2. leht 8-st
Postitatud: 28.03.2005 20:19
Postitas Mihkel
4-ja silindrilise oma peaks see eismiene olema, kui pilti terasemalt vaadata.
Mida rohkem uurisin erinevaid turbokit-ide pakkujaid, seda rohkem leian imelike lahendusi.
Enamus teevad vist siiski ruumi järgi.
Postitatud: 04.04.2005 23:58
Postitas Mihkel
Nüüd on jälle vahepeal tükk aega mütatud autoga.
Kogu aeg on kummitanud probleem, et pihustid uputavad üle.
Probleemi põhjustaja lõpuks käes.
Nimelt on paagi sees mingil ime moel tagasivoolu toru nii umbes, et isegi ~8bar rõhk ei puhunud seda puhtaks.
Sai siis uus tagasivool aretatud paagile, mis tahab veel väheke timmimist.
Asjale saime jälile siis, kui bensurõhu kella külge ühendasime.
Nimelt näitas see konstantselt 7-8bar ja see viga küljes ilmselt juba saksast tulles,
kuna ka vabalthingavana uputas algul täis mootori.
Ja et sellest veel vähe ei ole lõhkus liigne rõhk ka 2 rõhuregulaatorit ära (ka minu Corrado oma

).
Viimasega sai veel eriti palju nalja, nimelt tuli kogu bensiin vaakumi otsa kaudu kollesse ja auto hakkas boostimisel orig. pihustitega ilusti rikkana segu hoidma.
Jumal tänatud, et niii üle 2km ei sõitnud, kuna tänasel käivitamisel hakkas segusiibrist juba bensiini purskama.
Arvatavasti ei olnud segu silindrites just eriti ühtlane.
Nüüd siis uued pihustid peale tagasi ja loodame et asi hakkab korralikult käima.
Antud mootori küünalde vahetus norm ka ilmselt 10x ületatud, kuna neid on saadud ~150 korda sisse ja välja keerata.
Sai üle pika aja väike romaan kirjutatud jälle

Postitatud: 06.04.2005 0:16
Postitas Mihkel
Täna sai auto korralikult liikuma ja natuke ka seadistatud.
Bensusurve on inimlikes arvudes lõpuks.
Nüüd vaja veel kuiva ilma oodata, siis saab asja korralikult proovile panna.
Postitatud: 11.04.2005 22:23
Postitas Mihkel
Kuiva ilmaga sai ka natuke testitud aga vanad ja väetid sisselaske voolikud hakkasid järgi andma ja boost kadus ära.
Täna sai asja natuke paremaks aga et väga heaks saada tuleb uus voolik tellida.
Märjal asfaltil pea slikkide suverehvide ning kuni kolmanda käiguni ilma pidamiseta sai G-Techiga 7.6s 0-100km/h
Rohkem ei tahtnud sellise ilmaga peenestada.
Kuiva ilmaga ja korralike rehvidega peaks tulemus tunduvalt parem olema.
Peale tagasivoolu korda saamist on selgunud, et ka pump jääb ilmselt lahjaks natuke.
Postitatud: 11.04.2005 23:53
Postitas rookierice
No näha oli jah,et sealt võib kasvõi üle sekundi maha võtta,kuna ega ta 3nda käiguga ka just erilist pidamist ei leidnud,startis madalate pööretega ja teine käik oli 100% iluuisutamine

Postitatud: 12.04.2005 10:12
Postitas ranz
Et siiski oleks vaja neid esimesi veovõlle tagasi :D
Postitatud: 12.04.2005 10:17
Postitas Rando
ega need paha ei teeks

aga pole välistatud et need tagasi ei tule

Postitatud: 12.04.2005 12:36
Postitas Mihkel
Nelikveoga ei oleks enam uisutamise ja driftimise lõbu

Postitatud: 12.04.2005 12:41
Postitas ranz
M-Tech kirjutas:Nelikveoga ei oleks enam uisutamise ja driftimise lõbu

Kõik on suhteline, niisamagi on 325 tagaveolisega raske seda jõudu maha panna... sõbral oli 325 + veel taga plokkdiffer... esimesed kaks käiku pidamist ei tulnud :P sinu omal nüüd veel turbo ka, et võiks olla siiski nelivedu.
Kuid see puht minu arvamus :P
Kui taha korraliku seguga rehv saada võib ka pidamine paraneda.
Postitatud: 12.04.2005 13:28
Postitas Raceboy
Tagaveol pole midagi viga, viga on mittevastavas rehvis

Postitatud: 12.04.2005 15:02
Postitas Rando
see ka kindlasti õige

Postitatud: 12.04.2005 16:15
Postitas T6nis
bmwd haapsalus ka n2ha saab ?
Postitatud: 13.04.2005 0:44
Postitas Mihkel
Algne plaan oligi autole Haapsalus esimesed võistluskogemused teha aga kahjuks tekkisid täna väiksed tehnilised probleemid ning
ei ole kindel, et auto reedeks korda saab.
Enne sai veel mõõdetud kuiva ilmaga kiirendust.
Esimese ja teise käiguga pidamine jälle puudus aga ajaks 0-100km/h seekord 6.6s.
Postitatud: 13.04.2005 11:06
Postitas zoom1
Kas mootoriga suured probleemid - tahaks haapsalus proovida. Mul jääb ka 0-100 sinna 6,4 kanti avatud diffri koral

Postitatud: 13.04.2005 11:35
Postitas Mihkel
Ei usu, et probleem mootoris, kuna mootori töö ühtlane ilusti aga tagant ajab valget suitsu nagu korsten.
Jahutusvedelik ei kao, survet paagis ei ole, õli on ilus puhas, mootor töötab normaalselt.
Kahtlustame turbot hoopis, kuna mõnede vaakum voolikute lahti tulemisega sai mootor peale tallamist seisma jäetud, sest tuurid tõusid lakke.
Täna kompressioone mõõtma ja turbot ilmselt lammutama.