2. leht 11-st
Postitatud: 19.03.2007 1:24
Postitas turbo diisel
kuidas nende uute kasutajatega siis jääb? ei viitsi lugeda seda ühe postiga kasutajate möla.
hea suhtumine uute kasutajasse

Postitatud: 19.03.2007 1:38
Postitas ranz
turbo diisel kirjutas:kuidas nende uute kasutajatega siis jääb? ei viitsi lugeda seda ühe postiga kasutajate möla.
hea suhtumine uute kasutajasse

Pigem mõeldi selle all neid 1 postituse kasutajaid kes ainult selle üheainsa teevadki ja kaovad. Fake nime alt lihtsalt tahetakse midagi öelda jne jne jne... mõttetu ühesõnaga.
Postitatud: 19.03.2007 13:42
Postitas hents99
Vabandan OT pärast aga toonitan seda, et mõtlesin uusi kasutajaid, kes ei lähtu foorumi kontekstist vaid kukuvad kohe lahmima või niisama lolle kommentaare tegema. Asjaliku postituse tunneb kohe ära ja pole probleemi kui see ta üks esimestest postidest.
Edit: Äkki jah moded saaks nüüd selle jama ära kustutada.
Postitatud: 19.03.2007 22:20
Postitas hapukurk
Aitab küll juba, tehke uus teema kui tahate sellist jama edasi ajada pole vaja, et terve lehekülg on teksti täis, mis pole selle autoga seotud.
Postitatud: 26.03.2007 0:48
Postitas veider
Kui keegi aru veel ei saanud siis teeme asja puust ja punaseks...

Mina olen mina, hapukurk on mu vend. (asi lihtne) Ja mingid mõtetud postitused, et alaa mina ei usu, et sellel autol kunagi turbo tuleb, võiks endale paberipeale kirjutada kui isu tuleb ja mitte risustada teemasi. Ja kui tahate võin ma pagasnikut pildistada kus puhur on või äkki tahab keegi salongist pilti, võin tagaistmele tõsta???

Ja asi venib sellepärast, et inimestel on muid kohustusi ka kui mängida no-liferid ja iga vaba hetk garaazi all veeta. Ok anyway selle teema eesmärk on EELKÕIGE see, et keegi soovitaks midagi või annaks nõu kuidas kõige mõistlikum oleks auto üless ehitada. Ja moded võiksid tõesti selle jamaga midagi ette võtta... Tänan tähelepanu eest!
Postitatud: 27.03.2007 17:00
Postitas veider
Pilte ->

Postitatud: 04.04.2007 11:40
Postitas veider
Sild alt ->
Uussild vaja alla keevitada -> Minu varjant on, et vanal sillal vedrukausid küljest lõigata ja uuele külge punktida, siis vahed kuskilt kerepunktidest järgi mõõta ja kui ei ole erinevust siis kinni lasta. Kas keegi pakub mõne parema varjandi või selline varjant on aksepteeritav?

Flantsid sain ka kätte ->

Postitatud: 07.04.2007 9:52
Postitas veider
Postitatud: 10.04.2007 22:35
Postitas mõll
mul oli sama üllatus kui oma autole uut IC-i otsisin, suurem osa mis mulle oleks sobinud, olid kas 2,5 või 3 tollised, kuigi originaal torustik on 2 tolli. et selleks et norm cooler ette saada, peaks kogu torustiku ümber tegema. muidugi piisaks ka üleminekutest cooleri juures, a kui juba teha siis hästi.kindlasti on ka mulle sobivas mõõdus neid olemas, a silma ei ole hakkand veel, pole eriti hoolsalt otsind ka
Postitatud: 11.04.2007 0:34
Postitas Mihkel
Õige lahendus on silikoon üleminek cooleri külge. Milleks overkill-i teha.
Postitatud: 17.04.2007 10:32
Postitas veider
Postitatud: 19.04.2007 12:49
Postitas uhti
Sild on vist originaalist omajagu pikem

Postitatud: 19.04.2007 13:19
Postitas veider
uhti kirjutas:Sild on vist originaalist omajagu pikem

Pisut tõesti. Ei hakkand silda lühemaks ka tegema, oleks omajagu aega läinud ja mis tulemus oleks....

Ega 10 cm eriti palju pole, mõlemale poole 5 cm juurde, mahubki laiem velg+rehv alla.

Postitatud: 08.05.2007 9:15
Postitas veider
Nonii sild sai siis lõpuks otse alla, kasutasin tehnikat 3x mõõda, 6x keevita ja 5x lõika, lõpptulemus jäi väga pro! Lootust on, et see suvi ehk sõitma saab...

Vaja kardaan meeter lühemaks teha ja kolle keevitada. Kas keegi teab kus tartus kardaane tehakse? Ja kust roostevaba kolle jaoks muretseda?
Postitatud: 08.05.2007 10:44
Postitas tarzic
veider kirjutas:Ja kust roostevaba kolle jaoks muretseda?
Kui sa pead silmas, et kus Tartus müüakse sobivat materjali roostevaba kolle ehitamiseks (
põlved ja toru), siis mine külasta ONNINEN'i poodi
Onninen Express Tartu
Ringtee 37a , Tartu 51013
Telefon 7337 000
Faks 7337 010