Intercooleri küsimus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mõõtmed on 40,5*19,5*7,5 versus vana 14,5*18,5*10,5
Kärje mõõtmed on need siis.
Vanast coolerist on uus 3x suurem kärje pindalalt ja see rahuldab mind hetkel täiesti.
Sellist saia nagu Corrado originaal cooler annab ikka otsida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

aga kui kõrge ta koos vannidega on ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seda ma peast ei tea hetkel.
Mul mahub asi suht jeeli-jeeli ette, jääb vist isegi madalamale kui stange.
Umbkaudu 10-15cm võib kõrgusele otsa panna
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

aga huvitav kas neid coolereid veel saada on ? täitsa huvitab, aga siis peaks mõõtma ja ühe toru veidi ümber tegema...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See on tegelikult USA-s Supra jaoks tehtud, selle 80 lõpp 90 alguse kere.
Mul on vaja enda omal ka kõik kinnitused ümber teha ja torud ka.

Uuri kasutaja creese käest, kus kaudu tema selle sai.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

see on Titanmotorspordist tellitud :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ok... võibolla olen ma järgmise kuu jooksul isegi huvitatud ! :-D
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

mul jäi Nissensi kärjest (uus) paksusega 64mm selline tükk järgi: laius 520mm, kõrgus 290mm (kõrgust annab vähendada).
hinda tahaks 2200
külje vannide alud võin samuti hankida ja need lasta kohe kumeraks teha, seda siis mõne õlle eest :)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kui nüüd arutlusele võtta kärgede erinevused, siis keegi oskab seletada oma kogemuste põhjas mis on vahe ja nagu Sam ütles, siis kasutadakse erinevates valdkondades, aga mis need olel võiksid? et dragi cooler võiks erineda rinka omast?

mõni pilt kah millest juttu:
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kuna audi S2-l on see cooleri süsteem minu jaoks ikka väga imelikult tehtud:
Pilt

Eest alt vasakult sisse ning paremalt ülevalt välja miski vigase ühendusega toru peale mis jookseb uuesti vasakule serva ning sealt ülesse sisselaske toru peale.
Sis tekkis mõte, et võtta ära see tagasivoolu toru koos oma kõikide jubinatega sealt (arvatavasti miski muu valemiga tugevdustala sinna teha) ning panna selle aevelt kõrgem cooler sellise süsteemiga:

Pilt

Et mis sellise lahenduse miinusteks võivad olla? või on miski põhjus miks ei tohiks cooler kohe kindlasti selline olla?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miinuseks on see, et õhk peab coolerit 2 korda läbima (ja 180 kraadi suunda muutma).
Rõhulang suureneb sellega ilmselt.
Kusjuures audide osad coolerid ongi täpselt pildi kujutatud ehitusega.
Nimetatakse seda "dual pass" intercooleriks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Mihkel kirjutas:Miinuseks on see, et õhk peab coolerit 2 korda läbima (ja 180 kraadi suunda muutma).
Rõhulang suureneb sellega ilmselt.
Nu aga ka praegu teeb ta 180 kraadi suunamuutuse, küll jah torusse aga siiski.
Kusjuures audide osad coolerid ongi täpselt pildi kujutatud ehitusega.
Nimetatakse seda "dual pass" intercooleriks.
Vanematel 10V 200-l või 100-l on miskit sarnast kuid ma pole päris kindel milline täpselt. Et loogiliselt võttes võiks selline paremini toimida, samas ei saagi sellest aru, et kui varem tehti juba sarnast süsteemi coolereid siis miks seda muudeti? ju miskit siis tõesti ei olnud nii hea kui oodati kuid kas tõesti andis parema lahenudse see toruga tagasijooks :shock:
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Dual pass pealt singel pass peale üleminekut loetakse audil performance upgrade-iks.
Enam neid ei tehta ilmselt sellepärast, et ta ei ole hea.

Suurte cooleritega S2-tesid on ju küll ringi liikumas, seega saab väga ilusti ka singel pass coolerit kasutada.

Tehases on enivei enamus asjad tehtud ristivastu performance-ile, kuna tehaseseade jaoks on asi täiesti piisav.
Raha vs. lihtsus vs. mõtekus on tehases ilmselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

ranz kirjutas: Pilt

Et mis sellise lahenduse miinusteks võivad olla? või on miski põhjus miks ei tohiks cooler kohe kindlasti selline olla?
Selline lahendus on paha paha... kui mõtteliselt selle cooleri sirgeks venitad, siis saad väääga pikkade kärgedega cooleri.. õige on lisada kärge, mitte venitada neid pikemaks, + sellise cooleri puhul veel 180 kraadine "põlv" .. tulemus on oluliselt kehvem, lag suureneb kindlasti, rõhu kadu tuleb ka kindlasti suurme, kui kui 1. otsast sisse, 2. otsast välja.

Kokkuvõttes: halb mõte sul.

Edit: Kui on kindlasti vaja samalt poolt võtta sisse/välja ja ei saa sellist coolerit teha, millel vannid üleval ja all, siis parem too jämeda toruga tagasi, kaotad vähem, kui sellise cooleriga.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Et siiski on mõistlikum coolerit "tõsta" laiemaks ning teha teisest otsast tagasipööre toru peale ja sellega tagasi minna? selge... suht sellist vastust ka ootasin :D eks mõtlen nüüd muude lahenduste peale edasi... paistab ikka viivat tee sinna suunda, et kui teha siis juba sisselase välja vahetada :P
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta