2. leht 3-st
Postitatud: 16.04.2007 12:02
Postitas rookierice
Väga lahe pill, tõsiselt palju jõudu ja raha, tean, et läheb vaja, aga vahel ikka naeratus näos!
155 Q4 pole proovinud aga 164 Q4 pakkus kunagi küll paar unetut ööd, siiski ostuni ei jõudnud, täiesti erineva otsa autod, aga 4veolised alfa sedaanid siiski
Postitatud: 30.05.2007 19:23
Postitas jeff01
Mitte et se teadmine mulle midagi väga annaks aga sooviksin teada su auto kaalu

niisama enda jaoks et kw/kg suhet võrrelda jne . minuarust oli paar aastat tagasi ühel kiirendusel mingi Läti auto sama kere, mootori, värvi ja veoskeemiga ...kas pärnus või haapsalus
Postitatud: 30.05.2007 19:42
Postitas Siim
jeff01 kirjutas:Mitte et se teadmine mulle midagi väga annaks aga sooviksin teada su auto kaalu

niisama enda jaoks et kw/kg suhet võrrelda jne . minuarust oli paar aastat tagasi ühel kiirendusel mingi Läti auto sama kere, mootori, värvi ja veoskeemiga ...kas pärnus või haapsalus
Jep, sõitis selline masin Eestis
Rimvydas Dirka kes sõitis 11,719 2004.a Rock Racel.
Ragnar lisas eelpool paar linki ka sellest autost
Postitatud: 31.05.2007 9:09
Postitas diff
jeff01 kirjutas:Mitte et se teadmine mulle midagi väga annaks aga sooviksin teada su auto kaalu

niisama enda jaoks et kw/kg suhet võrrelda jne . minuarust oli paar aastat tagasi ühel kiirendusel mingi Läti auto sama kere, mootori, värvi ja veoskeemiga ...kas pärnus või haapsalus
Pole ise sellega kaalupeal käinud. Erinevatel andmetel 1520 - 1690 Kg.
Kiirendusel tõesti käisid lõunanaabrid, kuid põhjapool on veel 2 hullu soomlast, kes oma sellised pillid GT40 -dega hulluks on ajanud ja sinna teiselepoole 350 jõudu küünivad.
Minu omast hetkel update niipalju, et peale mõningast ootamist on nüüd pulgad kõik kohal, et asi kokku panna.
Postitatud: 02.08.2007 9:18
Postitas diff
vahepeal on siiski asju toimunud. Siia lihtsalt väikene pilt sahh vahepeale
erik tuli ja pritsis värvi ...
ja final product.
Muu pildimaterjal siin:
http://www.lahe.net/gallery/disassembly
Postitatud: 12.06.2008 16:11
Postitas diff
Postitatud: 13.06.2008 10:58
Postitas kiire-lauri
Tore projekt.Millega pildistad?
Postitatud: 13.06.2008 11:54
Postitas diff
viimased on K850 -ga. Muidu 350d + 24-70L
Postitatud: 13.06.2008 12:46
Postitas siiim
Üks huvitav küsimus.
Nimelt jäi silma põlemiskambris küünla ümber olevad teravad kõrged ääred.
Kui need maha lihvida ja nurgad ilusti siledamaks/voolavamaks teha, siis kas sellest oleks kasu kah või oleks see suht mõtetu tegevus?
Postitatud: 14.06.2008 2:18
Postitas diff
siiim kirjutas:Üks huvitav küsimus.
Nimelt jäi silma põlemiskambris küünla ümber olevad teravad kõrged ääred.
Kui need maha lihvida ja nurgad ilusti siledamaks/voolavamaks teha, siis kas sellest oleks kasu kah või oleks see suht mõtetu tegevus?
Ma pigem kaldun arvama, et see käib kategooriasse - pointless. Põlemiskambris pole tervavadi nurkasid, mis saaksid hõõguma minna ja sellega soodustada detonatsiooni teket, ning ühtlasi ei ole nad kuskil ees gaaside väljumise teel. Mõni tõeline voolamise guru võiks siin parandada seda seisukohta, kuid IMO ei ole oluline.
Postitatud: 27.08.2008 10:06
Postitas Ragnar
Hakkab juba looma ?
Postitatud: 02.09.2008 23:31
Postitas diff
ahh, mis ta hakkab. Erikuga ju vaja seda ehitada:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11772
Meil mõlemal turboprojektid seisavad...
Kotkas
Postitatud: 03.09.2008 9:11
Postitas Ragnar
Ehitad ikka edasi või kaalud ka tehnika müüki ?
Postitatud: 03.09.2008 9:54
Postitas diff
ei ei ei eii... ei müük ei ole kindlasti plaanis. See asi mis mul seal garaazis seisab läheb iga aastaga ainult kallimaks
tegelt on mul soov ta selle aastanumbri sees liikuma saada, sest enamus töid mootoris on tehtud, vaid kokkupanemine ootab ja garaaz vajab ka lõpuni koristamist, mis eeldab, et see auto peab eest liikuma.
Postitatud: 03.09.2008 11:30
Postitas hents99
Kas sul need plekid/torud/vidinad on taastatud või uued ?