2. leht 4-st
Postitatud: 19.04.2007 14:55
Postitas singervinger
Siin teemas oleks vist paslik ka oma küsimus küsida 200sx kohta.
Nimelt kui aju temperatuuri andur on on ajuga ühendamata, läheb kohe käima, kui on aga ühendatud, siis peab gaasi andma. Ilma gaasita ei luba ka mitte. Andurit olen vahetanud, ei aidanud. Kui see peaks midagi tähendama, siis pöördeid hoiab ka imelikult kõrgel. Käima minnes on 1000 ringis, ent sõites tõusevad. Kui näiteks pöörded on 1700 peal, siis kummalisel kombel konti sisse lülitades kukutab pöördeid 1400 peale. Täpselt nagu oleks ming kummaline soojus-jama.
Kuna aju blokib käima minekut, siis kas võib olla äkki viga ajus endas?
Postitatud: 19.04.2007 15:49
Postitas ejay
junsu kirjutas:ejay kirjutas:mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.
krt,sellepeale ma ei tulnudki
aga miuke rihmarattal se õige märk on? neid seal 6-7 kõik ühesugused

et siis mitmes kriips enne ü.s.s. se õige oleks...
vaata autodatast, aga kui mälu ei peta, siis kui otse eest rihmaratast vaadata, siis teine märk paremalt.
Postitatud: 19.04.2007 20:25
Postitas Laisu
ejay kirjutas:junsu kirjutas:ejay kirjutas:mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.
krt,sellepeale ma ei tulnudki
aga miuke rihmarattal se õige märk on? neid seal 6-7 kõik ühesugused

et siis mitmes kriips enne ü.s.s. se õige oleks...
vaata autodatast, aga kui mälu ei peta, siis kui otse eest rihmaratast vaadata, siis teine märk paremalt.
teine märk paremalt on 0 seis, süüde tuleb panna 15kraadi hilisemaks, ehk siis paremalt 5-s märk.
Postitatud: 19.04.2007 21:40
Postitas junsu
see peaks olema siis ü.s.s.
siis ikkagi paremalt teine märk,kui eestpoolt vaadata.ja süütehetk ju ikka enne ülemist surnud seisu.
ja se siis tühikäigul tuleb paika ajada???
_______________
vähemalt ma rihma panin peale selle märgi järgi

Postitatud: 19.04.2007 23:10
Postitas ASSA
Postitatud: 20.04.2007 1:06
Postitas Laisu
ääh...ise ajan ka segast, ikka jah paremalt teine, vasakult 5-s märk.
Postitatud: 20.04.2007 9:30
Postitas zoom1
Kust see pilt küll välja tulnud on :D
Aga see mitte ei peaks, vaid see ongi õige märk, mille järgi rihm panna!
Postitatud: 25.04.2007 20:22
Postitas junsu
zoom1 kirjutas:Kust see pilt küll välja tulnud on :D
Aga see mitte ei peaks, vaid see ongi õige märk, mille järgi rihm panna!
andeks,NissanClub`ist sai kähku võetud jah
natuke mõtlemist teile:
lugu siis järgmine- kuskil siin juba kirjutasin ka,et CAS sai nuka poolkuu puudumise tõttu hamba võrra mööda ja sellest palju peavalu nii jõuetuse kui bensukulu näol oli.hakkasin siis stroboga nüüd süüdet täpselt paika ajama,ja oh üllatust,märgid üldse kadund.väikse toibumise peale leidsin nad stroboga üsna vasakult

niipalju andurit kruttida ei saanudki,et kasvõi mingi kriipsuga kokku saaks.CAS jalga ühe nuka võrra nihutades on asi vastupidine,süüde hiline,reguleerimisvõimalus saab jälle otsa.rihm on raudselt õieti peal,kuigi se ainuke loogiline lahendus oleks.CAS,otsakaan ja vl nukk on vabalthingaca pealt,aga peaksid ju samad olema.
Postitatud: 25.04.2007 20:43
Postitas Laisu
junsu kirjutas:CAS,otsakaan ja vl nukk on vabalthingaca pealt,aga peaksid ju samad olema.
cas ja otsakaan on tõesti samad, kuid nukk on natuke erinev, mäletamist mööda on vabalthingava nukad vähe järsema tõusuga. Aga seda nüüd küll et see nukk peaks töötama sul väga ilusti seal. Kui siiski soovid turboka nukka saada, siis võta ühendust.
Postitatud: 25.04.2007 20:50
Postitas junsu
vabalthingava nukk peaks jah toimima kuuldu põhjal.sul Laisu se poolkuu ka terve seal ikka?
samas kui alumine rihmaratas oleks kuidagi mööda pandud,milles ma eriti ei kahtleks,vaadates neid ratse,millega se auto kone käima on aetud,siis peaks rihm ka valesti olema,kuna alumist otsa lahti ei võtnud ja paika sai pandud selle sama pildi põhjal,mis siin mõni post ülalpool.igatahes on mul "kuulid koos" tänaseks jälle,midagi on ikka korralikult mööda seal veel

Postitatud: 25.04.2007 20:58
Postitas Laisu
loomulikult terved, ma ei pakuks ju seda muidu.
aga rihmaratast ei saa valesti panna, seal on üks dift mis seda ei võimalda. Ota kas sa muidu kontrollisid et märgid on kindlasti ideaalselt paigas? nukad ei ole omavahel nihkesse läinud?
Postitatud: 26.04.2007 8:09
Postitas junsu
alumine ots on eelpool toodud pildi järgi,ülemine ka märkide järgi paigas.otsakaan on paar korda veel hiljem maha käinud ja olen ka märke vaadanud,olid nagu tiptop.
Postitatud: 26.04.2007 9:19
Postitas Laisu
junsu kirjutas:alumine ots on eelpool toodud pildi järgi,ülemine ka märkide järgi paigas.otsakaan on paar korda veel hiljem maha käinud ja olen ka märke vaadanud,olid nagu tiptop.
õpetus sulle ja teistele ka, ärge pange hammasrihma peale rihmaratta märkide järgi, vaid võtke rihmaratas maha ning vaadake märke mis on otse vända peal.
sulle ka junsu, võta rihmaratas maha ja kontrolli siis märgid üle.
Postitatud: 26.04.2007 9:43
Postitas zoom1
Laisu kirjutas:
õpetus sulle ja teistele ka, ärge pange hammasrihma peale rihmaratta märkide järgi, vaid võtke rihmaratas maha ning vaadake märke mis on otse vända peal.
sulle ka junsu, võta rihmaratas maha ja kontrolli siis märgid üle.
Vaata, siis on eksimusvõimalus väga suur, kuna kahe märgi vahe on mingi 0,5cm. Ikka rihmaratas peale ja siis sinna märki mis pildil näidatud.
Junsu: Vb on sul sellel plekist rihmakattel see rihmamärk ümber keevitatud?

Postitatud: 26.04.2007 11:05
Postitas junsu

irw,mismoodi se ümberkeevitamine välja peaks nägema....
plekist kattel on märgid olemas.kui laiali lammutasin,siis tegin oma märgid ka,kõik jookseb kokku,nagu peab.eks lammutan selle alumise otsa ka laiali siis,et asi kindel oleks vms...