Audi Coupe Quattro 2,3T 1990a - MissS
Reedel jõudsid kohale kolvid ,tihendid ja rihmad/rullikud. Veel on puudu saaled .Otsustasin (tänud Jõuvankrile info eest) RS2 omade kasuks . Kahjuks neid veel olemas pole ,kuid esmasp saab juba töödega alustada.
Kohale jõudsid ka 17" OZ Ultraleggerad, kaal 6,5 kg .Keegi "tark" ytles ,et kui veermikust kaotada 1kg ,siis võrdub u 8kg -ga kogu massist ,eks näis,proovime ,kas tõele ka vastab. Samas yhes autotestis vaheti orig.veljed kergvelgede vastu ja kiirendus 0-100ni paranes 0,2sek võrra.
Sellised näevad välja : http://www.tirerack.com/images/wheels/o ... _ci3_l.jpg
Nüüd jääb üle loota,et kõik tööd sujuvad ja kiirelt kiirelt auto liikuma!
Kohale jõudsid ka 17" OZ Ultraleggerad, kaal 6,5 kg .Keegi "tark" ytles ,et kui veermikust kaotada 1kg ,siis võrdub u 8kg -ga kogu massist ,eks näis,proovime ,kas tõele ka vastab. Samas yhes autotestis vaheti orig.veljed kergvelgede vastu ja kiirendus 0-100ni paranes 0,2sek võrra.
Sellised näevad välja : http://www.tirerack.com/images/wheels/o ... _ci3_l.jpg
Nüüd jääb üle loota,et kõik tööd sujuvad ja kiirelt kiirelt auto liikuma!
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata
CCG
CCG
Rusikareegel ütleb, et vedrustamata massist 1 kg kaotamine võrdub umbes 4 kg-ga mujalt autost. Kas see koguni 8 kg on, ei tea väita.
Vedrustamata massi vähendamisel on tulemuseks oluliselt parem roolitunnetus.
Vedrustamata massi vähendamisel on tulemuseks oluliselt parem roolitunnetus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vedrustamata mass on kõik see, mis jääb vedrudest piltlikultöeldes allapoole: amordid, käändteljed, õõtshoovad, pidurikettad, supordid, veljed jne.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Pole mõtet väga vaeva näha sealt auto kergendamisega, sest see on üks kallimaid asju, mida auto juures teha (keraamilised või süsinikust pidurikettad, kerged suportid, õõtshoovad jne)Miss S kirjutas:selge
![]()
Ma arvan ,et hetkel piirdun siiski velgede ja amortidega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
OT: Kiirendusautodel ei tohiks vahet olla kas kaalub õõts või tagavararatas. Ikka inerts on see võlusõna - tuletan meelde füüsikat - mass, keha inertsuse näitaja kulgliikumisel, inetsmoment - pöördliikumisel. Nii, et praegusel juhul ainult pidurikettad ja veljed/rehvid.Raceboy kirjutas:Vedrustamata mass on kõik see, mis jääb vedrudest piltlikultöeldes allapoole: amordid, käändteljed, õõtshoovad, pidurikettad, supordid, veljed jne.
Tõsi rinkapillidel ja eriti rallis on ka õõtsadel suurem tähtsus (õigemini nende kaalul) - nagu sa ütlesid, roolitunnetus paraneb.
Vanasti pandi isegi rallikatele võimalikult lühikesed rattapoldid - energia kokkuhoid.