritmeetilise keskmise võtma :lol: Siis äkki saab ligilähedaseks asja.

Postitatud: 10.05.2005 18:28
Postitas Mihkel
Kõige rahuldavama tulemuse olen mina saanud Liguri stendis, mis küll kahjuks NM ei näita.

Postitatud: 10.05.2005 21:50
Postitas Red
ragz kirjutas:ilmselt oli stendis ikkagi mingi kala, sest 200+hj ja 500+nm vabalthingaval autol mida eriti moditud pole on suht utoopia. see 300nm ei saanud ju koonusfiltrist ja väljalaskest tulla. soovitan ka lakist läbi käia, et veidi objektiivsem vastus saada.
Olen sinuga täesti nõus, et mingi kala sees. Ise arvan, et mingi valem sassi läinud ja seega tuli mul selline Nm. Aga mis puudutab modifications, siis lisan igax juhux :)

-Walbro fuel pump 255 l/ph
-Aeromotive A1000 fuel pressure regulator
-AEM High Volume Fuel Rail
-Injen Cold Air intake
-ClutchNet ceramic clutch
-ClutchNet clutch cover stage 2
-Ricks`s final-gears gears 4.77
-Spoon flywheel
-Mugen exhaust manifold 4-2-1
-Custom made midpape w/o kat
-OBX Perfomance mufflers x2
-AEM EMS stand alone pc
-AEM C2DI Ignition system

vist kõik...seega arvan, et neid 203HJ rataste peal on suht hormaalne, kuna auto ei ole ju ise ennast uus ja raske isegi tuuningu abil tehase andmed kätte saada