2. leht 4-st
Postitatud: 04.03.2008 17:04
Postitas likoor
Aga olen ma sellest õigesti aru saanud, et meh. kompressorit saab paigaldada ka karburaatoriga masinale? Missugust soovitate mossele? Ja kas meh. kompressori puhul on ka surveaste vaja madalamaks saada?
Postitatud: 04.03.2008 18:10
Postitas Kuuno
ei ole vahet kuidas sa üle laed...madalam surveaste aitab detonatsiooni ära hoida
Postitatud: 05.03.2008 9:53
Postitas silver7
Kirjutan ka enda arvamise.
Auto ehitamine ei ole lihtne.Kõik oleneb Sinu tahtmisest ja eesmärgist ,siis võimalustest ning oskustest metalli töösse.Asja ei tohi ajada keeruliseks.Kui Sul on moskvitsh siis läheb sinna ka mosse mootor,milleks on vaja midagi ümberehitada (ära sega masinal töötamist)
Kuna Sull on õppeprojekt ei ole seal vahet mis mootor.Mossel on juba madal surveaste,sellega on nagu korras.Sisselaske kollektorile vaja peale keevitada pihusti pesad vastavalt pritse tüübile mille valid -leiad.Alguseks kõlbab ka mehaaniline pritse Bosch mõnelt turbo variandilt.
Kui tahad rohkem arendada tuleks võtta õpetatav kompuuter näiteks
Molotovi arvamus. Kõige odavam asi on megasquirt ja lasta tehase sisselaske kollet natuke ümber keevitada. MS tuleb minuarust odavam ka mingi tehase ecuga möllamisest ja kraamist. Mina sain MS-i peale 2k-ga Aga noh nii see üldjuhul päris pole. Arvesta juurde veel WB ja asjad ning saad korralikult
Nii et julget pealehakkamist.
Silver
Postitatud: 05.03.2008 11:40
Postitas AndresZ
Kusjuures tehtud see asi paar aastat tagasi, et pandud bmw1502 plokikaas mossele peale ja see hakkas vääga hästi tööle. Aga mootoril tuli keps välja 3-ndal päeval

Postitatud: 06.03.2008 19:52
Postitas likoor
AndresZ kirjutas:Kusjuures tehtud see asi paar aastat tagasi, et pandud bmw1502 plokikaas mossele peale ja see hakkas vääga hästi tööle. Aga mootoril tuli keps välja 3-ndal päeval

Pildimaterjali? Või mingit muud tõestust... muidu on seda väga raske uskuda...
Kas Ford Sierra 2.0 OHC pritsungiga annab kasutada ülerõhku (kuni 0,8 bar näiteks)? Juhtima hakkaks ilmselt Megasquirt.
Postitatud: 06.03.2008 23:05
Postitas juss
Mehaaniline pritse pole küll see õige asi mis panna peale Ehitatavale autole, kuna meh. pritse ei toimi normaalselt isegi vabalthingava mootori peal. Kust tean, onupoeg sõitnud aastaid golfiga rallikrossi millel peal meh. pritse(ja põhi aeg ikka kulus pritse kruttimisele) ja ikka ei olnud õiget minekut, aga kui peale said weberid siis hoopis teine tera!
Postitatud: 07.03.2008 20:16
Postitas likoor
Arvutasin, mis ma arvutasin, aga kui korralikult teha, siis raha läheb päris kõvasti, kui mootorit veel üle laadida tahaks. Odavam ja ilmselt ka lihtsam oleks mõne muu auto mootor masinale peale istutada - Nissan 200SX pealt näiteks CA18DET mootor koos turboga...

Postitatud: 26.08.2008 14:41
Postitas likoor
Nii, tekkis küsimus, et kui hull lugu on mosse kumerate kolvidega? Soodustavad detonatsiooni, aga kui palju rõhku ei kasuta, siis ei tohiks ju probleeme olla? Ja isegi kui detonatsioon tekib tavalise kütusega, siis võib ju proovida hoopis E85.
Muidugi viimase puhul tuleks päris mitu asja ära vahetada vist...
Aaa, ja mis juhtuks siis, kui kasutada kolbe, kus kumeruse sees on nõgus koht, nagu on 2141 kolvidel?
Postitatud: 27.08.2008 0:37
Postitas Moss
Otsi 21406 kolvid. Need on mõeldud A76ga töötamiseks ja sestap kolb 2mm madalamal sõrme asukoha arvelt. CR 7,2 puhul on suht poogen, milline see kumerus sul seal on - ennem tuleb see detonatsioon turbomootori jaoks olematu täpsusega jagajast ja karburaatorist, kui plaanid need igandid säilitada.
Postitatud: 27.08.2008 9:26
Postitas likoor
Selge, eks katsun need leida... MS hakkab ilmselt juhtima pritset ja süüdet.
Aga siis selline küsimus, et missugune tuleks turbo valida? K25 on vist overkill?
Postitatud: 27.08.2008 9:34
Postitas Fos
likoor kirjutas:
Aga siis selline küsimus, et missugune tuleks turbo valida? K25 on vist overkill?
Ei.
Postitatud: 27.08.2008 11:00
Postitas Moss
Pole kuulnudki sellisest, küll aga T25'st, K24'st või K26'st.
Postitatud: 27.08.2008 14:21
Postitas likoor
Minu viga, segamini läks... T25 mõtlesin.
Postitatud: 27.08.2008 18:59
Postitas m2tu
Sa uurid juba 2 aastat mis kuidamoodi käib. Kas mingit edasiminekut ka asjas on või ongi lihtsalt foorumi projekt? Ei mõtle midagi halvasti lihtsalt küsin.
Postitatud: 28.08.2008 16:49
Postitas likoor
Edasiminekut on nii palju, et olen muretsenud korraliku keevituse, millega saab juba miskit teha, mõned originaalkollektorid juurde ja korralikuma masina, mille peale ehitama hakata kogu süsteemi. Eelmine masin oli paraku põllurallikas. Sellel autol mootori sisu korda tehtud ja masinal isegi ÜV olemas - hetkel jääb asi vaba aja taha ja raha taha ka, sest koolis on ka ju vaja käia.
