Intercooleri küsimus
Mõõtmed on 40,5*19,5*7,5 versus vana 14,5*18,5*10,5
Kärje mõõtmed on need siis.
Vanast coolerist on uus 3x suurem kärje pindalalt ja see rahuldab mind hetkel täiesti.
Sellist saia nagu Corrado originaal cooler annab ikka otsida.
Kärje mõõtmed on need siis.
Vanast coolerist on uus 3x suurem kärje pindalalt ja see rahuldab mind hetkel täiesti.
Sellist saia nagu Corrado originaal cooler annab ikka otsida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Seda ma peast ei tea hetkel.
Mul mahub asi suht jeeli-jeeli ette, jääb vist isegi madalamale kui stange.
Umbkaudu 10-15cm võib kõrgusele otsa panna
Mul mahub asi suht jeeli-jeeli ette, jääb vist isegi madalamale kui stange.
Umbkaudu 10-15cm võib kõrgusele otsa panna
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See on tegelikult USA-s Supra jaoks tehtud, selle 80 lõpp 90 alguse kere.
Mul on vaja enda omal ka kõik kinnitused ümber teha ja torud ka.
Uuri kasutaja creese käest, kus kaudu tema selle sai.
Mul on vaja enda omal ka kõik kinnitused ümber teha ja torud ka.
Uuri kasutaja creese käest, kus kaudu tema selle sai.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuna audi S2-l on see cooleri süsteem minu jaoks ikka väga imelikult tehtud:

Eest alt vasakult sisse ning paremalt ülevalt välja miski vigase ühendusega toru peale mis jookseb uuesti vasakule serva ning sealt ülesse sisselaske toru peale.
Sis tekkis mõte, et võtta ära see tagasivoolu toru koos oma kõikide jubinatega sealt (arvatavasti miski muu valemiga tugevdustala sinna teha) ning panna selle aevelt kõrgem cooler sellise süsteemiga:

Et mis sellise lahenduse miinusteks võivad olla? või on miski põhjus miks ei tohiks cooler kohe kindlasti selline olla?
Eest alt vasakult sisse ning paremalt ülevalt välja miski vigase ühendusega toru peale mis jookseb uuesti vasakule serva ning sealt ülesse sisselaske toru peale.
Sis tekkis mõte, et võtta ära see tagasivoolu toru koos oma kõikide jubinatega sealt (arvatavasti miski muu valemiga tugevdustala sinna teha) ning panna selle aevelt kõrgem cooler sellise süsteemiga:
Et mis sellise lahenduse miinusteks võivad olla? või on miski põhjus miks ei tohiks cooler kohe kindlasti selline olla?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Miinuseks on see, et õhk peab coolerit 2 korda läbima (ja 180 kraadi suunda muutma).
Rõhulang suureneb sellega ilmselt.
Kusjuures audide osad coolerid ongi täpselt pildi kujutatud ehitusega.
Nimetatakse seda "dual pass" intercooleriks.
Rõhulang suureneb sellega ilmselt.
Kusjuures audide osad coolerid ongi täpselt pildi kujutatud ehitusega.
Nimetatakse seda "dual pass" intercooleriks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nu aga ka praegu teeb ta 180 kraadi suunamuutuse, küll jah torusse aga siiski.Mihkel kirjutas:Miinuseks on see, et õhk peab coolerit 2 korda läbima (ja 180 kraadi suunda muutma).
Rõhulang suureneb sellega ilmselt.
Vanematel 10V 200-l või 100-l on miskit sarnast kuid ma pole päris kindel milline täpselt. Et loogiliselt võttes võiks selline paremini toimida, samas ei saagi sellest aru, et kui varem tehti juba sarnast süsteemi coolereid siis miks seda muudeti? ju miskit siis tõesti ei olnud nii hea kui oodati kuid kas tõesti andis parema lahenudse see toruga tagasijooksKusjuures audide osad coolerid ongi täpselt pildi kujutatud ehitusega.
Nimetatakse seda "dual pass" intercooleriks.

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Dual pass pealt singel pass peale üleminekut loetakse audil performance upgrade-iks.
Enam neid ei tehta ilmselt sellepärast, et ta ei ole hea.
Suurte cooleritega S2-tesid on ju küll ringi liikumas, seega saab väga ilusti ka singel pass coolerit kasutada.
Tehases on enivei enamus asjad tehtud ristivastu performance-ile, kuna tehaseseade jaoks on asi täiesti piisav.
Raha vs. lihtsus vs. mõtekus on tehases ilmselt.
Enam neid ei tehta ilmselt sellepärast, et ta ei ole hea.
Suurte cooleritega S2-tesid on ju küll ringi liikumas, seega saab väga ilusti ka singel pass coolerit kasutada.
Tehases on enivei enamus asjad tehtud ristivastu performance-ile, kuna tehaseseade jaoks on asi täiesti piisav.
Raha vs. lihtsus vs. mõtekus on tehases ilmselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Selline lahendus on paha paha... kui mõtteliselt selle cooleri sirgeks venitad, siis saad väääga pikkade kärgedega cooleri.. õige on lisada kärge, mitte venitada neid pikemaks, + sellise cooleri puhul veel 180 kraadine "põlv" .. tulemus on oluliselt kehvem, lag suureneb kindlasti, rõhu kadu tuleb ka kindlasti suurme, kui kui 1. otsast sisse, 2. otsast välja.ranz kirjutas:
Et mis sellise lahenduse miinusteks võivad olla? või on miski põhjus miks ei tohiks cooler kohe kindlasti selline olla?
Kokkuvõttes: halb mõte sul.
Edit: Kui on kindlasti vaja samalt poolt võtta sisse/välja ja ei saa sellist coolerit teha, millel vannid üleval ja all, siis parem too jämeda toruga tagasi, kaotad vähem, kui sellise cooleriga.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Et siiski on mõistlikum coolerit "tõsta" laiemaks ning teha teisest otsast tagasipööre toru peale ja sellega tagasi minna? selge... suht sellist vastust ka ootasin :D eks mõtlen nüüd muude lahenduste peale edasi... paistab ikka viivat tee sinna suunda, et kui teha siis juba sisselase välja vahetada :P
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.