Audi Coupe Quattro 2,3T 1990a - MissS

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Alp
Postitusi: 38
Liitunud: 16.04.2006 10:43
Asukoht: Eesti/Saksamaa

Postitus Postitas Alp »

Kelle toodang need kepsud on kah ?
Blacky I (under construction)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Alp kirjutas:Kelle toodang need kepsud on kah ?
Miss S kirjutas: Kepsud peaksid ka kohe kohe kohale jõudma . Valik langes PO-le ( kuni 1000HP ).
302hp/464nm
Miss S
Postitusi: 51
Liitunud: 02.03.2006 17:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miss S »

Reedel jõudsid kohale kolvid ,tihendid ja rihmad/rullikud. Veel on puudu saaled .Otsustasin (tänud Jõuvankrile info eest) RS2 omade kasuks . Kahjuks neid veel olemas pole ,kuid esmasp saab juba töödega alustada.
Kohale jõudsid ka 17" OZ Ultraleggerad, kaal 6,5 kg .Keegi "tark" ytles ,et kui veermikust kaotada 1kg ,siis võrdub u 8kg -ga kogu massist ,eks näis,proovime ,kas tõele ka vastab. Samas yhes autotestis vaheti orig.veljed kergvelgede vastu ja kiirendus 0-100ni paranes 0,2sek võrra.

Sellised näevad välja : http://www.tirerack.com/images/wheels/o ... _ci3_l.jpg


Nüüd jääb üle loota,et kõik tööd sujuvad ja kiirelt kiirelt auto liikuma!
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata

CCG
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Rusikareegel ütleb, et vedrustamata massist 1 kg kaotamine võrdub umbes 4 kg-ga mujalt autost. Kas see koguni 8 kg on, ei tea väita.
Vedrustamata massi vähendamisel on tulemuseks oluliselt parem roolitunnetus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Miss S
Postitusi: 51
Liitunud: 02.03.2006 17:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miss S »

ja vedrustamata massi all sa mõtled?
orign.vedrustusega?
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata

CCG
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vedrustamata mass on kõik see, mis jääb vedrudest piltlikultöeldes allapoole: amordid, käändteljed, õõtshoovad, pidurikettad, supordid, veljed jne.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Miss S
Postitusi: 51
Liitunud: 02.03.2006 17:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miss S »

selge
:oops:

Ma arvan ,et hetkel piirdun siiski velgede ja amortidega.
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata

CCG
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Miss S kirjutas:selge
:oops:

Ma arvan ,et hetkel piirdun siiski velgede ja amortidega.
Pole mõtet väga vaeva näha sealt auto kergendamisega, sest see on üks kallimaid asju, mida auto juures teha (keraamilised või süsinikust pidurikettad, kerged suportid, õõtshoovad jne)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Miss S
Postitusi: 51
Liitunud: 02.03.2006 17:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miss S »

Noh kui hakata juba 2x2cm tykikesi kerest välja lõikama,siis vast oleks juba mõtet,aga senikaua,las jäävad süsinikust õõtsad ja keraamilised kettad F1-de jaoks :)
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata

CCG
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Ega siin pole tõesti muud jäänud kui oodata kiireid aegu 400 meetri läbimisel :)
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

Raceboy kirjutas:Vedrustamata mass on kõik see, mis jääb vedrudest piltlikultöeldes allapoole: amordid, käändteljed, õõtshoovad, pidurikettad, supordid, veljed jne.
OT: Kiirendusautodel ei tohiks vahet olla kas kaalub õõts või tagavararatas. Ikka inerts on see võlusõna - tuletan meelde füüsikat - mass, keha inertsuse näitaja kulgliikumisel, inetsmoment - pöördliikumisel. Nii, et praegusel juhul ainult pidurikettad ja veljed/rehvid.
Tõsi rinkapillidel ja eriti rallis on ka õõtsadel suurem tähtsus (õigemini nende kaalul) - nagu sa ütlesid, roolitunnetus paraneb.
Vanasti pandi isegi rallikatele võimalikult lühikesed rattapoldid - energia kokkuhoid.
Miss S
Postitusi: 51
Liitunud: 02.03.2006 17:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miss S »

väike pilt :

Pilt

Udune ta on ,aga vähemalt on näha ,et areng on toimunud :)
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata

CCG
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Vaikselt loob. Nüüd vaja veel kõik jubinad maas oleval mootoril külge laduda ja saabki juba aiste vahele ta asetada :)
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Miss S
Postitusi: 51
Liitunud: 02.03.2006 17:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miss S »

ma arvan ,et saame hakkama :)

nii ,et pane heaga kohe viiekas kõrvale ,millest sa kevadel nagunii ilma jääd :P
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata

CCG
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Miss S kirjutas: nii ,et pane heaga kohe viiekas kõrvale ,millest sa kevadel nagunii ilma jääd :P
Ja jah, saage ennem ikka hääled ka sisse ;) ja siis tuleb fight :P
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta