BMW 325i Touring Turbo
4-ja silindrilise oma peaks see eismiene olema, kui pilti terasemalt vaadata.
Mida rohkem uurisin erinevaid turbokit-ide pakkujaid, seda rohkem leian imelike lahendusi.
Enamus teevad vist siiski ruumi järgi.
Mida rohkem uurisin erinevaid turbokit-ide pakkujaid, seda rohkem leian imelike lahendusi.
Enamus teevad vist siiski ruumi järgi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nüüd on jälle vahepeal tükk aega mütatud autoga.
Kogu aeg on kummitanud probleem, et pihustid uputavad üle.
Probleemi põhjustaja lõpuks käes.
Nimelt on paagi sees mingil ime moel tagasivoolu toru nii umbes, et isegi ~8bar rõhk ei puhunud seda puhtaks.
Sai siis uus tagasivool aretatud paagile, mis tahab veel väheke timmimist.
Asjale saime jälile siis, kui bensurõhu kella külge ühendasime.
Nimelt näitas see konstantselt 7-8bar ja see viga küljes ilmselt juba saksast tulles,
kuna ka vabalthingavana uputas algul täis mootori.
Ja et sellest veel vähe ei ole lõhkus liigne rõhk ka 2 rõhuregulaatorit ära (ka minu Corrado oma
).
Viimasega sai veel eriti palju nalja, nimelt tuli kogu bensiin vaakumi otsa kaudu kollesse ja auto hakkas boostimisel orig. pihustitega ilusti rikkana segu hoidma.
Jumal tänatud, et niii üle 2km ei sõitnud, kuna tänasel käivitamisel hakkas segusiibrist juba bensiini purskama.
Arvatavasti ei olnud segu silindrites just eriti ühtlane.
Nüüd siis uued pihustid peale tagasi ja loodame et asi hakkab korralikult käima.
Antud mootori küünalde vahetus norm ka ilmselt 10x ületatud, kuna neid on saadud ~150 korda sisse ja välja keerata.
Sai üle pika aja väike romaan kirjutatud jälle
Kogu aeg on kummitanud probleem, et pihustid uputavad üle.
Probleemi põhjustaja lõpuks käes.
Nimelt on paagi sees mingil ime moel tagasivoolu toru nii umbes, et isegi ~8bar rõhk ei puhunud seda puhtaks.
Sai siis uus tagasivool aretatud paagile, mis tahab veel väheke timmimist.
Asjale saime jälile siis, kui bensurõhu kella külge ühendasime.
Nimelt näitas see konstantselt 7-8bar ja see viga küljes ilmselt juba saksast tulles,
kuna ka vabalthingavana uputas algul täis mootori.
Ja et sellest veel vähe ei ole lõhkus liigne rõhk ka 2 rõhuregulaatorit ära (ka minu Corrado oma

Viimasega sai veel eriti palju nalja, nimelt tuli kogu bensiin vaakumi otsa kaudu kollesse ja auto hakkas boostimisel orig. pihustitega ilusti rikkana segu hoidma.
Jumal tänatud, et niii üle 2km ei sõitnud, kuna tänasel käivitamisel hakkas segusiibrist juba bensiini purskama.
Arvatavasti ei olnud segu silindrites just eriti ühtlane.
Nüüd siis uued pihustid peale tagasi ja loodame et asi hakkab korralikult käima.
Antud mootori küünalde vahetus norm ka ilmselt 10x ületatud, kuna neid on saadud ~150 korda sisse ja välja keerata.
Sai üle pika aja väike romaan kirjutatud jälle

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna sai auto korralikult liikuma ja natuke ka seadistatud.
Bensusurve on inimlikes arvudes lõpuks.
Nüüd vaja veel kuiva ilma oodata, siis saab asja korralikult proovile panna.
Bensusurve on inimlikes arvudes lõpuks.
Nüüd vaja veel kuiva ilma oodata, siis saab asja korralikult proovile panna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuiva ilmaga sai ka natuke testitud aga vanad ja väetid sisselaske voolikud hakkasid järgi andma ja boost kadus ära.
Täna sai asja natuke paremaks aga et väga heaks saada tuleb uus voolik tellida.
Märjal asfaltil pea slikkide suverehvide ning kuni kolmanda käiguni ilma pidamiseta sai G-Techiga 7.6s 0-100km/h
Rohkem ei tahtnud sellise ilmaga peenestada.
Kuiva ilmaga ja korralike rehvidega peaks tulemus tunduvalt parem olema.
Peale tagasivoolu korda saamist on selgunud, et ka pump jääb ilmselt lahjaks natuke.
Täna sai asja natuke paremaks aga et väga heaks saada tuleb uus voolik tellida.
Märjal asfaltil pea slikkide suverehvide ning kuni kolmanda käiguni ilma pidamiseta sai G-Techiga 7.6s 0-100km/h
Rohkem ei tahtnud sellise ilmaga peenestada.
Kuiva ilmaga ja korralike rehvidega peaks tulemus tunduvalt parem olema.
Peale tagasivoolu korda saamist on selgunud, et ka pump jääb ilmselt lahjaks natuke.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Nelikveoga ei oleks enam uisutamise ja driftimise lõbu 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kõik on suhteline, niisamagi on 325 tagaveolisega raske seda jõudu maha panna... sõbral oli 325 + veel taga plokkdiffer... esimesed kaks käiku pidamist ei tulnud :P sinu omal nüüd veel turbo ka, et võiks olla siiski nelivedu.M-Tech kirjutas:Nelikveoga ei oleks enam uisutamise ja driftimise lõbu
Kuid see puht minu arvamus :P
Kui taha korraliku seguga rehv saada võib ka pidamine paraneda.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Tagaveol pole midagi viga, viga on mittevastavas rehvis 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Algne plaan oligi autole Haapsalus esimesed võistluskogemused teha aga kahjuks tekkisid täna väiksed tehnilised probleemid ning
ei ole kindel, et auto reedeks korda saab.
Enne sai veel mõõdetud kuiva ilmaga kiirendust.
Esimese ja teise käiguga pidamine jälle puudus aga ajaks 0-100km/h seekord 6.6s.
ei ole kindel, et auto reedeks korda saab.
Enne sai veel mõõdetud kuiva ilmaga kiirendust.
Esimese ja teise käiguga pidamine jälle puudus aga ajaks 0-100km/h seekord 6.6s.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei usu, et probleem mootoris, kuna mootori töö ühtlane ilusti aga tagant ajab valget suitsu nagu korsten.
Jahutusvedelik ei kao, survet paagis ei ole, õli on ilus puhas, mootor töötab normaalselt.
Kahtlustame turbot hoopis, kuna mõnede vaakum voolikute lahti tulemisega sai mootor peale tallamist seisma jäetud, sest tuurid tõusid lakke.
Täna kompressioone mõõtma ja turbot ilmselt lammutama.
Jahutusvedelik ei kao, survet paagis ei ole, õli on ilus puhas, mootor töötab normaalselt.
Kahtlustame turbot hoopis, kuna mõnede vaakum voolikute lahti tulemisega sai mootor peale tallamist seisma jäetud, sest tuurid tõusid lakke.
Täna kompressioone mõõtma ja turbot ilmselt lammutama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.