2. leht 5-st
Postitatud: 06.02.2007 14:55
Postitas Mihkel
Lisaks veel kui sul näiteks WG voolik millegipärast katki otsustab minna, siis võib tagajärg väheke kurb olla.
Selle tunneb muidugi taguotsaga ka ära aga kellad oleks vea identifitseerimiseks väga mugavad.
Või saab originaal ajule näiteks õhukoguse pealt kontrollfunktsiooni sisse panna? (kahtlen küll)
Postitatud: 06.02.2007 16:55
Postitas Mihkel
http://www.bmw-m.net/techdata/m50vsm52.htm
Veidi lugemist/mõtlemist M50 sisselaske teemal.
Postitatud: 06.02.2007 17:32
Postitas erik
Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.
Postitatud: 06.02.2007 17:46
Postitas Mihkel
erik kirjutas:Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.
Ma arvan, et mida rohkem õhku (parem voolavus), seda rohkem sealt jõudu kätte saab.
Runnerite pikkused mõjutavad väänet ilmselt rohkem kui diameeter aga pead ei anna.
Pikkused vist mõlema kolle runneritel samad, mida pikem runner seda madalamal powerband on.
Kuskil jäi silma, et vabalthingavana pidi kollektorivahetusest ~20hp lisa saama.
Ega plokikaane kanaleid ka ilmselt ilmaasjata suuremaks ei uuristata ja suuremaid klappe panda
Edit:
Väga pikalt Saksa keelset juttu ka mida ma kõike läbi ei viitsinud lugeda.
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... genumber=3
Postitatud: 06.02.2007 18:04
Postitas erik
Muidugi uuristatakse ja pannakse suuremad klapid aga seda kõike ikka suure tippvõimsuse saavutamiseks, siis madalat väänet nagu taga ei aeta. Kitsas runneris peaks kiirus suurem olema ja see peaks soodustama jälle paremat täituvust madalatel pööretel. Samas kui madal ots on väga hea ja edasi aitab föön silindreid täita siis kas on mõtet kollet vaheteda. Ei tea, peab seda värki seedima. Kes seda voolavust paremini jagab, las parandab.
Postitatud: 06.02.2007 18:07
Postitas Mihkel
Üks vend käis Saksas Boschi dünos ka ja tulemused enne pärast:
Enne 192hj ja 290nm
Pärast 211hj ja 311nm
Täitsa uskumatu, et nii suur vahe on.
See ju maast leitud vääne ja jõud.
Kui on madala otsa jaoks valitud turbiin, siis saad ka väga madalale turbiiniga suure väände.
Subarul on originaal turboga 2800rpm 1.2bar.
Postitatud: 06.02.2007 18:42
Postitas erik
Eks siis räägime sinu kollektorist.

Anna privas teada, kui palju sa oma kolle eest soovid.
Postitatud: 06.02.2007 19:30
Postitas Raimo
mis ajaks plaan on asi toimima saada ?
kas oled leidnud veel kedagi kes alumiiniumplokki oleks turbotanud ? ise olen proovinud leida aga siiani on kõik otsingud tulemuseta jäänud.
Postitatud: 06.02.2007 20:48
Postitas Raceboy
Eem, kui vaid aluploki turbotamisest juttu, siis kodanik cmf ja Audiophile mautodel mõlematel aluplokk koos aluhülssidega Niksasil kattega).
Mis seal nii erilist on peale selle, et ta malmist nõrgem on ja ajapikku kipub Nikasil kiht hapraks jääma ja muutub väga tundlikuks õli kvaliteedi suhtes?
Lihtlabane fuel või spark cut süsteem on suht lihtne meisterdada ülerõhu kaitseks. Muidu boosti ja WB näidikutega on mõistlik toimida nii, et istutad need kindalaekasse pikemate juthmete otsa ja rajal sõitmise ajaks kinnitad ta rooli taha.
Postitatud: 06.02.2007 21:43
Postitas Raimo
mehaanikud räägivad mitte eriti vastupidavatest plokikaane poltide keermetest just M52 ploki puhul. sai seda juba ühes eelmises teemas veidi arutatud.
Postitatud: 07.02.2007 0:25
Postitas erik
Alu plokki on võimalik üle puurida ja nikasili taastada. Kui peakski plokis kaanepoltide keermed järgi andma on võimalik kasutada keermepukse, timeserte jne. jne. Maailmas on m52`i palju ülelaetud, sealhulgas ka S52`te ja saavutatud korralike tulemusi. Mina aga suuri kõrgusi ei püüa ja rõhun just kasutusmugavusele ja vastupidavusele.
Ma alguses kirjutasin, et kui aega antakse siis juuni - juuli 2007.
Postitatud: 20.03.2007 11:53
Postitas erik
Keegi kena inimene oli sellise pildi BMW foorumisse riputanud, ei saanud näppamata jätta.
Kui pilti pole näha, siis klikka paremat ja vali show image.

Postitatud: 20.03.2007 12:58
Postitas xjan
Kas sisselaskekolle uus peal? Kommentaarid?
Postitatud: 20.03.2007 13:09
Postitas erik
Ei, offroad projekt pole lasknud Z gaaraaži ajada aga vaikselt juppe ja ideid koguneb.
Pihustud peaks saama see nädal, sisselaskekolde saan järgmise nädala alguses. Siis tuleb natuke pausi aga plaan on käia aprillis stokina Liguri juures, siis üks kord m50 koldega ja hiljem kui vile vahel (juuni - juuli) veel kord. Et ikka oleks selge, kui palju mingi asi juurde annab.
Postitatud: 10.07.2007 14:13
Postitas JDM-San
Kuidas läheb turbotamisega? Olid see sina, kes OT sõitis?